"Περίμενε και θα δεις…": Τι καταγγέλλει ο Μαζωνάκης για εκβιασμό από γνωστό επιχειρηματία - Όλο το παρασκήνιο
Από την πρεμιέρα στη Δίωξη Εκβιαστών - Μια υπόθεση με βαριά σκιά
Όλες οι εξελίξεις στην υπόθεση Μαζωνάκη: τι περιγράφει η μήνυση, τι απαντά ο καλλιτέχνης και ποιο είναι το παρασκήνιο που ερευνούν οι Αρχές
Μια υπόθεση με πολλαπλά επίπεδα, βαριές καταγγελίες και έντονο παρασκήνιο είναι αυτή που βρίσκεται στο επίκεντρο της δημοσιότητας με τον Γιώργο Μαζωνάκη. Από τη μία, η μήνυση του 22χρονου τραγουδιστή Στέφανου Παπαδόπουλου για σεξουαλική παρενόχληση και, από την άλλη, οι ισχυρισμοί του καλλιτέχνη περί οργανωμένου σχεδίου εκβιασμού, δημιουργούν ένα σκηνικό που απασχολεί ήδη τις δικαστικές Αρχές και τη Δίωξη Εκβιαστών.
Διαβάστε: Περιβάλλον επιχειρηματία για Μαζωνάκη: "Οι ισχυρισμοί ότι κρύβομαι πίσω από την καταγγελία είναι ανυπόστατοι" - Tα χρήματα που δεν επέστεψε ο τραγουδιστής (Βίντεο)
«Συνοδευόμενος από το βοηθό σκηνοθέτη, έφτασα στο καμαρίνι του κ. Μαζωνάκη. Μπήκα στο καμαρίνι, όπου και μείναμε οι δυο μας με τον κ. Μαζωνάκη, με την πόρτα κλειστή. Ήδη από τα πρώτα δέκα λεπτά της παρουσίας μου εκεί, ο εγκαλούμενος προέβη σε χρήση κοκαΐνης μπροστά μου, προσφέροντάς μου κι εμένα, ενώ, όταν αρνήθηκα, μου απάντησε ότι “είναι αγένεια να μου λες όχι στο καμαρίνι μου”. Εντέλει, απέφυγα τη χρήση ναρκωτικών λέγοντάς του ότι δεν είμαι συνηθισμένος σε αυτά και πως δεν θα ήθελα να προβώ σε χρήση, γεγονός που σεβάστηκε…
Γενικότερα, τις μέρες που ακολούθησαν διαμόρφωσα διάφορα μοτίβα συμπεριφοράς με σκοπό να αποφεύγω τις ερωτικές προσεγγίσεις του κ. Μαζωνάκη. Συγκεκριμένα, άρχισα να λαμβάνω μηνύματα από τον ίδιο μέσω της εφαρμογής Viber, τα οποία έστελνε πάντα κρυπτογραφημένα, με αποτέλεσμα να διαγράφονται έπειτα από κάποια δευτερόλεπτα. Στα μηνύματα αυτά μου ζητούσε έντονα να βρεθούμε και άλλοτε τα αγνοούσα τελείως, ενώ άλλοτε του έλεγα ψέματα ότι δεν βρίσκομαι στην Αθήνα, αλλά στη γενέτειρά μου, τη Θεσσαλονίκη.
Με ανάλογο τρόπο απέφευγα τις προτάσεις του μαέστρου του σχήματος, ο οποίος με καλούσε εκ μέρους του κ. Μαζωνάκη λέγοντάς μου ότι “όσο τα έχω καλά με τον Γιώργο, θα κερδίσω”», αναφέρει ο νεαρός τραγουδιστής.
