Η δυναμική επάνοδος της Ελλάδας στην αυστριακή τουριστική αγορά, επισημάνθηκε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης στη Βιέννη, του θερινού προγράμματος για το 2014 του αυστριακού διοργανωτή ταξιδίων «REWE» και των θυγατρικών του εταιρειών «IΤS Billa Reisen» και «Jahn Reisen», που συνολικά το 2013 κατέγραψαν αύξηση της τάξης του 36% των κρατήσεων για την Ελλάδα.
Όπως αναφέρει το ΑΜΠΕ, στον απολογισμό του ομίλου για το 2013, ο διευθυντής του Μάρτιν Φαστ, υπογράμμισε ιδιαίτερα το γεγονός αυτής της εντυπωσιακής αύξησης των κρατήσεων για την Ελλάδα, επισημαίνοντας συγχρόνως πως για τον REWE Αυστρίας η περίοδος 2012-2013 υπήρξε η καλύτερη από την ίδρυσή του καθώς κατέγραψε αύξηση της τάξης του 20%.
Ένας από τους κύριους στόχους της εταιρείας για το 2014, είναι η μεγαλύτερη αύξηση των κρατήσεων προς Ελλάδα, καθώς, όπως τονίστηκε, η χώρα αποτελεί παραδοσιακά έναν από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για τους Αυστριακούς.
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του θερινού προγράμματος, επισημάνθηκε πως οι τιμές το 2014 παραμένουν σταθερές για την Ελλάδα και αναφέρθηκε ότι εάν συνεχιστεί η επιτυχημένη πορεία του ελληνικού προγράμματος, θα υπάρξει αύξηση του αριθμού των ελληνικών προορισμών την επόμενη χρονιά.
Συνολικά κυκλοφορούν 14 κατάλογοι που απευθύνονται περισσότερο σε οικογένειες, αλλά περιλαμβάνονται και ιδιαίτερες προτάσεις και ξενοδοχεία για μεμονωμένα ταξίδια και για άτομα της τρίτης ηλικίας. Από τους καταλόγους αυτούς οι οκτώ είναι του Jahn Reisen, πέντε του IΤS Billa Reisen και ένας των Club «Calimera», ενώ ο ελληνικός κατάλογος του IΤS Billa Reisen για το 2014, έχει εμπλουτιστεί με περισσότερα ξενοδοχεία και έχουν αυξηθεί οι πτήσεις και το δυναμικό θέσεων.
Για τη REWE Αυστρίας και τις θυγατρικές της, άνοδο κρατήσεων παρουσίασαν μέσα στο 2013 και οι προορισμοί Τουρκία, Ισπανία, Τυνησία και Βουλγαρία, ενώ εξαίρεση αποτέλεσε η Αίγυπτος, όπου καταγράφηκε μείωση κατά 50% ενώ αναφορικά με τους οδικώς προσβάσιμους προορισμούς, τη μεγαλύτερη αύξηση πέτυχε η Κροατία με 18%, ακολουθούμενη από την Ιταλία με 17%, ενώ αντίθετα η Ουγγαρία παρουσίασε μείωση κατά 11%.
Αξίζει να σημειωθεί, πως και κατά την παρουσίαση στη Βιέννη την περασμένη εβδομάδα, του απολογισμού της απερχόμενης χρονιάς από τον διοργανωτή ταξιδίων GULET, θυγατρική εταιρία του ομίλου TUI World, τονίστηκε ιδιαίτερα ότι η Ελλάδα αποτέλεσε και πάλι τον πιο αγαπητό προορισμό των Αυστριακών και συνεχίζει να ακολουθεί ανοδική πορεία, ανακτώντας την παλιά της πρωταγωνιστική θέση.
Η GULET, με μερίδιο 60% στον όμιλο αναφορικά με αεροπορικά πακέτα ταξιδιών διαθέτει στην αυστριακή αγορά το ευρύτερο πρόγραμμα πακέτων για την Ελλάδα και κατάλογο που παράγεται αποκλειστικά και απευθύνεται μόνο στην Αυστρία, περιλαμβάνοντας 61 πτήσεις την εβδομάδα προς Ελλάδα, 300 ξενοδοχεία, 19 νησιά, καθώς και νέα πτήση από το Λιντς για Κάρπαθο με τις Αυστριακές Αερογραμμές.
Εξάλλου στα τέλη του περασμένου μήνα, στην παρουσίαση στη Βιέννη του απολογισμού του διεθνούς ταξιδιωτικού ομίλου TUI για την «τουριστική χρονιά 2013», είχε τονιστεί η διαπίστωση πως στην Αυστρία «η Ελλάδα είναι ο νικητής της καλοκαιρινής περιόδου».