"∆εν πάει άλλο" µε το κυκλοφοριακό - Άρθρο του Γιώργου Στασινού
Άρθρο στα Παραπολιτικά
Το µεγαλύτερο πρόβληµα που αντιµετωπίζουν καθηµερινά οι εκατοµµύρια πολίτες που ζουν στην Αττική είναι το κυκλοφοριακό
Το µεγαλύτερο πρόβληµα που αντιµετωπίζουν καθηµερινά οι εκατοµµύρια πολίτες που ζουν στην Αττική είναι το κυκλοφοριακό. Τα χιλιάδες παιδιά που µετακινούνται το πρωί µε σχολικά ή µε Ι.Χ. χρειάζονται υπερβολικά πολύ χρόνο για να φτάσουν στα σχολεία. Οι εργαζόµενοι χάνουν τεράστιο χρόνο στην κίνηση προκειµένου να φτάσουν στη δουλειά τους, µε προφανείς πολλαπλές συνέπειες. Τα ατυχήµατα πολλαπλασιάζονται. Η επιβάρυνση από τους ρύπους στην ατµόσφαιρα µεγαλώνει. Επιπλέον, θα µου επιτρέψετε να παραθέσω κάποια σηµαντικά αριθµητικά στοιχεία:
Συγκεκριµένα:
1. Περιορισµός της κυκλοφορίας των φορτηγών 07.00-10.00 και 16.00-19.00 σε κεντρικούς άξονες, µε ταυτόχρονη αστυνόµευση εφαρµογής του µέτρου.
2. Εφαρµογή «πράσινου» ∆ακτυλίου στο κέντρο.
3. Αµεση εκτέλεση του έργου της Κύµης για τη µείωση της κίνησης της Αττικής Οδού και του Κηφισού.
4. Κατασκευή του δρόµου Ελευσίνας - Θήβας για τη διοχέτευση των φορτηγών από Πειραιά προς ΠΑΘΕ.
5. Κατασκευή της σύνδεσης της περιφερειακής Υµηττού µε τη Βουλιαγµένης.
6. Κατασκευή της σύνδεσης της Αττικής οδού µε Ραφήνα και Λαύριο.
7. Αυστηρή αστυνόµευση στις ΛΕΑ και τις λεωφορειολωρίδες.
8. Εφαρµογή του car pooling µε ισχυρά κίνητρα.
9. Επέκταση του µετρό και εφαρµογή των χρονοδιαγραµµάτων εκτέλεσης.
10. Αύξηση και συνέπεια των δροµολογίων του µετρό και των υπόλοιπων µέσων. Το συγκεκριµένο πρόβληµα είναι από τα σηµαντικότερα που αντιµετωπίζουν οι πολίτες της Αττικής και θα πρέπει η κυβέρνηση να λάβει άµεσα µέτρα.
11. ∆ηµιουργία µεγάλων χώρων στάθµευσης αυτοκινήτων στους σταθµούς µετρό.
Είναι ξεκάθαρο ότι το κυκλοφοριακό συνδέεται άµεσα µε την ποιότητα της ζωής και την καθηµερινότητα, µε προφανή επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της δηµόσιας υγείας και αρνητικές οικονοµικές συνέπειες τόσο στο επίπεδο του χαµένου χρόνου όσο και στη µειωµένη παραγωγικότητα. Η άµεση, στοχευµένη και ολοκληρωµένη παρέµβαση της Πολιτείας για την επίλυσή του είναι πιο επείγουσα παρά ποτέ. Χρόνος πλέον δεν υπάρχει.
Άρθρο του Γιώργου Στασινού, προέδρου του ΤΕΕ
Δημοσιεύτηκε στα Παραπολιτικά
- Το 2004 τα αυτοκίνητα στην Αττική ήταν λιγότερα από 3.000.000 και τώρα πάνω από 4.500.000, δηλαδή αύξηση πάνω από 50%.
- Το µετρό έχει 3 γραµµές, ενώ, σύµφωνα µε µελέτες, θα έπρεπε να έχει 8 γραµµές και 200 σταθµούς για τον πληθυσµό της Αττικής.
- Το µετρό δεν εξυπηρετεί άξονες µε τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο, όπως ο Κηφισός ή η Κηφισίας. Η αναµονή στο µετρό σε ώρες αιχµής φτάνει τα 12-13 λεπτά.
Συγκεκριµένα:
1. Περιορισµός της κυκλοφορίας των φορτηγών 07.00-10.00 και 16.00-19.00 σε κεντρικούς άξονες, µε ταυτόχρονη αστυνόµευση εφαρµογής του µέτρου.
2. Εφαρµογή «πράσινου» ∆ακτυλίου στο κέντρο.
3. Αµεση εκτέλεση του έργου της Κύµης για τη µείωση της κίνησης της Αττικής Οδού και του Κηφισού.
4. Κατασκευή του δρόµου Ελευσίνας - Θήβας για τη διοχέτευση των φορτηγών από Πειραιά προς ΠΑΘΕ.
5. Κατασκευή της σύνδεσης της περιφερειακής Υµηττού µε τη Βουλιαγµένης.
6. Κατασκευή της σύνδεσης της Αττικής οδού µε Ραφήνα και Λαύριο.
7. Αυστηρή αστυνόµευση στις ΛΕΑ και τις λεωφορειολωρίδες.
8. Εφαρµογή του car pooling µε ισχυρά κίνητρα.
9. Επέκταση του µετρό και εφαρµογή των χρονοδιαγραµµάτων εκτέλεσης.
10. Αύξηση και συνέπεια των δροµολογίων του µετρό και των υπόλοιπων µέσων. Το συγκεκριµένο πρόβληµα είναι από τα σηµαντικότερα που αντιµετωπίζουν οι πολίτες της Αττικής και θα πρέπει η κυβέρνηση να λάβει άµεσα µέτρα.
11. ∆ηµιουργία µεγάλων χώρων στάθµευσης αυτοκινήτων στους σταθµούς µετρό.
Είναι ξεκάθαρο ότι το κυκλοφοριακό συνδέεται άµεσα µε την ποιότητα της ζωής και την καθηµερινότητα, µε προφανή επιβάρυνση του περιβάλλοντος και της δηµόσιας υγείας και αρνητικές οικονοµικές συνέπειες τόσο στο επίπεδο του χαµένου χρόνου όσο και στη µειωµένη παραγωγικότητα. Η άµεση, στοχευµένη και ολοκληρωµένη παρέµβαση της Πολιτείας για την επίλυσή του είναι πιο επείγουσα παρά ποτέ. Χρόνος πλέον δεν υπάρχει.
Άρθρο του Γιώργου Στασινού, προέδρου του ΤΕΕ
Δημοσιεύτηκε στα Παραπολιτικά
En