Η μήνυση περιγράφει ότι κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους, ο 22χρονος δεχόταν συνεχείς προτάσεις να βρεθούν στο σπίτι του καλλιτέχνη, τις οποίες προσπαθούσε να αποφύγει. Όπως αναφέρεται, σε μια σύντομη συζήτηση ο Γιώργος Μαζωνάκης τον ρώτησε ξανά αν θα κανόνιζαν να συναντηθούν, συνοδεύοντας την ερώτηση με χυδαία χειρονομία που αναπαριστούσε σεξουαλική πράξη. Επιπλέον, ένα δεύτερο περιστατικό φέρεται να συνέβη στις 26 Μαΐου, όταν ο καταγγέλλων βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη και δέχτηκε τηλεφώνημα από μαέστρο, ο οποίος φέρεται να του είπε: «Είμαι με τον {...} και σε θέλει μαζί με το φίλο σου να σας πληρώσει για να σας π@δ#ξει».
Ο Στέφανος Παπαδόπουλος αναφέρει χαρακτηριστικά στη μήνυσή του: «Μάλιστα, την εβδομάδα μετά την πρεμιέρα, κι ενώ απέρριπτα σταθερά τις σεξουαλικές προτάσεις του εγκαλουμένου, έλαβα ένα τηλεφώνημα από το μαέστρο, ο οποίος μου είπε ότι δήθεν δεν θα ανοίγαμε εκτάκτως μόνο Σάββατο, ως ίσχυε κανονικά, αλλά ότι θα ανοίγαμε και την Παρασκευή. Σε ερώτησή μου γιατί θα συνέβαινε αυτό, μου απάντησε ότι δήθεν την ημέρα της πρεμιέρας μάς είχε επιβληθεί κάποιο πρόστιμο και γι’ αυτόν το λόγο θα έπρεπε το κέντρο να παραμείνει κλειστό για μία ημέρα. Έτσι, θα ανοίγαμε προσχηματικά την Παρασκευή, ώστε να μας κλείσουν επίτηδες και να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε το Σάββατο, ήτοι την κανονική μέρα λειτουργίας του σχήματος.
Τότε, απέστειλα μήνυμα σε ομαδική συνομιλία που είχαμε δημιουργήσει με τη... και τον..., ρωτώντας τους αν γνώριζαν κάτι γι’ αυτή την αλλαγή του προγράμματος λειτουργίας. Και οι δύο μού απάντησαν πως δεν είχαν ενημερωθεί γι’ αυτό, καθιστώντας μου σαφές ότι επρόκειτο για ένα ακόμη τέχνασμα ώστε να βρεθώ μόνος με τον κ. Μαζωνάκη. Έτσι, μετά από κάποια ώρα, ενημέρωσα το μαέστρο ότι βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη και πως δεν θα μπορούσα να είμαι την Παρασκευή στην Αθήνα. Συνεπεία των συνεχών αρνήσεών μου δέχτηκα εκ νέου τηλεφώνημα από το μαέστρο, ο οποίος μου μετέφερε ότι δέχτηκε παράπονα από τον Γιώργο γιατί δεν πάω στο καμαρίνι του να τον χαιρετήσω όταν πάω στο μαγαζί, φτάνοντας στο σημείο να μου πει ότι “αν δεν θες να π@δ#χτείς μαζί του, μην π#δ@έσαι, χαιρέτα μόνο.
