Η Σίντνεϊ Σουίνι απέφυγε να απαντήσει στις κατηγορίες περί "ναζιστικής προπαγάνδας" για τη νέα της διαφήμιση
Aποφεύγει να απαντήσει για την καμπάνια που δίχασε το κοινό
Σάλο έχει προκαλέσει η νέα καμπάνια της American Eagle με πρωταγωνίστρια τη Σίντνεϊ Σουίνι. Η ηθοποιός κατηγορήθηκε για «προώθηση ναζιστικής προπαγάνδας», όμως στην πρώτη της συνέντευξη απέφυγε να σχολιάσει τις αντιδράσεις.

Στο επίκεντρο έντονων αντιδράσεων βρίσκεται η Σίντνεϊ Σουίνι, ύστερα από τη συμμετοχή της στη νέα διαφημιστική καμπάνια της American Eagle. Το λογοπαίγνιο της καμπάνιας «Great Genes/Jeans» και η τελική ατάκα της ηθοποιού ότι «τα τζιν/γονίδιά μου είναι μπλε» προκάλεσαν κατηγορίες περί «ναζιστικής προπαγάνδας» και «ρατσιστικών υπονοουμένων». Η 27χρονη πρωταγωνίστρια του Euphoria και του Anyone But You, αν και ρωτήθηκε στη συνέντευξή της στη Wall Street Journal, απέφυγε να σχολιάσει το θέμα, αφήνοντας τα ερωτήματα ανοιχτά.
Διαβάστε: Σίντνει Σουίνι: Ο ''τυφώνας'', τα ''γονίδια'', η διαφήμιση και η υποστήριξη από Τραμπ
Παρά τον σάλο, η Σουίνι στην πρώτη της συνέντευξη μετά την κυκλοφορία της καμπάνιας, δεν θέλησε να αναφερθεί στο ζήτημα. Στη Wall Street Journal περιορίστηκε να μιλήσει για άλλα επαγγελματικά θέματα, αποφεύγοντας επιμελώς οποιαδήποτε τοποθέτηση γύρω από τις κατηγορίες. Αυτή η σιωπή ερμηνεύτηκε από μερίδα του κοινού ως στρατηγική, προκειμένου να μην ενισχύσει τη συζήτηση, ενώ άλλοι τη θεώρησαν ένδειξη αδιαφορίας.
Η Σίντνεϊ Σουίνι βρίσκεται σε μια από τις πιο κρίσιμες στιγμές της καριέρας της, καθώς το όνομά της συνδέεται πλέον όχι μόνο με επιτυχημένα κινηματογραφικά και τηλεοπτικά projects, αλλά και με αμφιλεγόμενες καμπάνιες που δοκιμάζουν την εικόνα της. Είτε πρόκειται για σκόπιμο δημιουργικό ρίσκο είτε για ατυχές επικοινωνιακό λάθος, η διαφήμιση της American Eagle έχει ήδη καταγραφεί ως μία από τις πιο πολυσυζητημένες του 2025.
