Μετρό Θεσσαλονίκης: Σε 24ωρη λειτουργία πιλοτικά ένα Σάββατο στις γιορτές των Χριστουγέννων - Τι ανέφερε ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης
"Οι πολίτες το προτιμούν γιατί νιώθουν ασφάλεια"
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης ανακοίνωσε την πολιτική επί 24 ώρες λειτουργία του μετρό Θεσσαλονίκης, ένα Σάββατο κατά τη διάρκεια των γιορτών των Χριστουγέννων
Διαβάστε: Μετρό Θεσσαλονίκης: Κλείνει έως τις 10 Δεκεμβρίου - Πώς θα ενισχυθούν οι συγκοινωνίες, τι ισχύει για τις προσωποιημένες κάρτες
Μετρό Θεσσαλονίκης: Πιλοτική λειτουργία 24 ωρών ένα Σάββατο στις γιορτές των Χριστουγέννων
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Θα είναι το πρώτο 24ωρο μετρό της Θεσσαλονίκης. Μετά τις γιορτές θα πάμε στην τελική ευθεία για την επέκταση προς την Καλαμαριά», ενώ πρόσθεσε πως σήμερα εκτελούνται από λεωφορεία 50 παραπάνω δρομολόγια.
Μέχρι στιγμής, τα στοιχεία χρήσης δείχνουν ότι το μετρό έχει πάνω από 50.000 επικυρώσεις κάθε Σάββατο, με ιδιαίτερη απήχηση στους νέους. Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης πρόσθεσε ότι: «Οι πολίτες το προτιμούν γιατί νιώθουν ασφάλεια». Παράλληλα, προανήγγειλε νέα σύνδεση της πόλης με μέσα σταθερής τροχιάς από την Καλαμαριά μέχρι τη Σίνδο μέσω προαστιακού, λέγοντας χαρακτηριστικά: «Για πρώτη φορά η Θεσσαλονίκη θα συνδέεται αδιάκοπα από το ένα άκρο ως το άλλο».
Για το περιστατικό στη Σίνδο και την τηλεδιοίκηση
Αναφερόμενος στο πρόσφατο περιστατικό στη Σίνδο, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε ότι το σύστημα τηλεδιοίκησης λειτουργούσε κανονικά και πως «η χάραξη της πορείας του τρένου έγινε αυτόματα». Συμπλήρωσε ότι: «Δεν υπήρχε καμία περίπτωση να μπει άλλο τρένο στην ίδια γραμμή», επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στην ελλιπή ενημέρωση των επιβατών και όχι σε βλάβη του συστήματος.
Παράλληλα διευκρίνισε, ότι ο σταθμάρχης όφειλε να έχει προηγουμένως επικοινωνήσει με τον υπεύθυνο της επόμενης στάσης, κάτι που δεν έγινε, με αποτέλεσμα να κληθεί σε απολογία. «Έπρεπε να έχει προηγηθεί συνεννόηση πριν την αλλαγή πορείας», επισήμανε, προσθέτοντας ότι παράβαση υπήρξε και από την πλευρά του προσωπικού της αμαξοστοιχίας, καθώς όφειλε να ενημερώσει τους επιβάτες για τη διαδικασία.
Δεν παρέλειψε να τονίσει, πως το σύστημα αυτόματης πέδησης έχει εγκατασταθεί σε 100 αμαξοστοιχίες, ενώ η εκπαίδευση των μηχανοδηγών πραγματοποιείται πλέον με προσομοιωτές. Τέλος, υπογράμμισε πως το μόνο σημείο στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη που δεν λειτουργεί η τηλεδιάσκεψη είναι στο κομμάτι, που εκτελούνται τα έργα για τον Ντάνιελ, τα οποία ολοκληρώνονται το καλοκαίρι και πηγαίνουν με πάρα πολύ ταχείς ρυθμούς για τα δεδομένα δημοσίων έργων της Ελλάδας.
Διαβάστε περισσότερα στο voria.gr
En