Ξεφτίλα! Οι Κινέζοι απορρίπτουν τους Έλληνες πιλότους!
Δεν τους προσλαμβάνουν διότι στερούνται προσόντων!
Η απόλυτη ξεφτίλα! Η Κινεζική Πολιτική Αεροπορία δεν αναγνωρίζει την πτητική ικανότητα των Ελλήνων πιλότων! Το επιχείρημα που προβάλλεται είναι ότι η αξιολόγηση που τους έχουν κάνει δείχνει βαθμολογία κάτω του μέσου όρου.
Ιδού και το τηλεγράφημα που απεστάλη από την ελληνική πρεσβεία στο Πεκίνο προς τις αρμόδιες ελληνικές Αρχές:
From: "Embassy of Greece in Beijing: Office for Economic & Commercial Affairs" Date: January 27, 2014 at 9:12:42 GMT+2 Subject: Απασχόληση Ελλήνων πιλότων σε κινεζικές εταιρείες
Αγαπητοί κύριοι,
Ο κ. Πρέσβης είχε συνάντηση σήμερα με τον Αντιπρόεδρο της Κινεζικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, κατά την οποία του τέθηκε το πρόβλημα της απαγόρευσης πρόσληψης Ελλήνων πιλότων.
Η κινεζική πλευρά εξήγησε ότι προβαίνει σε αξιολογήσεις βάσει των USOAP του ICAO και ότι καθώς η ελληνική ΥΠΑ είναι κάτω του μέσου όρου σε 4 κατηγορίες αξιολόγησης, δεν επιτρέπεται σε Έλληνες πιλότους να προσληφθούν σε κινεζικές εταιρείες. Ο κ. Πρέσβης πρότεινε την εξέταση των δικαιολογητικών των Ελλήνων πιλότων κατά περίπτωση και όχι επί τη βάσει της εθνικής αξιολόγησης.
Εκτιμούμε, πάντως, ότι εάν δεν υπάρξει βελτίωση της βαθμολογίας της Υ.Π.Α., η μόνη ρεαλιστική περίπτωση άρσης της απαγόρευσης είναι πολιτική απόφαση της κινεζικής κυβέρνησης.
Με εκτίμηση
Ιδού και το τηλεγράφημα που απεστάλη από την ελληνική πρεσβεία στο Πεκίνο προς τις αρμόδιες ελληνικές Αρχές:
From: "Embassy of Greece in Beijing: Office for Economic & Commercial Affairs"
Αγαπητοί κύριοι,
Ο κ. Πρέσβης είχε συνάντηση σήμερα με τον Αντιπρόεδρο της Κινεζικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, κατά την οποία του τέθηκε το πρόβλημα της απαγόρευσης πρόσληψης Ελλήνων πιλότων.
Η κινεζική πλευρά εξήγησε ότι προβαίνει σε αξιολογήσεις βάσει των USOAP του ICAO και ότι καθώς η ελληνική ΥΠΑ είναι κάτω του μέσου όρου σε 4 κατηγορίες αξιολόγησης, δεν επιτρέπεται σε Έλληνες πιλότους να προσληφθούν σε κινεζικές εταιρείες. Ο κ. Πρέσβης πρότεινε την εξέταση των δικαιολογητικών των Ελλήνων πιλότων κατά περίπτωση και όχι επί τη βάσει της εθνικής αξιολόγησης.
Εκτιμούμε, πάντως, ότι εάν δεν υπάρξει βελτίωση της βαθμολογίας της Υ.Π.Α., η μόνη ρεαλιστική περίπτωση άρσης της απαγόρευσης είναι πολιτική απόφαση της κινεζικής κυβέρνησης.
Με εκτίμηση