Ένα σέξι ατύχημα είχε η Τζένιφερ Λόπεζ, κατά τη διάρκεια ενός σόου της στη Βαρσοβία την περασμένη Παρασκευή. Ειδικότερα, η τραγουδίστρια έμεινε στη σκηνή με ένα πράσινο ψηλόμεσο εσώρουχο και διαφανές καλσόν, καθώς η ασημένια φούστα με τα κρόσσια που φορούσε, γλίστρησε από τους γοφούς της, σύμφωνα με ένα βίντεο που κοινοποιήθηκε στο YouTube.

Διαβάστε: Τζένιφερ Λόπεζ: Το πάρτι για τα γενέθλιά της στην Τουρκία - Η τριώροφη τούρτα και οι σαμπάνιες

Η 56χρονη Λόπεζ παρέμεινε ψύχραιμη, παρά το ατύχημα, λέγοντας στο πλήθος: «Είμαι εδώ με τα εσώρουχά μου». Στη συνέχεια, συνέχισε ατάραχη το πρόγραμμά της.

Μία από τις χορεύτριες της Λόπεζ προσπάθησε να τη βοηθήσει να ξαναφορέσει τη φούστα, ενώ το συγκρότημα τραγουδούσε το «Happy Birthday» στην τραγουδίστρια που ένα 24ωρο νωρίτερα είχε γιορτάσει τα 56α γενέθλιά της.


Η Τζένιφερ Λόπεζ πέταξε τη φούστα της στο κοινό

Ωστόσο, αφού δεν μπόρεσε να ξαναβάλει τη φούστα της σωστά, η Λόπεζ την έβγαλε και την πέταξε στο κοινό.

Αστειευόμενη για το περιστατικό, είπε: «Χαίρομαι που ενίσχυσαν αυτή τη στολή. Και χαίρομαι που φορούσα εσώρουχα. Συνήθως δεν φοράω εσώρουχα». Αρκετοί θαυμαστές επαίνεσαν την χαριτωμένη αντίδρασή της, με έναν από αυτούς να σχολιάζει στο Instagram: «Κάνει τα πάντα σωστά».

«Η ζωή είναι πολύ μικρή, αγαπώ πώς το χειρίστηκε η ίδια και το προσωπικό της», είπε με ενθουσιασμό ένας άλλος. «Είναι τόσο χαριτωμένη, και μετά το έβγαλε στο πλήθος. Θρύλος!», πρόσθεσε ένας τρίτος.

Η JLo βρίσκεται σε περιοδεία για την περιοδεία της «Up AllNight: Live in 2025» στην Ευρώπη και γιόρτασε τα γενέθλιά της στην περιοδεία της στην Τουρκία την περασμένη εβδομάδα. Τα βίντεο που δημοσιεύτηκαν στο Instagram Story της την έδειχναν να φοράει ένα ασημένιο φόρεμα ενώ στεκόταν μπροστά σε μια τεράστια τούρτα.

Εν τω μεταξύ, η Λόπεζ έχει υποστεί ξανά αντίστοιχο θέμα. Η σταρ του «Selena» έδειξε μέρος από το στήθος της, όταν βγήκε έξω φορώντας ένα φόρεμα με βαθί ντεκολτέ στη Νέα Υόρκη. Εκείνη την εποχή, παρακολουθούσε μια φιλανθρωπική συναυλία του Ring Them Bells προς τιμήν των 98ων γενεθλίων του Τζον Κάντερ.