«Δεν έχω να απαντήσω σε πολιτικούς που δεν έχουν καταλάβει ότι οδηγούν τον κλάδο σε μαρασμό και εξαφάνιση», δήλωσε στα Παραπολιτικά 90,1 και στην εκπομπή «Απέναντι μικρόφωνα», με τον Βασίλη Σκουρή και τον Σωτήρη Ξενάκη, ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του ΣΑΤΑ, απαντώντας στις χθεσινές δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, Κωνσταντίνου Κυρανάκη.

Διαβάστε: Κυρανάκης στα Παραπολιτικά 90,1: Αυστηρή επιτήρηση με κάμερες στις λεωφορειολωρίδες και αυτόματη πέδηση στα τρένα (Βίντεο)

Υπενθυμίζεται πως στη συνέντευξη που παραχώρησε το πρωί της Πέμπτης 13/11 στα Παραπολιτικά 90,1 ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης μίλησε και για τα ταξί. Συγκεκριμένα, σχετικά με τον νόμο για τα ταξί, που όποιες άδειες λήγουν το νέο έτος πρέπει να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά ταξί, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε: «Η εισήγησή μου είναι να βάλουμε κάποιες εξαιρέσεις για το 2026. Ο στόχος μας δεν είναι να στραγγαλίσουμε οικονομικά κάποιους ανθρώπους». «Θα έχουμε αυστηρότερες ποινές και ελέγχους», τόνισε εν συνεχεία.


Λυμπερόπουλος: Ο Κυρανάκης νομίζει ότι θα φτιάξει ένα διχαστικό κλίμα στον κλάδο

«Δεν έχω ακούσει όλη τη συνέντευξη, αλλά δεν έχω να απαντήσω σε πολιτικούς που δεν έχουν καταλάβει ότι οδηγούν τον κλάδο σε μαρασμό και εξαφάνιση. Εμείς έχουμε συγκεκριμένες θέσεις, έχουμε συγκεκριμένες απόψεις. Αναστείλαμε μια απεργία, αλλά δεν σταματήσαμε τις απεργίες, για να δώσουμε χρόνο και να μπορέσει να καταλάβει και του κάναμε αναλυτική έγγραφη ανάλυση των θεμάτων μας με προτεραιότητες και με κόκκινες γραμμές», είπε αρχικά ο κ. Λυμπερόπουλος.

«Η λεωφορειολωρίδα είναι μία από τις κόκκινες γραμμές. Αλλά το βασικό είναι ότι από το ‘20 και ύστερα η κυβέρνηση έχει δημιουργήσει πολλά θέματα, όπως με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρέπει να το συζητήσουμε λίγο σοβαρά, γιατί δεν συζητάει σοβαρά η κυβέρνηση. Ο υπουργός νομίζει ότι θα φτιάξει ένα διχαστικό κλίμα μέσα στον κλάδο. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν επαρκεί την ανάγκη του επαγγελματία για 24ωρη βάση προσφοράς προς την κοινωνία. Το ταξί υπηρετεί την κοινωνία και μόνο. Είναι δημόσιας χρήσης αυτοκίνητο», τόνισε.

«Τι να μας δώσει το κράτος, αν μου κόβει τη δουλειά, δεν μπορώ να δουλέψω. Δεν μπορώ να πάω μια υπεραστική διαδρομή. Δεν μπορώ να πάω μέσα στο καράβι, δεν μπορώ να το ασφαλίσω όπως το συμβατικό αυτοκίνητο, γιατί είναι επικίνδυνο. Που μου λέει το καράβι ότι αν είναι πάνω από 40% η μπαταρία σου είναι επικίνδυνο να κάνει έκρηξη», επισήμανε.