Οι επενδύσεις για το οικονομικό έτος 2016/17 ανήλθαν στα 8.5 εκ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει την εμπιστοσύνη του Ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά.

Η συνεχής ανανέωση του δικτύου της εταιρείας και η αναβάθμιση των υποδομών της αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα για την επιτυχημένη πορεία του οικονομικού έτους 2016/2017, το οποίο ολοκληρώθηκε με εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα. Τα κέρδη προ φόρων (EBIT) ανήλθαν στα 9.5 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) στα 14.5 εκ ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκ. ευρώ και τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκ. ευρώ. ενώ είναι διαρκής η προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.

Η εταιρεία τα τελευταία 4 χρόνια βρίσκεται σε σταθερά αυξανόμενη τροχιά κερδοφορίας, με διψήφια πλέον καθαρά κέρδη, ενώ επανεπενδύει το 100% των ετήσιων κερδών της, για να εξελίσσεται συνεχώς και να διαθέτει πάντα υπερσύγχρονα καταστήματα. Η Κωτσόβολος διαθέτει 95 καταστήματα στο δίκτυό της και αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία του Ομίλου της Dixons Carphone.

Το περιβάλλον των καταστημάτων, ανταποκρίνεται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, προσφέρει εύκολη πλοήγηση, αλλά και δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων, μεγάλη ποικιλία στα προϊόντα τεχνολογίας και τις οικιακές συσκευές και ταυτόχρονα τις καλύτερες προσφορές και ευέλικτους τρόπους πληρωμής.

Παράλληλα η εταιρεία επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της και τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξήσει τους εργαζομένους της κατά 15%, παρέχοντας συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλους τους εργαζομένους της. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις που απαιτούνται για την περεταίρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος. Τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελούν το σημείο αναφοράς για τον όμιλο της DixonsCarphone, καθώς ξεπερνούν σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.

Για μια εταιρεία σαν την Κωτσόβολος, το μέλλον είναι ήδη εδώ και προετοιμάζεται για τη νέα ψηφιακή εποχή. Βρίσκεται σε εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματά της, μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της για μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Η Κωτσόβολος είναι η Νο 1 αλυσίδα ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών στην Ελλάδα. Ξεκίνησε το 1950 από ένα απλό μαγαζί στην Αθήνα και σήμερα λειτουργεί 95 καταστήματα και το ηλεκτρονικό κατάστημα http://www.kotsovolos.gr/site/, ενώ απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους.

Μοναδικές υπηρεσίες

Οι ανάγκες των καταναλωτών, αποτελούν οδηγό για την εταιρεία και επιδιώκει πάντα να τις καλύπτει με νέες υπηρεσίες για την επιλογή προϊόντων, για την τεχνική υποστήριξη και για την προσφορά επιλογών στους τρόπους πληρωμής

Τεχνική υποστήριξη

Τα σημεία εξυπηρέτησης “Support 360”, αναδεικνύουν έξυπνα και αποτελεσματικά μια ευρεία γκάμα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ προβάλλουν άριστα την προσέγγιση της Κωτσόβολος απέναντι στο σύγχρονο καταναλωτή που αναζητά την ιδανική λύση. Το service corner βρίσκεται δίπλα στον πελάτη για να βοηθήσει σε οποιαδήποτε ανάγκη του για τις συσκευές που έχει αποκτήσει.

Υπηρεσίες: Service Corners / Fix&Go / 48ώρες

Το Service Corner, “Support 360°” έχει στόχο να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων. Τέλος, στο Service Corner μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά και Laptop σε 24ώρες επισκευή ή αντικατάσταση. Ο κόσμος δεν αλλάζει τόσο συχνά υπολογιστές και θέλει να είναι βέβαιος ότι αν συμβεί κάτι θα έχει γρήγορα την κατάσταση ξανά σε πλήρη δράση!

