Η υψηλή ραπτική συναντά τα Labubu - Τα brands πολυτελείας ανεβάζουν το επίπεδο των trends
Διαβάστε στο thefashionbible.gr
Τα Labubu έχουν γίνει παγκόσμια “γλώσσα” έκφρασης και ταυτότητας, συνδέοντας συλλέκτες και brands πολυτελείας

Τα Labubu charms έχουν εξελιχθεί στο απόλυτο trend του 2025, αποτελώντας ένα σχετικά προσιτό status symbol: από 30 ευρώ η τιμή τους φτάνει –και ξεπερνά– τα 100 ευρώ σε συγκεκριμένες πλατφόρμες πώλησης. Η επιτυχία τους είναι τέτοια που πλέον τα brands πολυτελείας πειραματίζονται με εκδόσεις-κόσμημα: Labubus διακοσμημένα με κρύσταλλα και τσάντες αξίας 2.500 δολαρίων (περίπου 2.130 ευρώ) που φέρουν το «τερατάκι».
Τα Labubu δημιουργήθηκαν από τον καλλιτέχνη Kasing Lung και ανήκουν στην οικογένεια «The Monsters», μαζί με χαρακτήρες όπως οι Zimomo και Tycoco, εμπνευσμένους από σκανδιναβικά παραμύθια. Αρχικά εμφανίστηκαν σε παιδικά βιβλία το 2015, αλλά γνώρισαν παγκόσμια επιτυχία όταν μπήκαν στις συλλεκτικές σειρές της Pop Mart το 2019. Κάθε νέα σειρά, όπως η «Big into Energy» ή η «Exciting Macaron», εξαντλείται μέσα σε λίγες ώρες. Τα χαριτωμένα «τερατάκια» έχουν μετατραπεί σε μια κοινή «γλώσσα» έκφρασης και ταυτότητας, με διασημότητες όπως η Lisa των Blackpink να τα συνδυάζουν με Louis Vuitton και Hermès.
Διαβάστε στο thefashionbible.gr
Τα Labubu δημιουργήθηκαν από τον καλλιτέχνη Kasing Lung και ανήκουν στην οικογένεια «The Monsters», μαζί με χαρακτήρες όπως οι Zimomo και Tycoco, εμπνευσμένους από σκανδιναβικά παραμύθια. Αρχικά εμφανίστηκαν σε παιδικά βιβλία το 2015, αλλά γνώρισαν παγκόσμια επιτυχία όταν μπήκαν στις συλλεκτικές σειρές της Pop Mart το 2019. Κάθε νέα σειρά, όπως η «Big into Energy» ή η «Exciting Macaron», εξαντλείται μέσα σε λίγες ώρες. Τα χαριτωμένα «τερατάκια» έχουν μετατραπεί σε μια κοινή «γλώσσα» έκφρασης και ταυτότητας, με διασημότητες όπως η Lisa των Blackpink να τα συνδυάζουν με Louis Vuitton και Hermès.
Διαβάστε στο thefashionbible.gr