Μετά τον καταστροφικό σεισμό στην Κεφαλλονιά, το ΚΕΕΛΠΝΟ πρότεινε στον υπουργό υγείας να δημιουργηθεί μία νέα γραμμή υποστήριξης και πληροφόρησης των σεισμοπλήκτων πολιτών της Κεφαλλονιάς , που θα λειτουργεί σε 24ωρη βάση, 7 ημέρες την εβδομάδα. Ο υπουργός το δέχτηκε και το εισηγήθηκε στον πρωθυπουργό, ο οποίος έδωσε εντολή να υλοποιηθεί αμέσως. Η υφυπουργός υγείας, Ζέττα Μακρή, συνοδευόμενη από τον Γενικό Γραμματέα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης, Ανδρέα Κατσανιώτη, επισκέφθηκε σήμερα το ΚΕΕΛΠΝΟ, όπου ενημερώθηκε για τη λειτουργία της 24ωρης γραμμής (1135). Η ίδια διαβεβαίωσε πως έχουν ξεκινήσει ήδη οι απαραίτητες διαδικασίες και σήμερα η γραμμή θα τεθεί σε λειτουργία. ''Το (1135) έχει ως σκοπό να δέχεται τηλεφωνήματα από τους ενδιαφερόμενους -τους πολίτες της Κεφαλλονιάς και όχι μόνον- να καταγράφει και να κωδικοποιεί τα αιτήματά τους και εν συνεχεία να επανέρχεται, δίνοντας τις σωστές απαντήσεις'' δήλωσε μεταξύ άλλων.

Πιο αναλυτικά με ένα τηλεφώνημα οποιαδήποτε στιγμή οι πολίτες της Κεφαλλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους :

• Για θέματα ζημιών και συνεργείων ελέγχων

• Για θέματα ενισχύσεων

• Για θέματα δημόσιας υγείας

• Για θέματα εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων

• Για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών

Στην ίδια τηλεφωνική γραμμή οι πολίτες της Κεφαλλονιάς θα μπορούν να αναφέρουν οποιαδήποτε ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.

Η γραμμή έχει ήδη κωδικοποιήσει και θα ενημερώνει για τα μέτρα που έχει λάβει ήδη η κυβέρνηση, τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την ενίσχυση των πληγέντων. Παράλληλα είναι σε επαφή με όλα τα Υπουργεία και τους αρμόδιους φορείς, θα κωδικοποιεί και θα ενημερώνει για τυχόν νέα μέτρα και πρόνοιες που λαμβάνει η κυβέρνηση.

Όλα τα αιτήματα και ερωτήματα των πολιτών της Κεφαλλονιάς θα τα επεξεργάζεται ειδική ομάδα στελεχών της Γραμμής 1135 η οποία σε συνεργασία με τις συναρμόδιες