Πλήρωσαν πεντάστερο ξενοδοχείο και βρήκαν ένα...γιαπί! (ΦΩΤΟ)
Το γύρο του διαδικτύου κάνει η περιπέτεια Βρετανών τουριστών
Πρώτο θέμα στα αγγλικά μέσα ενημέρωσης κάνει η περιπέτεια Βρετανών τουριστών, οι οποίοι μέσω της τουριστικής εταιρείας Thomson έκλεισαν για τις διακοπές τους στην Ελλάδα ξενοδοχείο πέντε αστέρων, το οποίο όμως -όπως αναφέρουν οι σχετικές καταγγελίες- ήταν ακόμα γιαπί!
Σύμφωνα με την DailyMail, οι Βρετανοί τουρίστες οι οποίοι περίμεναν να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν στη Χαλκιδική σε πέντε αστέρων ξενοδοχείο διαπίστωσαν σοκαρισμένοι σωρούς χωμάτων και εκσκαφείς στην περιοχή όπου βρίσκεται το ξενοδοχείο.
Πολλοί από αυτούς κατέφυγαν στο Twitter όπου εξέφρασαν την απογοήτευση και την αγανάκτησή τους γι' αυτό που συνάντησαν στο resort. «Το υποτίθεται ολοκαίνουργιο, πέντε αστέρων ξενοδοχείο που κλείσαμε είναι η απόλυτη ντροπή!!!» γράφει ο Τζες Γουντχάουζ από το Ντέρμπισάιρ και συνεχίζει: «Μας είχαν διαβεβαιώσει ότι το ξενοδοχείο θα είναι έτοιμο, όμως υπάρχουν σοβαρά θέματα υγιεινής και ασφάλειας. Αυτό το ξενοδοχείο δεν έπρεπε να έχει ακόμα ανοίξει. Αποφύγετέ το!!!».
Ενας άλλος επισκέπτης, ο Σαμ Πασκόι γράφει: «Φτάσαμε στο Blue Lagoon Princess για να περάσουμε μήνα μέλιτος, μόνο που το ξενοδοχείο είναι εργοτάξιο. Είχαμε κλείσει δωμάτιο με θέα θάλασσα και τζακούζι κι αφού περιμέναμε έξι ώρες, μας ενημέρωσαν ότι δεν θα είναι έτοιμη μέχρι την επόμενη εβδομάδα! Στο τέλος, κι ύστερα από σχεδόν μια μέρα ταξιδιού (μαζί με το εννιά μηνών μωρό μας) μας μετέφεραν σε άλλο ξενοδοχείο».
Οι επισκέπτες απευθύνονται με οργή στο πρακτορείο Thomson, διερωτωμένοι: «Γιατί στέλνετε κόσμο σε αυτό το ξενοδοχείο, αφού δεν έχει ακόμα τελειώσει. Είναι ντροπή...».
Σε δηλώσεις του στη Mail, ο Ρομπ Ορ, ο οποίος ταξίδεψε στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο μαζί με τη σύζυγο και την κόρη του, υπογραμμίζει: «Παντού υπήρχαν χαλίκια και βαριά μηχανήματα. Τα δωμάτια δεν είχαν πόρτες και παντού υπήρχαν εργάτες, οι οποίοι μάλιστα τοποθετούσαν οροφή στο εστιατόριο». Τελικά, η οικογένεια μεταφέρθηκε σε άλλο ξενοδοχείο, κυρίως χάρη στη βοήθεια του μάνατζερ του Blue Lagoon Princess και όχι του πρακτορείου Thomson, που τους επέστρεψε μόνο τις 148 από τις 900 λίρες που είχαν πληρώσει.
Σύμφωνα πάντα με τη Mail, η Thomson συνέχιζε να στέλνει πελάτες στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο, υποσχόμενη ότι θα τους προσφέρει μια υπερπολυτελή διαμονή!
Τελικά η εταιρία έβγαλε ανακοίνωση ζητώντας συγγνώμη σε όσους πελάτες ταλαιπωρήθηκαν.