Πριν από το υπερεπιτυχηµένο σίριαλ «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, του Mega και εν συνεχεία του Netflix, η Κλέλια Ανδριολάτου είχε ήδη µετρήσει στάσεις ανά την υφήλιο.

Ως µοντέλο φυσικά. Ανέκαθεν ήταν φωτογενής και το ήξερε από έφηβη, αλλά δεν εφησύχαζε. Θέλοντας να εξελιχθεί, στράφηκε στην υποκριτική. Από τα 14, η κούκλα Κλέλια ήξερε τι σηµαίνει έκθεση στα φώτα.

Την ανακάλυψε η γνωστή µάνατζερ Ελενα Χριστοπούλου και κοντά της η όµορφη καστανόξανθη µυήθηκε στα µυστικά της πασαρέλας, της πόζας και της πειστικής προώθησης ενός προϊόντος.

Ηταν η καµπάνια γνωστής εταιρείας καλλυντικών που µέσα σε λίγα 24ωρα έκανε το πρόσωπό της γνωστό στο Λονδίνο. Νωρίτερα βέβαια οι γνώστες της µόδας, επιτυχηµένοι fashion editors και κορυφαίοι σχεδιαστές, την είχαν γνωρίσει από τις φωτογραφίσεις που είχε κάνει στις «βίβλους» της παγκόσµιας µόδας, «Vogue» και «Elle».

Η ίδια πάντως σπούδασε και δηµοσιογραφία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης, ενώ παράλληλα βρέθηκε στο Παρίσι για να προωθήσει την καριέρα της ως µοντέλο. Λίγα χρόνια αργότερα ξεκίνησε και το ταξίδι στην ηθοποιία στο «Μπρούσκο» του Αντρέα Γεωργίου. ∆εν είχαν προηγηθεί σπουδές της σε δραµατική σχολή, ωστόσο, όπως είχε αναφέρει, η πρόταση ήταν πρώτης τάξεως ευκαιρία για να ανελιχθεί. Στη συνέχεια ήρθαν και οι σπουδές υποκριτικής στη ∆ραµατική Σχολή του Ωδείου Αθηνών.

kl-andr

Αναγνωρισιµότητα


Το «Μπρούσκο» άλλαξε τη ζωή της χαρίζοντάς της αναγνωρισιµότητα. ∆εν ήταν όµως όλα ρόδινα. ∆έχθηκε απειλές και από τα social και διά ζώσης, γιατί ορισµένοι την ταύτισαν µε τον ρόλο της στη σειρά. «Με πλησίασαν σε ένα µαγαζί και µου επιτέθηκαν λεκτικά. Μου ζητούσαν τον λόγο που έκανα σχέση µε τον παντρεµένο. Τους είπα: ‘‘Είστε µε τα καλά σας; Μπερδεύεστε µε τον ρόλο; Προσέξτε πώς µου µιλάτε’’.

Κάποια άλλη φορά έλαβα απειλητικό µήνυµα: ‘‘Πρόσεξε πού µένεις, γιατί θα έρθω να σε βρω’’. Αλλοι συνάδελφοι απαντούν. Εγώ δεν έχω απαντήσει ποτέ. Επίσης, µου έχουν στείλει και πρόστυχα», έλεγε το 2016. Ηταν χρονιά-ορόσηµο για εκείνη, αφού τότε ντεµπουτάρισε και στο θέατρο, µε το έργο «Ενα εξοχικό, παρακαλώ», όπου γνωρίστηκε και συνεργάστηκε µε τον Ρένο Ρώτα. Οι δυο τους ερωτεύτηκαν και έµειναν µαζί τρία χρόνια. «Ερχεται µια δύσκολη χρονιά επαγγελµατικά για εµένα, φορτωµένη, και το καλοκαίρι ήταν πολύ γεµάτο και σε συνδυασµό µε µια δύσκολη χρονιά για την Κλέλια (Ανδριολάτου). Αποφασίσαµε από κοινού να χωρίσουν -έστω για ένα διάστηµα- οι δρόµοι µας. Πολύ αγαπηµένα», είχε πει ο Ρένος Ρώτας για τον χωρισµό τους το 2019.  

Η Κλέλια Ανδριολάτου έχει µία αδερφή, τη Ναστάζια, την οποία υπεραγαπά και είναι φοβερά δεµένη µαζί της. Εγινε θεία το καλοκαίρι του 2020 και το ανακοίνωσε περιχαρής στο Instagram, γράφοντας τότε: «Αγίου Πνεύµατος 3.20 µ.µ.! Η πιο όµορφη µαµά του κόσµου([µετά τη δικιά µας!). Καλωσήρθες, µπεµπίτσα! Γεννήσαµε».


Ο Χριστόφορος


Η γνωριµία της ηθοποιού µε τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη, που της έδωσε τον οµώνυµο ρόλο της Κλέλιας στο «Maestro», ήταν καταλυτική. «Είχα µάθει για την Κλέλια από συναδέλφους και από τους δασκάλους της στη σχολή. Οταν έγραψα το πρώτο επεισόδιο, έψαχνα να βρω µια κοπέλα νέα και πήγα στις σχολές. Ετσι, καταλήξαµε για καφέ, χωρίς όµως να της πω τίποτα για τη σειρά», είχε αποκαλύψει ο δηµιουργός των µεγάλων επιτυχιών της µικρής οθόνης και του κινηµατογράφου για τη γνωριµία τους στην εκποµπή της Ελένης Μενεγάκη. «Ηταν ακριβώς αυτό που είχα γράψει. Ως χαρακτήρας είναι σαρωτική, αλλά και γλυκιά.

Στην αρχή της κουβέντας ήµουν αυστηρός, αλλά µέχρι το τέλος της είχα δώσει το σενάριο και φεύγοντας της είπα: ‘‘Σε ευχαριστώ πολύ, θα τα πούµε στο γύρισµα’’. Με είχε αγοράσει και µε είχε πουλήσει». Τα γυρίσµατα του δεύτερου κύκλου του «Maestro», που θα σηµατοδοτήσουν το τέλος της µεγάλης αυτής δραµατικής παραγωγής, έχουν ξεκινήσει σε Παξούς και Αθήνα. Σύµφωνα µε τον τωρινό σχεδιασµό, τα πρώτα έξι επεισόδια του δεύτερου κύκλου θα προβληθούν φέτος στο τέλος της άνοιξης -πάντα από το Mega- και τα υπόλοιπα το φθινόπωρο. Αν και κανείς δεν γνωρίζει το τέλος της ερωτικής ιστορίας του Ορέστη µε την Κλέλια, εκείνη έχει κάθε λόγο να αισιοδοξεί για τη συνέχεια της πορείας της στο θέατρο, τον κινηµατογράφο και την τηλεόραση. Τα πρώτα δείγµατα γραφής είναι κάτι παραπάνω από θετικά: µετά τις «Πεταλούδες στο στοµάχι», την απολαύσαµε ως ηθοποιό και σκηνοθέτη από κοινού µε τον Πάνο Παπαδόπουλο στον «Εραστή» του Χάρολντ Πίντερ.

kl-papa1

*Δημοσιεύθηκε στην Απογευματινή της Κυριακής 24/3


kl-papa