Πώς η Scarlett Johansson βρέθηκε στο επίκεντρο της ισραηλινο-παλαιστινιακής διαμάχης
Είναι το νέο πρόσωπο μιας ισραηλινής εταιρείας
Στην έντονη κριτική που δέχθηκε για τη συμμετοχή της στη νέα διαφημιστική καμπάνια μιας ισραηλινής, διαφημιστικής εταιρείας, απάντησε η Scarlett Johansson.
Σύμφωνα με το nbcnews.com, η 29χρονη είναι το νέο πρόσωπο της εταιρείας Sodastream International, ωστόσο, πολλά δημοσιεύματα στα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης ανέφεραν ότι η ηθοποιός εκφράζει με τον τρόπο αυτό την υποστήριξή της στην πολιτική του Ισραήλ γιατί η εταιρεία που παράγει το προϊόν που διαφημίζει η Johansson εδρεύει στη Δυτική Όχθη.
Με μια ανακοίνωσή της στην Huffington Post, η ηθοποιός είπε ότι δεν είχε ποτέ σκοπό να γίνει το πρόσωπο κάποιου κοινωνικού ή πολιτικού κινήματος, διάκρισης ή διαχωρισμού, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με τη Sodastream International.
«Υποστηρίζω την οικονομική συνεργασία και την κοινωνική αλληλεπίδραση μεταξύ ενός δημοκρατικού Ισραήλ και της Παλαιστίνης», πρόσθεσε.
Η SodaStream δέχεται τα «πυρά» της φιλο-παλαιστινιακής κοινότητας και ακτιβιστών επειδή διατηρεί και λειτουργεί ένα τεράστιο εργοστάσιο σε έναν ισραηλινό οικισμό στη Δυτική Όχθη, μια περιοχή την οποία κατέλαβε το Ισραήλ το 1967.