»Περί τα μέσα Απριλίου, κι ενώ είχα δεχτεί και πάλι πιέσεις από το μαέστρο του σχήματος να περάσω από το καμαρίνι του κ. Μαζωνάκη για να τον χαιρετήσω, αποφάσισα να το πράξω ελπίζοντας ότι αυτό θα εξισορροπούσε, έστω παροδικά, την κατάσταση. Φρόντισα, βέβαια, να ενημερώσω τον... και τη... γι’ αυτή μου την πράξη, ζητώντας τους, αν δεν επιστρέψω σε πέντε λεπτά, να έρθουν με κάποιο πρόσχημα και να με απομακρύνουν. Παράλληλα, φρόντισα να επισκεφθώ τον κ. Μαζωνάκη σε χρονική στιγμή που ήξερα πως δεν θα είναι μόνος του στο καμαρίνι…
Κατά τη σύντομη συζήτησή μας, ο κ. Μαζωνάκης μού ζήτησε εκ νέου να βρεθούμε, λέγοντάς μου “θα κανονίσουμε τίποτα;”. Και ενώ ήταν σαφές ότι αναφερόταν και πάλι σε κάποια συνάντηση σεξουαλικού χαρακτήρα, παριστάνοντας ότι δεν είχα καταλάβει τι εννοούσε για να τον αποφύγω, του απάντησα “τι θέλετε, καφέ, φαγητό;”. Τότε, επανέλαβε την ερώτησή του, την οποία συνόδευσε με μια χυδαία χειρονομία, η οποία αναπαριστούσε την πράξη της πεολειχίας.
»Δευτέρα 26 Μαΐου κι ενώ βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη, δέχτηκα ένα μήνυμα από το μαέστρο, ο οποίος με ρώτησε αν βρίσκομαι στην Αθήνα. Εν συνεχεία με κάλεσε στο κινητό μου, λέγοντάς μου ότι “είμαι με τον Μαζωνάκη και σε θέλει μαζί με το φίλο σου (εννοώντας τον...) να σας πληρώσει για να σας π@δ#ξει”. Εγώ αρκέστηκα να απαντήσω ότι δεν μπορώ να το κάνω αυτό και να τερματίσω την κλήση μας. Αυτή ήταν και η τελευταία ενόχληση που είχα».
Από νωρίς, οι ουρές έξω από το νυχτερινό κέντρο έδειχναν ότι κάτι ξεχωριστό θα λάμβανε χώρα εκείνο το βράδυ. Λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ο Γιώργος Μαζωνάκης εμφανίστηκε στην πίστα και η είσοδός του συνοδεύτηκε από καταιγισμό χειροκροτημάτων, που αντήχησαν σε όλο το χώρο. Φανερά συγκινημένος, με έναν κόμπο στο λαιμό, άρχισε να ερμηνεύει τις μεγαλύτερες επιτυχίες του, ξεκινώντας με το «Ανήκω σε εμένα», και αμέσως κατάφερε να μεταδώσει τη δύναμη και την ενέργειά του στο κοινό. Οι διάδρομοι του μαγαζιού γέμισαν ασφυκτικά, αλλά η μουσική και η ζωντάνια του καλλιτέχνη κράτησαν την ατμόσφαιρα στο κόκκινο μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Οι στίχοι του τραγουδιού «Η ζωή μου βήμα» φάνηκαν να αποκτούν ένα προσωπικό και συμβολικό νόημα, καθώς ο Μαζωνάκης συνέχιζε να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, αφήνοντας πίσω του την προσωπική περιπέτεια που έχει απασχολήσει τις τελευταίες ημέρες τα μέσα ενημέρωσης.
Ο δικηγόρος του καλλιτέχνη εξηγεί ότι η προσφυγή στη Δίωξη Εκβιαστών προηγήθηκε χρονικά και δεν συνιστά αντίδραση στη μήνυση. Όπως επισημαίνει, ο τραγουδιστής εκβιάζεται για παράνομες απαιτήσεις και του ζητούνται χρήματα που δεν οφείλει από επιχειρηματία νυχτερινού κέντρου, ο οποίος έχει ήδη κληθεί από τις Αρχές. Οι εμπλεκόμενοι επικαλέστηκαν ακόμη και ονόματα σκληρών ποινικών από τις φυλακές, αφήνοντας αιχμές για πράξεις βίας εναντίον του καλλιτέχνη. Όταν ο Μαζωνάκης δεν ενέδωσε, φέρεται να τον απείλησαν με τη φράση «περίμενε και θα δεις», ενώ υπήρξε και προαναγγελία για τον τρόπο με τον οποίο θα καταγγελθεί.
