Η Σίντνεϊ Σουίνι μίλησε για πρώτη φορά σχετικά με την αμφιλεγόμενη καμπάνια της «American Eagle», η οποία προκάλεσε σάλο στα social media και κατηγορίες ότι προωθεί τη «λευκή φυλή». Η σταρ του «Euphoria» ξεκαθάρισε πως δεν ασχολήθηκε με τη διαδικτυακή θύελλα και αντιμετώπισε την κατάσταση με ψυχραιμία και χιούμορ.

Διαβάστε: "Sydney Sweeney" τρεντάρει παντού: Η θεαματική μεταμόρφωση, οι εμφανίσεις που συζητιούνται και οι ταινίες που την απογειώνουν (Εικόνες & Βίντεο)


Η Σουίνι για την καμπάνια της American Eagle: «Έκανα μια διαφήμιση για τζιν»

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό GQ, στο πλαίσιο του εξωφύλλου «Men of the Year», η Σίντνεϊ Σουίνι δήλωσε πως είχε μόνο μια αόριστη επίγνωση της συζήτησης γύρω από την καμπάνια, χωρίς όμως να επηρεαστεί. «Έκανα μια διαφήμιση για τζιν. Η αντίδραση ήταν σίγουρα μια έκπληξη, αλλά μου αρέσουν τα τζιν. Φοράω μόνο τζιν και μπλουζάκι κάθε μέρα. Όσα ειπώθηκαν δεν με επηρέασαν ούτε θετικά ούτε αρνητικά», είπε χαρακτηριστικά.

Η Σίντνεϊ Σουίνι σπάει τη σιωπή της για την καμπάνια της American Eagle που κατηγορήθηκε για φυλετικά υπονοούμενα: «Έκανα απλώς μια διαφήμιση για τζιν».

Η viral καμπάνια που κατηγορήθηκε για “φυλετικά υπονοούμενα”

Η διαφήμιση της American Eagle με τίτλο «Sydney Sweeney has the Perfect Jeans» έγινε viral όταν χρήστες του TikTok υποστήριξαν ότι ο διπλός λεκτικός συνειρμός μεταξύ των λέξεων “Jeans” (τζιν) και “Genes” (γονίδια) παραπέμπει σε ιδεολογίες φυλετικής υπεροχής. Στο βίντεο, η ηθοποιός περπατά προς μια τεράστια αφίσα με τη δική της εικόνα, σβήνει τη λέξη “Genes” με λευκή μπογιά και τη διορθώνει γράφοντας “Jeans”. Σε άλλη σκηνή, ακούγεται φωνή που μιλά για τα γονίδια και το χρώμα των ματιών, με την ίδια να δηλώνει χαμογελαστή: «Τα τζιν/γονίδιά μου είναι μπλε». Η φράση θεωρήθηκε «αμφιλεγόμενη», καθώς πολλοί θεώρησαν ότι υπονοεί την υπεροχή των ανοιχτόχρωμων χαρακτηριστικών.



«Έβαλα το τηλέφωνό μου στην άκρη» - Δεν παρακολούθησε τη διαμάχη

Η Σουίνι αποκάλυψε πως την περίοδο που ξέσπασε η αντιπαράθεση βρισκόταν στα γυρίσματα της τρίτης σεζόν του Euphoria. «Απλώς έβαλα το τηλέφωνό μου στην άκρη. Έχω κάθε μέρα γυρίσματα, δουλεύω 16 ώρες και δεν παίρνω το κινητό μου στο πλατό. Δουλεύω και μετά πηγαίνω σπίτι και κοιμάμαι. Δεν είδα και πολλά από αυτά». Η στάση της δείχνει ότι, παρά την έντονη δημοσιότητα και τα εκατομμύρια ακόλουθους, η Σίντνεϊ Σουίνι επιλέγει να μένει έξω από τη διαδικτυακή υπερβολή και να επικεντρώνεται στη δουλειά της.

Πώς σχολίασαν τα διεθνή μέσα ενημέρωσης την καμπάνια της American Eagle

Η καμπάνια «Sydney Sweeney Has the Perfect Jeans» της American Eagle προκάλεσε σάλο όταν κυκλοφόρησε, με τα μεγαλύτερα δίκτυα να τη σχολιάζουν ως «αμφιλεγόμενη» και «tone-deaf». Ο Guardian τόνισε πως το λογοπαίγνιο μεταξύ των λέξεων Jeans (τζιν) και Genes (γονίδια) θύμισε συνειρμούς φυλετικής υπεροχής, ενώ η Daily Beast μίλησε για «dog-whistle» υπονοούμενα περί ευγονικής και «λευκής φυλής». Το Business Insider σημείωσε πως η φράση «Τα τζιν/γονίδιά μου είναι μπλε» θεωρήθηκε επικίνδυνη επικοινωνιακά, καθώς «ξεπέρασε τα όρια της δημιουργικής μεταφοράς». Αντίθετα, πιο συντηρητικά μέσα, όπως το Fox News και αρκετά lifestyle blogs, υποστήριξαν ότι η κριτική ήταν υπερβολική και προϊόν της «cancel culture», τονίζοντας ότι η εκστρατεία «απλώς έπαιξε με λέξεις για να προωθήσει ένα εμπορικό προϊόν».

Η Σίντνεϊ Σουίνι μίλησε για πρώτη φορά σχετικά με την αμφιλεγόμενη καμπάνια της «American Eagle», η οποία προκάλεσε σάλο στα social media και κατηγορίες ότι προωθεί τη «λευκή φυλή».

Οι αντιδράσεις μετά τη σημερινή της δήλωση

Μετά τη συνέντευξή της στο GQ, όπου η Σίντνεϊ Σουίνι απάντησε για πρώτη φορά λέγοντας πως «έκανε απλώς μια διαφήμιση για τζιν» και ότι «δεν την επηρέασε ούτε θετικά ούτε αρνητικά», τα διεθνή μέσα επανήλθαν με νέα σχόλια. Το Variety επισήμανε πως η ηθοποιός «διαχειρίστηκε την κρίση με ωριμότητα και απόσταση», ενώ το People Magazine τη χαρακτήρισε «ψύχραιμη και αφοσιωμένη στη δουλειά της». Το Entertainment Weekly εστίασε στο γεγονός ότι «επέλεξε τη σιωπή αντί της αντιπαράθεσης», τονίζοντας ότι «έβαλε το τηλέφωνό της στην άκρη για να προστατεύσει την ψυχική της υγεία». Τέλος, το Campaign Middle East ανέφερε πως η απάντησή της «έδωσε τέλος σε μια υπερβολικά φορτισμένη συζήτηση, υπενθυμίζοντας πως ο ρόλος του καλλιτέχνη δεν είναι πάντα να απολογείται για τη δημιουργία».