Η βιομηχανία της μόδας βρίσκεται σε μια διαρκή κατάσταση μεταμόρφωσης, όπου οι αλλαγές είναι τόσο ραγδαίες όσο και εντυπωσιακές. Από τις στρατηγικές κινήσεις των κορυφαίων σχεδιαστών μέχρι τις μεταβαλλόμενες συνήθειες των καταναλωτών, τα νούμερα που διαμορφώνουν αυτόν τον κόσμο είναι αποκαλυπτικά. Εξετάζουμε τις τάσεις και τις αλλαγές που διαμορφώνουν τη βιομηχανία της μόδας, αναλύοντας τα νούμερα και τα γεγονότα που καθορίζουν το μέλλον της.

Ανατροπές και μεταμορφώσεις: Η νέα εποχή της μόδας
Από το 2024, τουλάχιστον 17 επικεφαλής σχεδιαστές έχουν αποχωρήσει από οίκους μόδας.

To 2025, 10 επικεφαλής σχεδιαστές έκαναν το ντεμπούτο τους σε μεγάλες εταιρίες πολυτελείας.

Η Chanel έμεινε 190 ημέρες χωρίς δημιουργικό διευθυντή. Τουλάχιστον 11 σχεδιαστές «φημολογούνταν» ότι θα διεκδικούσαν τη θέση, μέχρι που ο Matthieu Blazy ορίστηκε ο 4ος στην ιστορία του οίκου.

Τουλάχιστον 8 φορές τον τελευταίο χρόνο, οι New York Times χρησιμοποίησαν τη φράση «μουσικές καρέκλες» για να περιγράψουν τη βιομηχανία της μόδας.
Στο ντεμπούτο της Veronica Leoni για τον Calvin Klein, το 70% των γυναικείων πουκαμίσων εμφανίστηκε κουμπωμένο μέχρι πάνω.

Οι σημειώσεις της επίδειξης για το ντεμπούτο του Alessandro Michele στον οίκο Valentino την άνοιξη του 2025 ήταν 200 σελίδες. Οι αντίστοιχες σημειώσεις της Schiaparelli ήταν 2 σελίδες.

7 σχεδιαστές παρουσίασαν κόκκινα κοστούμια στις ανδρικές συλλογές τους για το φθινόπωρο του 2025.

Περίπου 20 εκατοστά είναι το μήκος του μπροστινού τμήματος των παπουτσιών στην επίδειξη του Marc Jacobs την άνοιξη του 2025.