Ο Χαράλαμπος Λυκούδης επανέλαβε ότι πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο, επισημαίνοντας ως ενδεικτικό στοιχείο το χρόνο κατάθεσης της μήνυσης, λίγες ώρες πριν από την πρεμιέρα, για περιστατικό που φέρεται να συνέβη εννέα μήνες νωρίτερα. «Γιατί όχι έναν ή δύο μήνες νωρίτερα; Γιατί την ημέρα της πρεμιέρας; Και μάλιστα αφού είχε προαναγγελθεί από την Κυριακή ότι η μήνυση θα γίνει την Πέμπτη. Αυτό, κατά τη γνώμη μου, είναι ο ορισμός της εκβίασης», τόνισε. Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα ο Μαζωνάκης θα καταθέσει μήνυση κατά του επιχειρηματία που θεωρεί ηθικό αυτουργό της υπόθεσης.
Όπως δηλώνει ο Χ. Λυκούδης, ο καλλιτέχνης «ξεκίνησε να δέχεται εκβιαστικές απειλές για άσκηση βίας με χρήση “βαριών” ονομάτων του Κορυδαλλού, στις οποίες δεν υπέκυψε, και έκτοτε ξεκίνησαν απειλές για καταγγελίες οι οποίες φαίνονται ότι πραγματοποιούνται».
Στο έγγραφο απαιτεί επιστροφή χρημάτων ύψους εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, κατηγορώντας τον τραγουδιστή ότι, αρνούμενος την καταβολή, υπέβαλε καταγγελία στο τμήμα Δίωξης Εκβιαστών, και απορρίπτει κατηγορηματικά οποιαδήποτε σύνδεση με υποθέσεις σεξουαλικής παρενόχλησης. Σύμφωνα με το εξώδικο, είχε συμφωνηθεί ο Γιώργος Μαζωνάκης να κάνει δέκα εμφανίσεις και αργότερα, τη σεζόν 2025-2026, με πλήρη κάλυψη εξόδων, προσωπικής φροντίδας και ανακαίνισης του χώρου. Ωστόσο, ο τραγουδιστής δεν τήρησε τη συμφωνία, διαπραγματευόμενος εμφανίσεις με τρίτους, με αποτέλεσμα να διακοπεί η επικοινωνία τους. Ο Θανάσης Παπαγεωργίου ζητά δημόσια αποκατάσταση και επιστροφή των οφειλόμενων ποσών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πλευρά του επιχειρηματία υποστηρίζει ότι είχαν «δώσει τα χέρια» τον Φεβρουάριο για 10 εμφανίσεις στο νυχτερινό κέντρο «Fever», από τις οποίες πραγματοποιήθηκαν μόνο οι 6, και ότι υπήρχε συμφωνία για αποκλειστική συνεργασία με τον Γιώργο Μαζωνάκη για τη χειμερινή σεζόν (2025-2026), όπου τα έξοδά του θα καλύπτονταν από τον επιχειρηματία από τον Φεβρουάριο του 2025. Ως αποτέλεσμα, δημιουργήθηκε οφειλή ανώτερη των 200.000 ευρώ, μεταξύ Φεβρουαρίου και Σεπτεμβρίου 2025, από τα οποία ο Γ. Μαζωνάκης έχει επιστρέψει 50.000 ευρώ. Σύμφωνα με τον επιχειρηματία, είχαν συμφωνήσει να του καλύπτει τα προσωπικά του έξοδα, 24ωρη φύλαξη (τρεις εναλλασσόμενους φρουρούς-οδηγούς), καθαρίστρια, χρυσαφικά-ρολόγια, ταξίδι στη Γαλλία με το στιλίστα του (το οποίο δεν έγινε, αλλά τα ρούχα αγοράστηκαν), αλλά και διήμερα στο Καβούρι.