Διαβάστε: Σίντνει Σουίνι: Ο ''τυφώνας'', τα ''γονίδια'', η διαφήμιση και η υποστήριξη από Τραμπ
Σίντνει Σουίνι: Η διαφήμιση που προκάλεσε αντιδράσεις
Η καμπάνια με τίτλο «Sydney Sweeney Has Great Genes/Jeans» βασίστηκε στο λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων genes (γονίδια) και jeans (τζιν). Σε ένα από τα σποτ, η Σουίνι σβήνει τη λέξη Genes από μια αφίσα και τη διορθώνει σε Jeans, ενώ σε άλλο βίντεο, ακούγεται φωνή να περιγράφει πώς τα γονίδια καθορίζουν εξωτερικά χαρακτηριστικά. Στο φινάλε, η ηθοποιός κοιτάζει στην κάμερα και λέει: «Τα τζιν/γονίδιά μου είναι μπλε», αφήνοντας χώρο για διπλή ερμηνεία.Sydney Sweeney dodges questions about American Eagle ad in first interview since controversy https://t.co/82nuaCLMO9 pic.twitter.com/saPF996mlt
— Page Six (@PageSix) August 20, 2025
Οι κατηγορίες για «ναζιστική προπαγάνδα»
Η συγκεκριμένη φράση θεωρήθηκε προβληματική από χιλιάδες χρήστες του TikTok και του X (πρώην Twitter), καθώς θύμισε ιδεολογίες φυλετικής ανωτερότητας που συνδέονται με τα ξανθά μαλλιά και τα γαλανά μάτια. Αρκετοί σχολίασαν ότι πρόκειται για «επικίνδυνο υπονοούμενο», ενώ διάσημοι καλλιτέχνες, όπως η Doja Cat και η Lizzo, δεν δίστασαν να σατιρίσουν δημόσια τη διαφήμιση.Η απάντηση της American Eagle
Η εταιρεία, σε ανακοίνωσή της, προσπάθησε να ρίξει τους τόνους, τονίζοντας: «Θα συνεχίσουμε να γιορτάζουμε το πώς ο καθένας φοράει τα AE jeans με αυτοπεποίθηση, με τον δικό του τρόπο. Τα υπέροχα jeans δείχνουν όμορφα σε όλους». Ωστόσο, η απάντηση δεν ήταν αρκετή για να σταματήσει τη συζήτηση γύρω από τον «υπόγειο» συμβολισμό της καμπάνιας.
Η στάση της Σίντνεϊ Σουίνι
Παρά τον σάλο, η Σουίνι στην πρώτη της συνέντευξη μετά την κυκλοφορία της καμπάνιας, δεν θέλησε να αναφερθεί στο ζήτημα. Στη Wall Street Journal περιορίστηκε να μιλήσει για άλλα επαγγελματικά θέματα, αποφεύγοντας επιμελώς οποιαδήποτε τοποθέτηση γύρω από τις κατηγορίες. Αυτή η σιωπή ερμηνεύτηκε από μερίδα του κοινού ως στρατηγική, προκειμένου να μην ενισχύσει τη συζήτηση, ενώ άλλοι τη θεώρησαν ένδειξη αδιαφορίας.Η αποκάλυψη για την πολιτική της τοποθέτηση
Η υπόθεση πυροδότησε νέο κύμα αντιδράσεων, όταν το BuzzFeed News αποκάλυψε ότι η Σουίνι είναι εγγεγραμμένη ψηφοφόρος του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος στη Φλόριντα από τον Ιούνιο του 2024. Η λεπτομέρεια αυτή ενίσχυσε τα σχόλια περί πολιτικών συσχετισμών, αν και η ίδια δεν έχει κάνει καμία δημόσια τοποθέτηση για την πολιτική της στάση.Άλλα ζητήματα που συζητήθηκαν
Πέρα από τη διαφήμιση, η ηθοποιός σχολίασε και τις αντιδράσεις για το λανσάρισμα σαπουνιού με νερό από την μπανιέρα της – μια αμφιλεγόμενη επιχειρηματική κίνηση που προκάλεσε ειρωνείες. Αναφέρθηκε επίσης στη συνεργασία της με τον Γκλεν Πάουελ στην ταινία Anyone But You, απορρίπτοντας τα σενάρια περί ερωτικής σχέσης: «Το κοινό δημιούργησε αυτά τα σενάρια, όχι εμείς», είπε χαρακτηριστικά.
Η Σίντνεϊ Σουίνι βρίσκεται σε μια από τις πιο κρίσιμες στιγμές της καριέρας της, καθώς το όνομά της συνδέεται πλέον όχι μόνο με επιτυχημένα κινηματογραφικά και τηλεοπτικά projects, αλλά και με αμφιλεγόμενες καμπάνιες που δοκιμάζουν την εικόνα της. Είτε πρόκειται για σκόπιμο δημιουργικό ρίσκο είτε για ατυχές επικοινωνιακό λάθος, η διαφήμιση της American Eagle έχει ήδη καταγραφεί ως μία από τις πιο πολυσυζητημένες του 2025.