Όλα ξεκίνησαν μπροστά σε έναν πίνακα. Σε ένα μουσείο του Παρισιού, μπροστά σε ένα έργο του Ρώσου καλλιτέχνη Pavel Filonov με τον τίτλο «Deux Hommes». Εκεί, ο Γρηγόρης Τριανταφύλλου είδε κάτι παραπάνω από τέχνη, είδε ένα όνομα, μια ιδέα, ίσως ακόμη και το μέλλον. Όταν το μοιράστηκε με τον Δημήτρη Αλεξάκη, συμφώνησαν ακαριαία: αυτό θα ήταν το όνομα του κοινού τους οράματος. Deux Hommes. Δύο άντρες. Δύο προσωπικότητες. Μία αισθητική.

Από τις αίθουσες της Σχολής Βελουδάκη στα μέσα των 90s, δεν ήταν πολλοί εκείνοι που θα προέβλεπαν τη διαδρομή τους. Σε μια εποχή όπου το στιλ ταυτιζόταν με την ξενόφερτη μίμηση και όχι με την αυθεντικότητα, εκείνοι αρνήθηκαν να γίνουν fashion victims. Η σύνδεση μεταξύ τους δεν ήταν απλώς δημιουργική, ήταν αξιακή. Ερχόμενοι και οι δύο από τον Βορρά, ανέπτυξαν μια κοινή γλώσσα, με χιούμορ, σεβασμό και εμμονή στην ποιότητα.

Με αφορμή την εμφάνιση της Κλαυδίας στη σκηνή της Eurovision 2025, την οποία θα ντύσουν οι Deux Hommes, το σχεδιαστικό δίδυμο με τη χαρακτηριστική ρομαντική και αρχιτεκτονική ματιά επιστρέφει στο προσκήνιο. Η επιλογή του brand για την εκπροσώπηση της χώρας σε έναν θεσμό με παγκόσμια απήχηση δεν είναι τυχαία: οι Deux Hommes γνωρίζουν πώς να μετατρέπουν κάθε look σε αφήγηση. Με τις δημιουργίες τους, η μόδα γίνεται statement και παράλληλα μια βαθιά προσωπική υπόθεση. Με αφορμή αυτήν τη σημαντική στιγμή για το ελληνικό fashion design, ρίχνουμε φως στη φιλοσοφία και την αισθητική τους.

Διαβάστε τη συνέχεια στο thefashionbible.gr