Photo
Lifestyle

O Χάνιμπαλ... supermodel - Ο Άντονι Χόπκινς στα 84 του έγινε το κεντρικό πρόσωπο του διάσημου οίκου μόδας Loewe

Αν νομίζετε πάντως ότι ο Χόπκινς βρίσκεται μακριά από τις επάλξεις της βιομηχανίας της μόδας και της ομορφιάς πέφτετε έξω: διατηρεί δική του εταιρεία αρωματοποιίας και κεριών

Της Ντονατέλλας Αδάμου

Mε τον πηχυαίο τίτλο «Ο σερ Άντονι Χόπκινς supermodel στα 84» φιγουράρουν αυτές τις μέρες τα μεγαλύτερα έντυπα μόδας του πλανήτη. Ο λόγος; Το «ιερό τέρας» της 7ης Τέχνης αποτελεί το κεντρικό πρόσωπο του διάσημου, high fashion οίκου μόδας Loewe στην καμπάνια του για την επερχόμενη σεζόν (Φθινόπωρο – Χειμώνας 2022-2023).

Η Loewe είναι ισπανική εταιρεία που ειδικεύεται σε ενδύματα, δερμάτινα είδη, αρώματα κι αξεσουάρ. Ιδρύθηκε το 1846 και συνίσταται στον παλαιότερο πολυτελή οίκο μόδας του κολοσσού της LVMH.

Το να εκπροσωπείς λοιπόν μία επιχείρηση τέτοιου (τεράστιου) βεληνεκούς έχει μια άλφα βαρύτητα. Όχι όμως όταν μιλάμε για έναν Άντονι Χόπκινς.

Οποιαδήποτε εταιρεία θα το θεωρούσε τεράστια τιμή, θα πλήρωνε όσο όσο προκειμένου να τον επιστρατεύσει για οποιοδήποτε πρότζεκτ της... Στο διά ταύτα, στις λήψεις που προωθεί η Loewe αντικρίζουμε τον εμβληματικό 84χρονο Βρετανό ηθοποιό να ποζάρει με δύο λουκ, που ακολουθούν το πνεύμα του athleisure.



Στο πρώτο στιγμιότυπο, διά χειρός Γιούργκεν Τέλερ, φωτογραφίζεται με μπλούζα με το λογότυπο της φίρμας (αξίας 690 δολαρίων, για την ιστορία), με μαύρο παντελόνι και σνίκερ, ενώ στη δεύτερη «ποπάρει»: με πολύχρωμο, κολεγιακό τύπου μπλουζάκι και ντόνατ σε πρώτο πλάνο, συνδυασμένα με παλτό με χαρακτηριστικά κουμπιά, προφανώς κάνει τη διαφορά. Δεν βλέπεις καθημερινά ντυμένους έτσι άντρες, πόσω μάλλον της ηλικίας του, πόσω μάλλον έναν... «Χάνιμπαλ Λεχτερ».

«Έτσι, για να το διασκεδάσω, έκανα μόντελινγκ!», δήλωσε ο οσκαρικός σούπερ σταρ, και από τους πρώτους που τον αποθέωσαν ήταν η γνώριμη και στην Ελλάδα Λίντσεϊ Λόχαν (εκτός από τη Μύκονο, η ηθοποιός διατηρούσε κλαμπ και στην Αθήνα).

Αν νομίζετε πάντως ότι ο Χόπκινς βρίσκεται μακριά από τις επάλξεις της βιομηχανίας της μόδας και της ομορφιάς πέφτετε έξω: διατηρεί δική του εταιρεία αρωματοποιίας και κεριών, ενώ δηλώνει πως ντύνεται σχεδόν αποκλειστικά με χαβανέζικα πουκάμισα που αγοράζει από ένα μαγαζί στο Μάουι. «Έχω τουλάχιστον είκοσι νέα φέτος, μου δίνουν χαρά!», έλεγε το 2020. Όπως ωστόσο φαίνεται, ήρθε η ώρα να υιοθετήσει και... δυτικόφερτα μοντέλα.