Όταν ρωτήθηκε γιατί δεν τα έχει αφαιρέσει, απάντησε ότι πρόκειται για επαγγελματικό υλικό και κομμάτι της πορείας του. Ο Stef δραστηριοποιείται επαγγελματικά στη μουσική τα τελευταία τρία χρόνια και πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο του σινγκλ «Λιώνω». Κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη, από πολύτεκνη οικογένεια, και έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως η Μαρία Καρλάκη, ο Πάνος Καλίδης και ο Δημήτρης Μπάσης. Τον Μάρτιο του 2025 έκανε το πρώτο του σημαντικό βήμα στην Αθήνα δίπλα στον Μαζωνάκη και έχει συμμετάσχει σε μουσικά τηλεοπτικά κάστινγκ, όπως το «Fame Story» και το «The Voice».
Ωστόσο, εντύπωση προξενεί το ότι, μόλις πριν από ένα μήνα, ο Στέφανος Παπαδόπουλος ακολουθούσε τον Γιώργο Μαζωνάκη στα social media και μάλιστα του είχε κάνει «like», παρά το γεγονός ότι στη μήνυση αναφέρεται σε ψυχολογική πίεση και ταπείνωση. Ο 22χρονος είχε συνεργαστεί με τον τραγουδιστή και το καλοκαίρι στην εμφάνισή του στην Κύπρο. Ο δικηγόρος του Αλέξανδρος Παπαϊωαννίδης τόνισε ότι δεν γνωρίζει τι συμβαίνει στο Instagram του εντολέα του και ότι η ερμηνεία ενός «like» αφορά αποκλειστικά τον ίδιο τον Stef. Συμπλήρωσε ότι ένα «like» δεν υποβαθμίζει την υπόθεση και ότι τις επόμενες μέρες αναμένονται πιο σοβαρές καταγγελίες από άλλα πρόσωπα.
Δημοσιεύθηκε στην Ontime
Διαβάστε: Περιβάλλον επιχειρηματία για Μαζωνάκη: "Οι ισχυρισμοί ότι κρύβομαι πίσω από την καταγγελία είναι ανυπόστατοι" - Tα χρήματα που δεν επέστεψε ο τραγουδιστής (Βίντεο)
Γιώργος Μαζωνάκης: Όλη η μήνυση του Στέφανου Παπαδόπουλου
Ο νεαρός τραγουδιστής Στέφανος Παπαδόπουλος ξεκινά τη μήνυσή του με αναφορά στην προσωπική και επαγγελματική του πορεία στον χώρο της μουσικής, περιγράφοντας τα δύο τελευταία χρόνια εργασίας του σε νυχτερινά κέντρα και την καθημερινότητα ενός νέου καλλιτέχνη σε ένα απαιτητικό περιβάλλον. Όπως αναφέρει, όλα ξεκίνησαν με ένα τηλεφώνημα από ατζέντη γνωστού τραγουδιστή, ο οποίος τον κάλεσε να ταξιδέψει άμεσα στην Αθήνα για να συμμετάσχει σε πρόβα. Όταν έφτασε στο κέντρο, η πρόβα είχε ήδη ολοκληρωθεί και οδηγήθηκε στο καμαρίνι του Γιώργου Μαζωνάκη, όπου, σύμφωνα με τη μήνυση, έμειναν μόνοι με κλειστή πόρτα. Εκεί, ο καταγγέλλων υποστηρίζει ότι ο καλλιτέχνης έκανε χρήση κοκαΐνης μπροστά του, του προσέφερε και, όταν αρνήθηκε, του απάντησε πως «είναι αγένεια να μου λες όχι στο καμαρίνι μου».