Η Σάρον Στόουν, στα 67 της χρόνια, ποζάρει στο εξώφυλλο του «Vogue Adria», φορώντας ένα διάφανο φόρεμα, και περιβάλλεται από περισσότερα από 20 ανδρικά μοντέλα, ανάμεσά τους και ο Γκαμπριέλ Ομπρί, πρώην της Χάλι Μπέρι. Η αισθητική της φωτογράφισης θυμίζει εσκεμμένα τη θρυλική σκηνή της από το «Βασικό Ένστικτο», μεταφέροντας όμως ένα νέο μήνυμα: αυτό της αυτοδιάθεσης, του αισθησιασμού χωρίς απολογία, και της ωριμότητας ως δύναμη.

Διαβάστε: Σάρον Στόουν: Πόζαρε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα με άνετο μαύρο σύνολο (Εικόνες)

Σάρον Στόουν: Η φωτογράφιση στη «Vogue Adria» που δίχασε

Η φωτογράφιση δεν έμεινε ασχολίαστη, και στα social media προκλήθηκαν ποικίλες αντιδράσεις, με κάποιους να μιλούν για ρατσιστική ή φετιχοποιητική απόδοση της δυναμικής της γυναίκας ανάμεσα σε μαύρους άντρες. Η ίδια η Στόουν, ωστόσο, δεν σχολίασε τις εντυπώσεις, επιλέγοντας να αφήσει τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους.

«Μου αύξησαν το στήθος χωρίς συγκατάθεση»

Σε παλαιότερη αλλά και στην πρόσφατη συνέντευξή της, η Σάρον Στόουν αποκάλυψε ότι υπέστη χειρουργική επέμβαση αύξησης στήθους χωρίς τη συγκατάθεσή της. Ο γιατρός της, ενώ η ίδια βρισκόταν υπό αναισθησία, προχώρησε σε εμφυτεύματα μεγαλύτερου μεγέθους απ’ ό,τι είχε συμφωνηθεί.

Η ίδια εξομολογείται:«Όταν μου έβγαλαν τους επιδέσμους, ανακάλυψα ότι το στήθος μου ήταν ένα ολόκληρο μέγεθος μεγαλύτερο… Εκείνος νόμιζε ότι θα έδειχνα καλύτερα με μεγαλύτερα, “καλύτερα” στήθη». Η προσωπική αυτή εμπειρία επιβεβαιώνει τη βαθιά έλλειψη σεβασμού προς τη γυναικεία αυτοδιάθεση, ακόμη και σε μια εποχή που η ίδια ήταν ήδη διάσημη και εδραιωμένη στο Χόλιγουντ.


«Η σκηνή από το “Βασικό Ένστικτο” είναι πια… συνηθισμένη»

Μιλώντας για τη σκηνή που την καθιέρωσε ως σεξουαλικό σύμβολο παγκοσμίως, η Στόουν ανέφερε: «Η σκηνή από το “Βασικό Ένστικτο” φαίνεται πλέον πολύ συνηθισμένη, αν συγκριθεί με τις πρόστυχες σκηνές που βλέπουμε στις σημερινές ταινίες. Δεν προκαλεί πια σοκ όπως τότε». Με τον τρόπο αυτό, δεν υποβαθμίζει τη σημασία της ταινίας, αλλά αναδεικνύει πώς έχει μετατοπιστεί ο τρόπος που κινηματογραφείται και καταναλώνεται η σεξουαλικότητα στον σύγχρονο κινηματογράφο.


«Οι γυναίκες γράφουν, σκηνοθετούν, παράγουν»

Η ηθοποιός σημείωσε στη «Vogue Adria» πως η αλλαγή δεν έρχεται από το περιεχόμενο των ταινιών, αλλά από το ποιος κρατά την πένα και την κάμερα. «Τώρα που οι γυναίκες γράφουν, σκηνοθετούν, παράγουν, κινηματογραφούν και αποτελούν όλο και περισσότερο μέρος της κινηματογραφικής παραγωγής, οι ταινίες έχουν λιγότερο να κάνουν με άνδρες που γράφουν για τις φαντασιώσεις τους. Και οι ηθοποιοί καλούνται λιγότερο να απεικονίσουν την ανδρική φαντασίωση, και οι κριτικοί λιγότερο να σχολιάσουν αν την εκπληρώνουμε ή όχι».


Η μεταστροφή στην τέχνη και οι αληθινές αξίες

Στο ίδιο editorial, η Στόουν μίλησε για τη μετατόπισή της από τη βιομηχανία του θεάματος σε πιο ουσιαστικές προτεραιότητες. «Εστιάζω πλέον στην υγεία, στη δικαιοσύνη και σε μια αξιοπρεπή ζωή για όλους», δήλωσε χαρακτηριστικά, θέλοντας να δώσει έμφαση στο τι σημαίνει για εκείνη ωριμότητα, δημόσια παρουσία και εσωτερική δύναμη.

Η Σάρον Στόουν, στα 67 της χρόνια, ποζάρει γυμνόστηθη στο εξώφυλλο του Vogue Adria, φορώντας ένα διάφανο φόρεμα, και περιβάλλεται από περισσότερα από 20 ανδρικά μοντέλα – ανάμεσά τους και ο Γκαμπριέλ Ομπρί, πρώην της Χάλι Μπέρι.

Οι αλλαγές στη βιομηχανία και οι streamers

Η σταρ δεν παρέλειψε να σχολιάσει και τις εξελίξεις στη βιομηχανία του θεάματος, συγκρίνοντας την εποχή των στούντιο του ’90 με τη σημερινή κυριαρχία των streamers. «Τα συστήματα των στούντιο έχουν αλλάξει δραματικά. Από το να κάνουν μια ποικιλία ταινιών, φτιάχνουν πλέον μόνο ταινίες των 100 και 200 εκατομμυρίων δολαρίων. Πριν από 30 χρόνια είχαμε επιλογές στο τι μπορούσαμε να δούμε. Τώρα οι streamers καταλαμβάνουν τη δουλειά μας – και δεν θεωρώ ότι αυτό είναι κάτι απαραίτητα κακό».

Η φωτογράφιση της Σάρον Στόουν δεν έμεινε ασχολίαστη: στα social media προκλήθηκαν ποικίλες αντιδράσεις, με κάποιους να μιλούν για ρατσιστική ή φετιχοποιητική απόδοση της δυναμικής της γυναίκας ανάμεσα σε μαύρους άντρες. Η ίδια η Στόουν, ωστόσο, δεν σχολίασε τις εντυπώσεις, επιλέγοντας να αφήσει τις εικόνες να μιλήσουν από μόνες τους.

1-sharon-stone-vogue-andria-10
1-sharon-stone-vogue-andria-11
1-sharon-stone-vogue-andria-3
1-sharon-stone-vogue-andria-4
1-sharon-stone-vogue-andria-5
1-sharon-stone-vogue-andria-6
1-sharon-stone-vogue-andria-7
1-sharon-stone-vogue-andria-8
1-sharon-stone-vogue-andria-9