Το ρεπορτάζ της Ντονατέλλας Αδάμου στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά εξετάζει πώς οι πιο δυναμικές Ελληνίδες influencers έχουν μετατραπεί σε σχεδιάστριες, επιχειρηματίες και trend setters, φτιάχνοντας –κυριολεκτικά– τη δική τους μόδα.

Διαβάστε: Αθηνά Οικονομάκου: Πώς αντέδρασε όταν την ρώτησαν για τα ποσά που βγάζουν οι influencers; (Βίντεο)


Η νέα εποχή των influencers - σχεδιάστριες

Έτσι ξαφνικά… όλες έγιναν σχεδιάστριες; Ίσως όχι τόσο ξαφνικά. Η έρευνα του Secret παρουσιάζει Ελληνίδες που συστήθηκαν μέσα από άλλους χώρους, για να εξελιχθούν σε influencers και πλέον δημιουργούς μόδας. Με σοβαρή επιδραστικότητα και προσωπικό ύφος, οι ίδιες σχεδιάζουν ρούχα, καθορίζουν τάσεις και μετατρέπουν το προσωπικό τους brand σε επιτυχημένη επιχείρηση.

Από τα urban chic σχέδια της Βίκυς Καγιά μέχρι τα black & white look των Οικονομάκου–Συνατσάκη και τις γραμμές της Ιωάννας Τούνη, οι Ελληνίδες influencers αποδεικνύουν ότι η μόδα πια… τους ανήκει.

Βίκυ Καγιά - Η «Greatness Athens» και το urban chic της πόλης

Η Βίκυ Καγιά, γνώστρια της μόδας και αδιαμφισβήτητο fashion icon, παρουσίασε τη δική της φίρμα, Greatness Athens, με έμπνευση από το μεγαλείο της Αθήνας. Η συλλογή της βασίζεται στο urban chic concept: δωρικά κομμάτια, άνετα, με στοιχεία preppy και old money αισθητικής. «Η Greatness Athens δεν είναι μία ακόμα εταιρεία, αλλά μια στάση ζωής. Θέλουμε οι άνθρωποι να φορούν την ταυτότητά τους με περηφάνια», εξηγεί η ίδια.
Η Καγιά επιλέγει την απλότητα και το διαχρονικό στυλ, επιμένοντας σε σχέδια που αντικατοπτρίζουν την καθημερινότητα του σύγχρονου Αθηναίου.

Αθηνά Οικονομάκου & Μαίρη Συνατσάκη - Project Soma και αντίθεση σε ασπρόμαυρο

Η Αθηνά Οικονομάκου, μαζί με την alter ego της στον χώρο της μόδας, τη Μαίρη Συνατσάκη, συνεχίζουν δυναμικά με το brand Project Soma. Για τη νέα τους συλλογή, το δίδυμο επέλεξε την αντίθεση του μαύρου και του λευκού, θέλοντας κάθε γυναίκα να μπορεί να προσθέσει το δικό της χρώμα.
Η νέα σειρά χαρακτηρίζεται από άνετα μάλλινα, σακάκια, μίνι και φαρδιά παντελόνια, αλλά και μπουστάκια και σορτς, αποδεικνύοντας ότι το κομψό μπορεί να είναι και άνετο.

Ιωάννα Τούνη - Από το My Style Rocks στην κορυφή των επιχειρηματιών

Η Ιωάννα Τούνη, η οποία μετρά πάνω από 1,2 εκατομμύρια followers, έχει εξελιχθεί σε μια από τις πιο επιδραστικές Ελληνίδες επιχειρηματίες. Ξεκίνησε από το «My Style Rocks» και σήμερα διαθέτει δική της εταιρεία ρούχων, προτείνοντας κλασικές γραμμές σε ουδέτερες παλέτες.
Η ίδια ποντάρει σε στενές φούστες, καρό ταγέρ και σακάκια oversize, «μπουστάροντας» μια κομψή αλλά άνετη αισθητική. Με το χαρακτηριστικό της στυλ, καταφέρνει να συνδυάζει τη φινέτσα με τη φρεσκάδα, δίνοντας νέα διάσταση στη λέξη influencer.

Το ρεπορτάζ της Ντονατέλλας Αδάμου στο ένθετο Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά εξετάζει πώς οι πιο δυναμικές Ελληνίδες influencers έχουν μετατραπεί σε σχεδιάστριες, επιχειρηματίες και trend setters, φτιάχνοντας –κυριολεκτικά– τη δική τους μόδα.

Άννα και Έλενα Αμανατίδου - Οι αδελφές με δύναμη από τον Βορρά

Από τη Θεσσαλονίκη, οι αδελφές Άννα και Έλενα Αμανατίδου έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν μια κερδοφόρα επιχείρηση με το brand Venale, που ξεκίνησε ως beachwear εταιρεία και πλέον επεκτείνεται σε νέες κατηγορίες. Με ολόσωμα μακρυμάνικα σχέδια και δημιουργίες που παντρεύουν το πρακτικό με το αισθητικό, οι δύο αδελφές συνεχίζουν να επιβάλλουν τη δική τους ταυτότητα στον χώρο της ελληνικής μόδας.

Αναστασία (Stassie) Καρανικολάου - Η κολλητή της Kylie Jenner και το παγκόσμιο influence

Για φινάλε, το αφιέρωμα αναφέρεται στην Αναστασία Καρανικολάου, γνωστή διεθνώς ως Stassie, στενή φίλη της Kylie Jenner και κορυφαία influencer με περισσότερους από 10 εκατομμύρια followers. Παρότι δεν έχει ιδρύσει ακόμη δικό της brand, θεωρείται trend setter με τεράστια επιρροή. Το στιλ της, ένα μείγμα ρετρό, street και country αναφορών, εμπνέει εκατομμύρια νέες γυναίκες. Από τα αγωνιστικά μπουφάν με έντονα χρώματα μέχρι τα καρό πουκάμισα και τις καουμπόικες μπότες, η Stassie υπενθυμίζει ότι η μόδα είναι τελικά στάση ζωής.

Η νέα γενιά που ορίζει το στιλ

Είτε έχουν ιδρύσει δικές τους φίρμες είτε απλώς προτείνουν προσωπικές τους επιλογές στους πολυάριθμους ακολούθους τους, οι Ελληνίδες influencers είναι οι γυναίκες που ορίζουν σήμερα το στιλ. Αυθεντικές, δυναμικές και με επιχειρηματικό ένστικτο, συνδυάζουν το branding, την αισθητική και την ψηφιακή επιρροή, φτιάχνοντας –κυριολεκτικά και μεταφορικά– τη μόδα της εποχής μας.

*Δημοσιεύτηκε στο ένθετο Secret των Παραπολιτικών