«Συνοδευόμενος από το βοηθό σκηνοθέτη, έφτασα στο καμαρίνι του κ. Μαζωνάκη. Μπήκα στο καμαρίνι, όπου και μείναμε οι δυο μας με τον κ. Μαζωνάκη, με την πόρτα κλειστή. Ήδη από τα πρώτα δέκα λεπτά της παρουσίας μου εκεί, ο εγκαλούμενος προέβη σε χρήση κοκαΐνης μπροστά μου, προσφέροντάς μου κι εμένα, ενώ, όταν αρνήθηκα, μου απάντησε ότι “είναι αγένεια να μου λες όχι στο καμαρίνι μου”. Εντέλει, απέφυγα τη χρήση ναρκωτικών λέγοντάς του ότι δεν είμαι συνηθισμένος σε αυτά και πως δεν θα ήθελα να προβώ σε χρήση, γεγονός που σεβάστηκε…
Γενικότερα, τις μέρες που ακολούθησαν διαμόρφωσα διάφορα μοτίβα συμπεριφοράς με σκοπό να αποφεύγω τις ερωτικές προσεγγίσεις του κ. Μαζωνάκη. Συγκεκριμένα, άρχισα να λαμβάνω μηνύματα από τον ίδιο μέσω της εφαρμογής Viber, τα οποία έστελνε πάντα κρυπτογραφημένα, με αποτέλεσμα να διαγράφονται έπειτα από κάποια δευτερόλεπτα. Στα μηνύματα αυτά μου ζητούσε έντονα να βρεθούμε και άλλοτε τα αγνοούσα τελείως, ενώ άλλοτε του έλεγα ψέματα ότι δεν βρίσκομαι στην Αθήνα, αλλά στη γενέτειρά μου, τη Θεσσαλονίκη.
Με ανάλογο τρόπο απέφευγα τις προτάσεις του μαέστρου του σχήματος, ο οποίος με καλούσε εκ μέρους του κ. Μαζωνάκη λέγοντάς μου ότι “όσο τα έχω καλά με τον Γιώργο, θα κερδίσω”», αναφέρει ο νεαρός τραγουδιστής.
Η μήνυση περιγράφει ότι κατά τη διάρκεια της συνεργασίας τους, ο 22χρονος δεχόταν συνεχείς προτάσεις να βρεθούν στο σπίτι του καλλιτέχνη, τις οποίες προσπαθούσε να αποφύγει. Όπως αναφέρεται, σε μια σύντομη συζήτηση ο Γιώργος Μαζωνάκης τον ρώτησε ξανά αν θα κανόνιζαν να συναντηθούν, συνοδεύοντας την ερώτηση με χυδαία χειρονομία που αναπαριστούσε σεξουαλική πράξη. Επιπλέον, ένα δεύτερο περιστατικό φέρεται να συνέβη στις 26 Μαΐου, όταν ο καταγγέλλων βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη και δέχτηκε τηλεφώνημα από μαέστρο, ο οποίος φέρεται να του είπε: «Είμαι με τον {...} και σε θέλει μαζί με το φίλο σου να σας πληρώσει για να σας π@δ#ξει».
Ο Στέφανος Παπαδόπουλος αναφέρει χαρακτηριστικά στη μήνυσή του: «Μάλιστα, την εβδομάδα μετά την πρεμιέρα, κι ενώ απέρριπτα σταθερά τις σεξουαλικές προτάσεις του εγκαλουμένου, έλαβα ένα τηλεφώνημα από το μαέστρο, ο οποίος μου είπε ότι δήθεν δεν θα ανοίγαμε εκτάκτως μόνο Σάββατο, ως ίσχυε κανονικά, αλλά ότι θα ανοίγαμε και την Παρασκευή. Σε ερώτησή μου γιατί θα συνέβαινε αυτό, μου απάντησε ότι δήθεν την ημέρα της πρεμιέρας μάς είχε επιβληθεί κάποιο πρόστιμο και γι’ αυτόν το λόγο θα έπρεπε το κέντρο να παραμείνει κλειστό για μία ημέρα. Έτσι, θα ανοίγαμε προσχηματικά την Παρασκευή, ώστε να μας κλείσουν επίτηδες και να μπορέσουμε να λειτουργήσουμε το Σάββατο, ήτοι την κανονική μέρα λειτουργίας του σχήματος.
