Ένα κοινό προϊόν προσωπικής φροντίδας έχουν επαναπροσδιορίσει τα αποσμητικά πολυτελείας, αφού συνδυάζουν αρώματα υψηλής ποιότητας, συστατικά φιλικά προς το δέρμα και πολυτελείς συσκευασίες. Σε αντίθεση με τα συνηθισμένα αποσμητικά που επικεντρώνονται κυρίως στην προστασία από τις οσμές, τα πολυτελή αποσμητικά προσφέρουν μια πολυαισθητηριακή εμπειρία, συνδυάζοντας την απόδοση με την απόλαυση.

Μεγάλα brands (Chanel, Tom Ford, Dior, Hèrmes και όχι μόνο) έχουν μετατρέψει τα αποσμητικά σε μια πολυτελή ιεροτελεστία και δεν απευθύνονται μόνο στους δικούς τους πελάτες, αφού συχνά πλεόν ένα τέτοιο προϊόν μπορεί να υποκαταστήσει το πολύ ακριβότερο άρωμα, που κάποιος δεν είναι εύκολο να αγοράσει.

Στα τέλη του 20ού αιώνα άρχισαν να κερδίζουν χώρο στην αγορά τα αποσμητικά πολυτελείας. Τότε ήταν που κορυφαία brands μόδας και ομορφιάς διεύρυναν το portfolio τους και προς την προσωπική φροντίδα. Μεγάλοι οίκοι όπως ο οίκος Chanel λάνσαραν αποσμητικά που έφεραν τα χαρακτηριστικά τους αρώματα, καθιστώντας το προϊόν μέρος της ευρύτερης συλλογής.

Διαβάστε περισσότερα στο thefashionbible.gr