Με λόγο ευθύ, εμπειρικό και χωρίς ίχνος υπεκφυγών, ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης μίλησε στην εκπομπή «Weekenders» την Κυριακή 29 Ιουνίου, για όλα όσα έχει ζήσει και όλα όσα πιστεύει για την τέχνη του θεάτρου και το επάγγελμα του ηθοποιού. Χωρίς να φοβάται να εκτεθεί, τοποθετήθηκε με σαφήνεια πάνω σε καυτά θέματα που απασχολούν σήμερα τον χώρο, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εμπορευματοποίηση της εικόνας και η διαχείριση των οικονομικών στην καλλιτεχνική δημιουργία.

Διαβάστε:Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης μιλά για τη μάχη του με τα κιλά και την απόφαση να αλλάξει (Βίντεο)


Βλαδίμηρος Κυριακίδης: «Αν στηρίξεις την καριέρα σου στους followers, δεν είσαι ηθοποιός»

Αναφερόμενος στη σχέση του με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης υπογράμμισε πως ο πραγματικός ηθοποιός δεν μπορεί να βασίζεται σε διαδικτυακά νούμερα για να επιβιώσει ή να αναδειχθεί. «Σε κάθε μου παράσταση, παίζω σαν να είναι η τελευταία μου, βάζω το 100% των δυνατοτήτων μου. Δεν έχω social media, γιατί όταν έφτιαξα έβλεπα από βραστά κολοκυθάκια μέχρι… Μου είπαν ότι πρέπει να κάνω social media, αλλά μετά κατάλαβα ότι δεν είναι χρήσιμα για τη δουλειά μου. Αν στηρίξεις την καριέρα σου στους followers, δεν είσαι ηθοποιός, δεν κάνεις γι’ αυτή τη δουλειά. Η τηλεόραση έχει μια πολυμορφία, το θέατρο είναι έξοδος.» Η τοποθέτησή του έρχεται σε αντίθεση με τη σημερινή τάση, όπου πολλοί νέοι ηθοποιοί προσπαθούν να χτίσουν αναγνωρισιμότητα μέσα από την εικόνα τους στα social media. Ο Κυριακίδης, όμως, επιλέγει την ουσία και όχι τη βιτρίνα.


«Το θέατρο είναι επικίνδυνο παιχνίδι – Μπορεί να στα δώσει μία και να στα πάρει πέντε»

Στη συνέχεια της συνέντευξης, ο ηθοποιός μίλησε με ειλικρίνεια για τις οικονομικές απώλειες που είχε όταν ανέλαβε και ρόλο παραγωγού σε θεατρικές παραστάσεις. Παρότι έχασε χρήματα, δηλώνει ότι δεν μετανιώνει, αφού ποτέ δεν έκανε αυτή τη δουλειά για οικονομικό όφελος.


«Τα λεφτά που έχασα ήταν για θέμα παραγωγής, εγώ δεν έκανα εισπράξεις για να κάνω καταθέσεις στην Ελβετία. Εγώ ανακύκλωνα τα οικονομικά της παραγωγής μου, ότι έβγαζα τη μία χρονιά, τα έβαζα την επόμενη. Το θέατρο είναι επικίνδυνο παιχνίδι, μπορεί να στα δώσει μία και να στα πάρει πέντε. Αυτό δεν με άλλαξε, γιατί ποτέ δεν ήμουν εξαρτημένος από το χρήμα.»