Service Corner

Τα 14 Αναβαθμισμένα service corners είναι τα καταστήματα που υποστηρίζουν Fix & Go. Από τα 14 τα 6 βρίσκονται στην Αθήνα, τα 2 στην Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα στην περιφέρεια.

Τα υπόλοιπα 20 Service Corners βρίσκονται τα 9 στην Αθήνα, 1 Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα στην περιφέρεια.

Και τα 34 Service Corners υποστηρίζουν υπηρεσίες κινητής (Save & Go), υπηρεσίες Computing (Pick & Pay) και In Store TV Tuning.

48ώρες

H πρωτοποριακή υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης οικιακών συσκευών, το “Total Support Premium 48 ώρες” αποτελεί επέκταση της ήδη υπάρχουσας Premium Total Support υπηρεσίας που προσφέρει η Κωτσόβολος στους πελάτες της. Η νέα υπηρεσία υπόσχεται –για πρώτη φορά στην Ελλάδα- επισκευή ή αντικατάσταση του ψυγείου, της κουζίνας ή/και του πλυντηρίου εντός 48 ωρών από την ώρα που θα δηλωθεί η βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας. Η υπηρεσία «Total Support Premium 48 ώρες» έχει χρονική διάρκεια για 5 ολόκληρα χρόνια, προσφέροντας στις συσκευές την προστασία που χρειάζονται, από την 1η μέχρι και την τελευταία ημέρα του συμβολαίου αποκλειστικά από την Κωτσόβολος. Το μόνο που έχει να κάνει ο πελάτης είναι να διαλέξει το προϊόν που του ταιριάζει και να το συνδυάσει με την υπηρεσία. Αξίζει να αναφερθεί πως μέχρι σήμερα (4 μήνες από το λανσάρισμα της υπηρεσίας) η εταιρεία έχει ανταποκριθεί σε 300 γεγονότα με ένα δείκτη ικανοποίησης 99% για τους συγκεκριμένους πελάτες μας.

Πανελλαδικό δίκτυο @ Υπηρεσία Collect @ Store

Η Κωτσόβολος έχει παρουσία σε όλη την Ελλάδα , αφού διαθέτει 95 φυσικά καταστήματα και το www.kotsovolos.gr για online αγορές. Παράλληλα, με την υπηρεσία Collect @ Store, δίνεται η δυνατότητα να δεσμεύσει κανείς εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που επιθυμεί και να τα παραλάβει από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου εξυπηρετεί άμεσα, εύκολα και γρήγορα, χωρίς δέσμευση αγοράς.

«Ελάτε Σπίτι Μας»

Η εταιρεία εισήγαγε το νέο concept «Ελάτε Σπίτι Μας», προτρέποντας τους επισκέπτες του καταστήματος να επισκεφτούν την κατηγορία μικροσυσκευών και μέσα από τη μεγάλη γκάμα της να επιλέξουν την ιδανικότερη λύση μικροσυσκευής για το σπίτι και τις ανάγκες τους. Παράλληλα, στον ειδικό χώρο «Ελάτε σπίτι μας να πιούμε καφέ» η αλυσίδα προσκαλεί τους επισκέπτες του καταστήματος να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τον καφέ τους.

και στο Youtube

Την Κωτσόβολος, η αγοραστική εμπειρία ξεπερνά τα όρια του καταστήματος, καθώς η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρείς εκπομπές στο επίσημο κανάλι της στο Youtube (Try Me, Try Me #NOT, «Βάζουμε τον chef στην πρίζα»), όπου η τεχνολογία αποκτά φωνή για όσους θέλουν να την γνωρίσουν καλύτερα. Επιπρόσθετα, ο σύγχρονος σχεδιασμός και η εύκολη πλοήγηση του www.kotsovolos.gr αύξησαν την επισκεψιμότητά του κατά 23%, ενώ οι μοναδικοί επισκέπτες αυξήθηκαν κατά 13%.