Η Betsy Heimann είναι σχεδιάστρια κοστουμιών που συνεργάστηκε με τον Tarantino για το Pulp Fiction. Ας δούμε 5 πράγματα που δεν ξέραμε και η ίδια αποκάλυψε για την δική της οπτική των χαρακτήρων και των ρούχων.

5. Oι Jules και Vincent ήταν ένα χάος

Η Betsy δήλωσε στον Tarantino την οπτική της για τον Jules και τον Vincent. “Ήθελα έναν πολύ κοντό γιακά, πολύ σφιχτό κοστούμι για τον Sam Jackson γιατί ο Jules ήταν σαν ιεροκήρυκας. Και για τον John ως Vincent ήθελα ένα λινό, τσαλακωμένο κοστούμι, γιατί ήταν ένα χάος με τα μακριά του μαλλιά και τα σκουλαρίκια, οπότε ήθελα και το ντύσιμό του να είναι ίδιο με αυτό που φορούσε όταν κοιμόταν.” είπε η Heimann.

4. H Mia ήταν εκτός τόπου και χρόνου

Το μικρό budget που είχαν για την ταινία, δυσκόλεψε την Betsy να βρει ή να φτιάξει το κατάλληλο ύψος παντελονιού για την Uma (γιατί η άτιμη είναι και 2 μέτρα). Κάπως έτσι αποφάσισαν να κόψουν το παντελόνι που είχαν, παρόλο που τα σκισμένα παντελόνια δεν ήταν και τόσο στην μόδα εκείνη την περίοδο. Παρόλα αυτά μετά την ταινία, η μόδα αυτή επανήλθε, επιβεβαίωσε η Heimann.

3. Η Mia είχε λεφτά

“Ήθελα να δείξω ότι είχε λεφτά.” είπε η Betsy για την επιλογή των χρυσών Chanel slippers που φόρεσε στην Uma. “Πήρα τηλέφωνο στην Chanel και είπα ‘Μήπως υπάρχει περίπτωση να έχετε ένα ζευγάρι flat παπούτσια μπαλέτου;’ και μόλις είπα το νούμερο της μου είπαν ‘Ναι’. Δεν πλήρωσα τίποτα γιατί ήταν δείγμα.” συνέχισε.

2. Jacket από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο για τον Butch

Η γραβάτα του Vincent και το vintage jean από πολυεστέρα, αγοράστηκαν από το Kenny’s Western Wear, ένα μαγαζί στο Valley που πλέον έχει κλείσει. Και όταν ο Tarantino ζήτησε ένα δερμάτινο μπουφάν για τον Butch, Μπρους Γουίλις, οι δρόμοι οδήγησαν στο Schott, όπου κατασκευάζονταν jackets από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. “Δεν υπήρχε τίποτα fashion σε όλο αυτό.” παραδέχεται η Heimann.

1. Tα Manga για τους μάγκες

Βλέπαμε Manga cartoon με τον Quentin και εγώ κόλλησα με το Speed-Racer t-shirt. Όταν είπα στον Tarantino ότι ήταν ένα φανταστικό t-shirt και μου απάντησε ότι είχε ένα ίδιο, αποφασίσαμε να το χρησιμοποιήσουμε στον χαρακτήρα του  Eric Stoltz. Ο Eric ήταν αυτός ο χαρακτήρας που δεν έβγαινε ποτέ από το σπίτι, όλοι ερχόντουσαν σε αυτόν, και δεν αποχωριζόταν ποτέ την ρόμπα του” θυμάται η Betsy. Μάλιστα αυτή η ρόμπα όταν την αγόρασαν από ένα thrift shop, ήταν κόκκινη, όμως για κάποιο λόγο η Heimann επέμενε πως έπρεπε να έχει ένα τελείως διαφορετικό, βρώμικο γκρι χρώμα, όπως και έγινε τελικά.