Για δεκαετίες, το όνομα Emilio Pucci υπήρξε συνώνυμο της μεσογειακής κομψότητας και της εκρηκτικής χρωματικής παλέτας. Τα ψυχεδελικά μοτίβα του έντυσαν γυναίκες σε όλο τον κόσμο από τη δεκαετία του ’60 έως τα ’80, καθιστώντας το brand πολιτιστικό σύμβολο της dolce vita. Σήμερα, πάνω από τριάντα χρόνια μετά τον θάνατό του, τα Pucci prints ζουν μια εντυπωσιακή δεύτερη άνοιξη.

Από το 2021, με την ανάληψη της καλλιτεχνικής διεύθυνσης από τη Camille Miceli, το brand αναζωογονείται, επαναφέροντας την έντονη ταυτότητα του Pucci. Με επιδείξεις σε iconic τοποθεσίες όπως το Portofino, η Miceli προβάλλει τη μάρκα ως jet-set lifestyle brand, συνδυάζοντας glamour, θετικότητα και ανεμελιά. Τα shows της μοιάζουν με ταξιδιωτικά όνειρα: κορίτσια με μαντίλια στα μαλλιά, μακριές τουνίκ, καφτάνια και παντελόνια καμπάνα, όλα με το χαρακτηριστικό print, σαν πρωταγωνίστριες κινηματογραφικής ταινίας.

Διαβάστε στο thefashionbible.gr