Έκπληκτα τα διεθνή μέσα ενημέρωσης - αλλά και οι περαστικοί - παρακολουθούν την εξάπλωση αντιγράφων σπουδαίων έργων τέχνης στους δρόμους του Παρισιού, εκεί όπου άλλοτε κυριαρχούσαν μεγάλες υπαίθριες διαφημίσεις. 

Πρόκειται για το εικαστικό project «ΟΜG, who stole my ads» του αινιγματικού εικαστικού και φωτογράφου, Etienne Lavie.

Σε κεντρικές λεωφόρους, κάτω από γέφυρες, σε σταθμούς του μετρό, σε πλατείες: ένα κύμα κορυφαίων έργων τέχνης έχουν κατακλύσει τους δρόμους, καθώς οι φωτογραφίες που αποδεικνύουν του λόγου το αληθές κυκλοφορούν ευρέως. 

Πάντως, ο καλλιτέχνης, στην ιστοσελίδα του, δεν δίνει καμία πληροφορία, πέρα από ένα εκτενές κείμενο που γράφει χιουμοριστικά μόνο «μπλα μπλα, μπλα μπλα, μπλα μπλα...».

Η εκπληξη των παριζιανικων δρομων!!! Μοναδικα εργα τεχνης υπαρχουν πια, στην θεση υπαιθριων διαφημισεων!!!

Ακόμη και το AdWeek έχει αφιερώσει εκτενές ρεπορτάζ σε αυτή την δράση, που θυμίζει την αντίστοιχη βρετανική για την εγκατάσταση αντιγράφων 57 σπουδαίων έργων τέχνης. Αναρωτιέται, μάλιστα, στο ρεπορτάζ αν ο καλλιτέχνης έχει τυπώσει και κολλήσει τις εικόνες στα ειδικά πάνελ ή αν πρόκειται για ένα είδος ψηφιακής προβολής.

Επισημαίνει ότι τα ερωτηματικά που έχουν δημιουργηθεί γύρω από την παρέμβαση και η κάλυψη του Τύπου, αποτελεί εντέλει μέρος και συνέχεια της παρέμβασης, που ακούει στον ευφάνταστο τίτλο «ΟΜG who stole my ads».