Όταν η πλάτη λέει περισσότερα από το ντεκολτέ...
Η άλλη όψη του σέξι
Η γυμνή πλάτη έχει υιοθετηθεί μαζικά από βραβευμένες ηθοποιούς άνω των 50, έως τις εικοσάρες, είδωλα της Γενιάς Ζ

Ας γυρίσουμε πίσω στο 1972, στα γυρίσματα της γαλλικής ταινίας «Ο Ψηλός Ξανθός Άντρας με το Μαύρο Παπούτσι». Στο πλατό, η Mireille Darc εμφανίζεται με αψεγάδιαστη κομψότητα: μαύρο μακρύ φόρεμα, ζιβάγκο γιακάς, μακριά μανίκια – μια εικόνα απόλυτης διακριτικής κλασικότητας.
Διαβάστε: Πώς θα κάψετε λίπος εύκολα;
Όλα μοιάζουν να κυλούν φυσιολογικά, μέχρι που εκείνη γυρίζει πλάτη. Ο σκηνοθέτης Yves Robert μένει άφωνος. Οι τεχνικοί αποστρέφουν διακριτικά τα βλέμματα. Το πίσω μέρος του φορέματος είναι σχεδόν ανύπαρκτο: η ανοιχτή πλάτη κατεβαίνει έως το σημείο που ξεκινούν οι γλουτοί. Η Darc, ελαφρώς αμήχανη, προτείνει να αλλάξει ρούχο, αλλά τόσο ο σκηνοθέτης όσο και ο σεναριογράφος αρνούνται κατηγορηματικά.
Λίγο αργότερα, στη διάρκεια των γυρισμάτων, η σκηνή επαναλαμβάνεται – αυτή τη φορά με «θύμα» τον συμπρωταγωνιστή της, Pierre Richard. Η αυθόρμητη αντίδρασή του καταγράφεται αυθεντικά στο φιλμ, προκαλώντας το γέλιο και την έκπληξη των θεατών. Σύντομα, όλη η Γαλλία μιλούσε για την τολμηρή αυτή σκηνή.
Χρόνια μετά, η Mireille Darc αποκάλυψε την ιστορία πίσω από το περίφημο φόρεμα σε τηλεοπτική εκπομπή. Μαζί με τον φίλο και σχεδιαστή Guy Laroche, αναζητούσαν έναν τρόπο να αποτυπώσουν κινηματογραφικά τον ρόλο της ως μια μοντέρνα Mata Hari. Το ερώτημα που τους απασχολούσε; «Πόσο χαμηλά μπορούμε να φτάσουμε;»
Διαβάστε τη συνέχεια στο thefashionbible.gr
Διαβάστε: Πώς θα κάψετε λίπος εύκολα;
Όλα μοιάζουν να κυλούν φυσιολογικά, μέχρι που εκείνη γυρίζει πλάτη. Ο σκηνοθέτης Yves Robert μένει άφωνος. Οι τεχνικοί αποστρέφουν διακριτικά τα βλέμματα. Το πίσω μέρος του φορέματος είναι σχεδόν ανύπαρκτο: η ανοιχτή πλάτη κατεβαίνει έως το σημείο που ξεκινούν οι γλουτοί. Η Darc, ελαφρώς αμήχανη, προτείνει να αλλάξει ρούχο, αλλά τόσο ο σκηνοθέτης όσο και ο σεναριογράφος αρνούνται κατηγορηματικά.
Λίγο αργότερα, στη διάρκεια των γυρισμάτων, η σκηνή επαναλαμβάνεται – αυτή τη φορά με «θύμα» τον συμπρωταγωνιστή της, Pierre Richard. Η αυθόρμητη αντίδρασή του καταγράφεται αυθεντικά στο φιλμ, προκαλώντας το γέλιο και την έκπληξη των θεατών. Σύντομα, όλη η Γαλλία μιλούσε για την τολμηρή αυτή σκηνή.
Χρόνια μετά, η Mireille Darc αποκάλυψε την ιστορία πίσω από το περίφημο φόρεμα σε τηλεοπτική εκπομπή. Μαζί με τον φίλο και σχεδιαστή Guy Laroche, αναζητούσαν έναν τρόπο να αποτυπώσουν κινηματογραφικά τον ρόλο της ως μια μοντέρνα Mata Hari. Το ερώτημα που τους απασχολούσε; «Πόσο χαμηλά μπορούμε να φτάσουμε;»
Διαβάστε τη συνέχεια στο thefashionbible.gr