Με τρία Όσκαρ στο ενεργητικό της, γνώρισε την δόξα στις αρχές του 1940 δίπλα στον Χάμφρει Μπόγκαρντ στην κλασική «Καζαμπλάνκα» του Μάικλ Κέρτιζ, λίγο προτού την πάρει από το χέρι ο Άλφρεντ Χίτσκοκ με το «Spellbound» και το «Notorious» να ορίζουν την δεκαετία των 40s στον παγκόσμιο κινηματογράφο.

Στα τέλη του '40 όμως η Μπέργκμαν μοιάζει να θέλει να γυρίσει σελίδα όχι μόνο στην καριέρα της, αλλά και στην ζωή της. Μια επιστολή που θα στείλει στον Ιταλό Ρομπέρτο Ροσελίνι, ζητώντας έναν ρόλο σε κάποια από τις επερχόμενες ταινίες του θα καταλήξει σε έναν «απαγορευμένο» έρωτα, απ' όπου θα γεννηθούν η Ιζαμπέλα και η Ιζότα και θα κάνει την συντηρητική Αμερική να της γυρίσει την πλάτη και να την περιορίσει στην Ευρώπη, κλείνοντας τις πόρτες της.

Μέχρι και το 1957 θα γίνει η μούσα του Ροσελίνι, και από τις αρχές του '60 θα πατήσει ένα pause στην καριέρα της, αδιαφορώντας εν μέρει να συνεχίσει να την χτίζει, ακόμα κι όταν οι παραγωγοί του Χόλιγουντ θα ενδιαφερθούν να την εντάξουν στα εκλεκτικά καρνέ τους.

Θα εμφανιστεί στην «Φθινοπωρινή Σονάτα» του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, δίνοντας έναν εκπληκτικό επίλογο στη συνεπή καριέρα της, λίγα μόλις χρόνια πριν φύγει από τη ζωή το 1982.

Στο πρόσφατο φεστιβάλ των Καννών, η Μπέργκμαν τιμήθηκε, με την παρουσία της να κοσμεί την επίσημη αφίσα και ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο «Ingrid Bergman: in Her Own Words» σε σκηνοθεσία του Στιγκ Μπγιόρκμαν να χαρτογραφεί την ενδιαφέρουσα -σαν ταινία- ζωή της, σε συνοδεία της μουσικής του Μάικλ Νάιμαν.

Το πρώτο τρέιλερ μαρτυρά μια προσέγγιση της ζωής της, όμοια με ένα ταξίδι από την Ευρώπη στην Αμερική, αλλά κυρίως ταξίδι στα ενδότερα της ανθρώπινης ψυχής της.

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας: