Ο Αλέξανδρος Ρήγας βρέθηκε το απόγευμα της Παρασκευής καλεσμένος στην εκπομπή «Στούντιο 4» της ΕΡΤ και δεν παρέλειψε να μιλήσει με συγκίνηση για την πρόσφατη απώλεια της Καίτης Κωνσταντίνου. Ο γνωστός δημιουργός συνεργάστηκε μαζί της στην επιτυχημένη σειρά «Η τούρτα της μαμάς» και αναφέρθηκε με τρυφερά λόγια στην προσωπικότητα και το ταλέντο της αείμνηστης ηθοποιού.


Αλέξανδρος Ρήγας για Καίτη Κωνσταντίνου: «Από τα τηλεφωνήματα μας, που ήταν μέχρι και ένα μήνα πριν φύγει από τη ζωή, ένιωθα ότι έδινε ένα τράτο»

Ο γνωστός σεναριογράφος προχώρησε και σε μια αποκάλυψη σε σχέση με την κατάσταση της υγείας της ηθοποιού: «Μετά την "Τούρτα της μαμάς" την είδα και στην παράσταση στο θέατρο με τη Λυδία Φωτοπούλου, υπέροχες και οι δύο. Επειδή ήταν να συνεργαστούμε την επόμενη χρονιά, σε κάτι που είχαμε ετοιμάσει για το θέατρο, μιλούσαμε. Από τα τηλεφωνήματα μας, που ήταν μέχρι και ένα μήνα πριν φύγει από τη ζωή, ένιωθα ότι έδινε ένα τράτο στα πράγματα και στον χρόνο. Ναι, μέχρι και ένα μήνα πριν φύγει από τη ζωή είχα επαφή μαζί της», ανέφερε ο Αλέξανδρος Ρήγας και πρόσθεσε: «Ήξερα για την ασθένεια της επειδή ήθελε η ίδια να μου το εκμυστηρευτεί. Ναι, το ήξερα και ξέρω ότι δεν είχε δημοσιοποιηθεί αυτό».

Ο σεναριογράφος για την ηθοποιό«Μια εμβληματική φιγούρα»

Ο Αλέξανδρος Ρήγας σημείωσε χαρακτηριστικά πως «η Καίτη Κωνσταντίνου είχε έναν υπέροχο λόγο στα “Εγκλήματα”, μια εμβληματική φιγούρα. Είχε την τύχη να συνεργαστεί με έναν σπουδαίο σεναριογράφο, τον Λευτέρη Παπαπέτρου που της έδωσε ένα υπέροχο κείμενο και η Καίτη απλώς το απογείωσε. Θέλω να πω πως ήταν η συνθήκη ιδανική, ως θεατής μιλάω πάντα». «Με την Καίτη είχα την χαρά να δουλέψω και στο θέατρο και στην τηλεόραση. Πέρα από μια σπουδαία ηθοποιός, σε αυτό που υπηρετούσε, ήταν και από τους πιο ακέραιους ανθρώπους που έχω γνωρίσει σ’ αυτό τον χώρο. Να εννοείς δηλαδή αυτό που λες και αυτό που λες να το τιμάς, αυτό θεωρώ ακεραιότητα. Να μην έχεις δεύτερες σκέψεις, να μην έχεις δεύτερες πράξεις και αυτό το οποίο καλείσαι να κάνεις και συμφωνείς με τον άλλον να κάνεις να είναι αυτό και μόνο, να είναι καθαρό. Την καθαρότητα εννοώ ως ακεραιότητα, στη σκέψη και στην έκφραση».


«Είχε καλή πρόθεση απέναντι στα πράγματα», αναφέρει για την αείμνηστη ηθοποιό

«Επίσης, η Καίτη είχε καλή πρόθεση απέναντι στα πράγματα από όσο θυμάμαι τις όποιες φορές βρεθήκαμε εκτός εργασίας. Το ότι η πρόθεση της για τους ανθρώπους, τουλάχιστον στην εικόνα που έχω στο μυαλό μου, ήταν κατ’ αρχάς θετική. Δεν είχε κακότητα», συμπλήρωσε ο Αλέξανδρος Ρήγας.


«Οι "Δύο Ξένοι" είχαν πολύ αιχμηρό λόγο»

Παράλληλα, ο Αλέξανδρος Ρήγας αναφέρθηκε στο political correct και τη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι δημιουργοί στο να παρουσιάσουν κάτι κωμικό στο κοινό, χωρίς να προσβάλλουν. Ως παραδείγματα, μάλιστα, έφερε παλιές του επιτυχίες όπως το «Ντόλτσε Βίτα» και το «Δύο Ξένοι».

«Στις μέρες μας είναι πιο δύσκολο να παρουσιάσεις κάτι με κωμικό τρόπο, σε σχέση με τις εποχές που ξεκινήσαμε εμείς. Τότε δεν υπήρχε ο κίνδυνος να πεις πράγματα που θα προκαλέσουν κριτική. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει η σύγχρονη κωμωδία», σημείωσε.

«Η "Τούρτα της Μαμάς" ήταν political correct. Όταν θέλαμε να γίνουμε πιο αιχμηροί, ξέραμε ότι πρέπει να βάλουμε ένα όριο στους εαυτούς μας γιατί παίζαμε σε ένα κανάλι με συγκεκριμένους κανόνες που πρέπει να σεβαστούμε. Η συντηρητικοποίηση υπάρχει τα τελευταία χρόνια και στην αμερικάνικη τηλεόραση. Στις πλατφόρμες μόνο υπάρχει η απόλυτη ελευθερία γι’ αυτό βλέπουμε από εκεί και κάποια αριστουργήματα. Όχι μόνο στην κωμωδία αλλά και στο δράμα, τα θρίλερ», συμπλήρωσε.

«Στο "Ντόλτσε Βίτα" θα άλλαζα ελάχιστα πράγματα γιατί ήταν πιο βελούδινος ο λόγος. Ίσως λόγω του concept, ήταν πιο οικογενειακό. Τολμηρός λόγος υπήρχε στους ‘Δύο Ξένους’. Τώρα τα μισά δεν θα υπήρχαν. Στις επαναλήψεις, μάλιστα, παίζει κομμένο. Η αρχική εκδοχή έχει πολύ πιο αιχμηρό λόγο. Τώρα δεν θα παίζονταν καν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αλέξανδρος Ρήγας.