Σίντνεϊ Σουίνι: "Δεν αγχώνομαι για τις γυμνές σκηνές" - Η δύναμη του σώματος, οι θυσίες και το πάρτι των ονείρων της (Εικόνες)
Από το Euphoria στις πασαρέλες του Χόλιγουντ
Η Σίντνεϊ Σουίνι μιλά στο περιοδικό «W» για τις γυμνές σκηνές, τη φιλοσοφία της γύρω από τη θηλυκότητα και την έκθεση, το πάρτι γενεθλίων της, αλλά και τις οικονομικές και οικογενειακές δυσκολίες που καθόρισαν την πορεία της στο Χόλιγουντ
«Δεν αγχώνομαι για τις γυμνές σκηνές. Αφηγούμαι την ιστορία του χαρακτήρα μου, οπότε οφείλω να την αφηγηθώ καλά και να κάνω ό,τι πρέπει», δήλωσε η ηθοποιός. Η Σίντνεϊ Σουίνι αποκάλυψε ότι δεν νιώθει ποτέ νευρικότητα όταν γυρίζει γυμνές σκηνές, καθώς πρόσφατα πόζαρε σε μια σειρά από πολύ τολμηρές και καλλιτεχνικές φωτογραφίες για το περιοδικό «W».
Η 27χρονη ηθοποιός, που έγινε παγκοσμίως γνωστή μέσα από τον ρόλο της στη σειρά Euphoria, ανέφερε πως θεωρεί το γυναικείο σώμα ένα ισχυρό όπλο έκφρασης, υπογραμμίζοντας πως το να εκτεθεί σωματικά σε έναν ρόλο δεν την τρομάζει αλλά τη βοηθά να «πει την αλήθεια του χαρακτήρα της». «Το γυναικείο σώμα είναι ένα ισχυρό αφηγηματικό εργαλείο. Αν το χειριστείς σωστά, μπορεί να μεταφέρει συναισθήματα χωρίς να πεις ούτε μία λέξη», εξηγεί στη συνέντευξή της.
Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε για το τεύχος “The Art Issue” του περιοδικού W Magazine (2025), με την ηθοποιό να φωτογραφίζεται με haute couture δημιουργίες από τους οίκους Valentino, Schiaparelli και Gaultier. Τη φωτογράφιση επιμελήθηκε η Zoey Grossman, ενώ τη συνέντευξη ανέλαβε η Lynn Hirschberg. Η Σουίνι εμφανίζεται να ποζάρει ανάμεσα σε σκιές, ξαπλωμένη σε γυμνά σκηνικά ή καλυμμένη με μεταλλικά υφάσματα, αποδίδοντας ένα concept που ακροβατεί ανάμεσα στη γυναικεία ευαλωτότητα και την αποθέωση της αυτοκυριαρχίας. Η ίδια δεν δίστασε να υπερασπιστεί το δικαίωμα των ηθοποιών να χρησιμοποιούν το σώμα τους με συνείδηση, χωρίς ενοχή ή ντροπή.
Ένα πάρτι γενεθλίων με θέμα τον χορό αποφοίτησης
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, η Σίντνεϊ Σουίνι μοιράστηκε μια προσωπική εμπειρία που αποτυπώνει τη δημιουργικότητά της, αλλά και τη σχέση της με τις παιδικές αναμνήσεις. «Στην πραγματικότητα δεν πήγα ποτέ στον χορό αποφοίτησης, αλλά στα 26α γενέθλιά μου οργάνωσα ένα πάρτι με θέμα τον χορό της δεκαετίας του 1980 και ήταν πολύ διασκεδαστικό. Νοίκιασα τον χώρο και έβαλα παντού σερπαντίνες και μπάλες ντίσκο. Έκανα τη γιαγιά μου βασίλισσα του χορού και τον δικηγόρο μου βασιλιά. Είχα ένα κοντό ροζ φόρεμα με βολάν, φτιαγμένο ειδικά για μένα». Το συγκεκριμένο πάρτι, όπως περιέγραψε, ήταν μια φαντασμαγορική βραδιά αυτο-έκφρασης, που συνδύαζε νοσταλγία και θεατρικότητα – δύο έννοιες που χαρακτηρίζουν τη συνολική της προσέγγιση στην υποκριτική.
Η δύσκολη αρχή και η κατάρρευση της οικογένειας
Η επιτυχία της δεν ήρθε εύκολα. Σε παλαιότερη συνέντευξή της στο περιοδικό Glamour, η ηθοποιός αποκάλυψε ότι η οικογένειά της έκανε τεράστιες θυσίες για να τη στηρίξει, όταν αποφάσισε να κυνηγήσει το όνειρό της στην Καλιφόρνια. Η μετακόμιση από την Ουάσιγκτον στην Καλιφόρνια, όταν εκείνη ήταν ακόμα έφηβη, στάθηκε καταλύτης για μια σειρά από οικογενειακά και οικονομικά προβλήματα. «Ήξερα ότι δεν θα μπορούσα να αποτύχω γιατί η οικογένειά μου έχασε τα πάντα. Πήραν διαζύγιο. Είτε αυτό οφειλόταν, είτε όχι, στο γεγονός ότι ήρθα εδώ, ήταν καθοριστικό για μένα. Ήξερα ότι έπρεπε να πετύχω». Το 2016, οι γονείς της πτώχευσαν, και η ίδια βίωσε τη διάλυση της οικογένειας σε μια ηλικία που πάλευε να σταθεί επαγγελματικά, δίχως στήριξη από τους συνομηλίκους της στην Ουάσιγκτον.
Προσγειωμένη και συνειδητοποιημένη
Παρά τη φήμη, η Σίντνεϊ Σουίνι παραμένει ιδιαίτερα προσγειωμένη ως προς τη διαχείριση των οικονομικών της. Όπως δήλωσε, αποφεύγει τις σπατάλες και επενδύει με σοβαρότητα. «Δεν είμαι σπάταλη. Δεν ξοδεύω άσκοπα τα χρήματά μου. Ξέρω από πού ξεκίνησα και τι πέρασα για να φτάσω εδώ. Δεν το ξεχνάω». Επιπλέον, έχει ιδρύσει τη δική της εταιρεία παραγωγής, «Fifty-Fifty Films», θέλοντας να ενισχύσει τις γυναίκες δημιουργούς και να διατηρήσει τον έλεγχο πάνω στους ρόλους και τα πρότζεκτ που αναλαμβάνει.
Μια ηθοποιός με φωνή και επίγνωση
Η Σίντνεϊ Σουίνι δεν παίζει ρόλους, αλλά τους ενσαρκώνει με ολότητα, είτε πρόκειται για συναισθηματικές εκρήξεις είτε για σκηνές έκθεσης. Το σώμα της, όπως το περιγράφει, δεν είναι εργαλείο πρόκλησης, αλλά αφήγησης. Και αυτή η αλήθεια, όσο γυμνή κι αν είναι - είναι και η πιο ισχυρή.