Ογδόντα καθημερινές συναλλαγές του δημότη με τις υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων εξυπηρετεί προς το παρόν το πρόγραμμα «ηλεκτρονική διακυβέρνηση», που παρουσίασε ο δήμαρχος Αθηναίων, Γιώργος Καμίνης.
Το πρόγραμμα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση βασίζεται σε επτά άξονες στους οποίους μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται:

  1. Η λειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης του Δημότη, που ξεκίνησαν από τις 19 Ιουνίου σε κάθε γειτονιά της Αθήνας, ένα σε κάθε μία από τις 7 (επτά) δημοτικές κοινότητες. Τα ΣΕΔ διευκολύνουν τον δημότη σε περίπου 154 καθημερινές συναλλαγές του, δίνουν δύναμη και ζωντάνια σε κάθε γειτονιά, λειτουργώντας σε διευρυμένο ωράριο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του δημότη.
  2. Ηλεκτρονική υποβολή αιτημάτων εξ αποστάσεως για τουλάχιστον έως σήμερα 80 λειτουργιών του δήμου
  3. Ηλεκτρονική παρακολούθηση πορείας του αιτήματος
  4. Ηλεκτρονική πληρωμή κλήσεων
  5. Απευθείας πρόσβαση στην πορεία εκτέλεσης του προϋπολογισμού του δήμου Αθηναίων
  6. Διαδικτυακή ενημέρωση για τις άδειες καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος
  7. Ηλεκτρονική καταγραφή προβλημάτων καθημερινότητας (φωτισμός, κατάσταση δρόμων, πράσινο) και προώθησή τους στην τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη, το 1595, που λειτουργεί σε 24ωρη βάση.

Όπως δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων το «Κέντρο Ηλεκτρονικής Εξυπηρέτησης» είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εφαρμογής της πληροφορικής και των δυνατοτήτων του διαδικτύου για την άμεση προσβασιμότητα του δημότη στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του δήμου Αθηναίων με στόχο την ταχύτατη εξυπηρέτησή του, χωρίς γραφειοκρατικά εμπόδια, με διαφάνεια και μετρήσιμο χρόνο διεκπεραίωσης των αιτημάτων». Επισήμανε δε, ότι όλο το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από την ΔΑΕΜ, την εταιρία μηχανοργάνωσης του δήμου και τη Διεύθυνση Πληροφορικής του δήμου Αθηναίων.