Η Ιωάννα Τούνη το 2024 δεν είναι πια απλώς μια δημοφιλής influencer – είναι, όπως αποδεικνύεται με μια πρόχειρη αντικειμενική ματιά από τα ψυχρά οικονομικά νούμερα της προηγούμενης χρονιάς, μια δυναμική επιχειρηματίας που μετατρέπει το προσωπικό της brand σε οργανωμένη, κερδοφόρα εταιρεία. Ο ισολογισμός της J. TOUNI Μονοπρόσωπη Ι.Κ.Ε. για το 2024 το αποδεικνύει περίτρανα. Η χρονιά έκλεισε με κύκλο εργασιών 2.063.213,53 ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 22,3% σε σχέση με το 2023. Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 1.541.461,62 ευρώ, ενώ τα προ φόρων κέρδη ξεπέρασαν τα 1,82 εκατομμύρια ευρώ. Πρόκειται για αποτελέσματα που θα ζήλευαν πολλές καθιερωμένες επιχειρήσεις.

Διαβάστε: Ιωάννα Τούνη & Δημήτρης Ρομπέρτο: Η νέα σχέση που συζητιέται - Ποιος είναι ο άνδρας που της έκλεψε την καρδιά και πώς ξεκίνησε η σχέση τους

Ιωάννα Τούνη: Ένα brand name και μια εταιρεία που επενδύει και εξελίσσεται

Η καθαρή θέση της J. TOUNI Μ.Ι.Κ.Ε. αγγίζει πλέον τα 2.475.112,15 ευρώ, με το συνολικό ενεργητικό να ανέρχεται σε 3.452.908,29 ευρώ - αύξηση πάνω από 1,1 εκατομμύρια μέσα σε μόλις έναν χρόνο. Αλλά εκεί που πραγματικά φαίνεται η πρόθεση για εξέλιξη είναι στα πάγια μετά αποσβέσεων, τα οποία εκτοξεύθηκαν από 2.800 ευρώ το 2023 σε 232.680 ευρώ το 2024. Παράλληλα, οι απαιτήσεις διαμορφώθηκαν στα 2.431.184,78 ευρώ. Όλα αυτά συνθέτουν την εικόνα μιας εταιρείας που μεγαλώνει σταθερά, χωρίς υπερβολές ή δανειακή εξάρτηση, αφού οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις παραμένουν χαμηλές στα 977.796 ευρώ.

Πώς η Ιωάννα Τούνη συνδυάζει μόδα και digital marketing

Πίσω από τα νούμερα, υπάρχει ένα brand που έχει καταφέρει να ενώσει τον κόσμο της μόδας με τη δυναμική του digital marketing. Η J. TOUNI Μ.Ι.Κ.Ε. δεν είναι μόνο e-shop ή fashion label, πρόκειται για έναν πολυδιάστατος οργανισμό, που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό και λιανικό εμπόριο, σε υπηρεσίες influencer & social media marketing, στην ανάπτυξη franchise concepts και στις συμβουλευτικές υπηρεσίες και επενδύσεις. Η επιχείρηση λειτουργεί με περιθώριο καθαρού κέρδους κοντά στο 74,7%, ποσοστό σπάνιο για τον χώρο της μόδας. Αρκεί να αναφέρουμε ότι στη χώρα μας τα fashion brands έχουν περιθώρια κέρδους της τάξης του 5%-15%.

jtouni-isologismos__1_
prostartima-touni

Πατήστε ΕΔΩ κι ΕΔΩ για να μεγαλώσετε τις εικόνες.

Όταν το brand name γίνεται επιχείρηση

Η επιτυχία της J. TOUNI Μ.Ι.Κ.Ε. αποδεικνύεται από τα εντυπωσιακά νούμερα πως δεν βασίζεται μόνο στη δημοφιλία της ιδρύτριάς της, Ιωάννας Τούνη. Δεν θεωρείται τυχαίο άλλωστε ότι κάθε χρόνο τα οικονομικά αποτελέσματα της J.TOUNI Μ.Ι.Κ.Ε. γίνονται όλο και πιο εντυπωσιακά. Άλλωστε με αύξηση 22,3% του τζίρου σε έναν χρόνο (από 1.686.698,61 ευρώ το 2023 σε 2.063.213,53 ευρώ το 2024), η J. TOUNI Μ.Ι.Κ.Ε. αποτελεί υπόδειγμα επιτυχημένης μετάβασης από το social media στην οργανωμένη επιχειρηματικότητα.