Τότε, απέστειλα μήνυμα σε ομαδική συνομιλία που είχαμε δημιουργήσει με τη... και τον..., ρωτώντας τους αν γνώριζαν κάτι γι’ αυτή την αλλαγή του προγράμματος λειτουργίας. Και οι δύο μού απάντησαν πως δεν είχαν ενημερωθεί γι’ αυτό, καθιστώντας μου σαφές ότι επρόκειτο για ένα ακόμη τέχνασμα ώστε να βρεθώ μόνος με τον κ. Μαζωνάκη. Έτσι, μετά από κάποια ώρα, ενημέρωσα το μαέστρο ότι βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη και πως δεν θα μπορούσα να είμαι την Παρασκευή στην Αθήνα. Συνεπεία των συνεχών αρνήσεών μου δέχτηκα εκ νέου τηλεφώνημα από το μαέστρο, ο οποίος μου μετέφερε ότι δέχτηκε παράπονα από τον Γιώργο γιατί δεν πάω στο καμαρίνι του να τον χαιρετήσω όταν πάω στο μαγαζί, φτάνοντας στο σημείο να μου πει ότι “αν δεν θες να π@δ#χτείς μαζί του, μην π#δ@έσαι, χαιρέτα μόνο.
»Περί τα μέσα Απριλίου, κι ενώ είχα δεχτεί και πάλι πιέσεις από το μαέστρο του σχήματος να περάσω από το καμαρίνι του κ. Μαζωνάκη για να τον χαιρετήσω, αποφάσισα να το πράξω ελπίζοντας ότι αυτό θα εξισορροπούσε, έστω παροδικά, την κατάσταση. Φρόντισα, βέβαια, να ενημερώσω τον... και τη... γι’ αυτή μου την πράξη, ζητώντας τους, αν δεν επιστρέψω σε πέντε λεπτά, να έρθουν με κάποιο πρόσχημα και να με απομακρύνουν. Παράλληλα, φρόντισα να επισκεφθώ τον κ. Μαζωνάκη σε χρονική στιγμή που ήξερα πως δεν θα είναι μόνος του στο καμαρίνι…
Κατά τη σύντομη συζήτησή μας, ο κ. Μαζωνάκης μού ζήτησε εκ νέου να βρεθούμε, λέγοντάς μου “θα κανονίσουμε τίποτα;”. Και ενώ ήταν σαφές ότι αναφερόταν και πάλι σε κάποια συνάντηση σεξουαλικού χαρακτήρα, παριστάνοντας ότι δεν είχα καταλάβει τι εννοούσε για να τον αποφύγω, του απάντησα “τι θέλετε, καφέ, φαγητό;”. Τότε, επανέλαβε την ερώτησή του, την οποία συνόδευσε με μια χυδαία χειρονομία, η οποία αναπαριστούσε την πράξη της πεολειχίας.
»Δευτέρα 26 Μαΐου κι ενώ βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη, δέχτηκα ένα μήνυμα από το μαέστρο, ο οποίος με ρώτησε αν βρίσκομαι στην Αθήνα. Εν συνεχεία με κάλεσε στο κινητό μου, λέγοντάς μου ότι “είμαι με τον Μαζωνάκη και σε θέλει μαζί με το φίλο σου (εννοώντας τον...) να σας πληρώσει για να σας π@δ#ξει”. Εγώ αρκέστηκα να απαντήσω ότι δεν μπορώ να το κάνω αυτό και να τερματίσω την κλήση μας. Αυτή ήταν και η τελευταία ενόχληση που είχα».
Η πρεμιέρα του Γιώργου Μαζωνάκη και το φορτισμένο κλίμα
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της On Time στην πρεμιέρα του Γιώργου Μαζωνάκη στην «Ακτή Πειραιώς», παρά το βάρος της υπόθεσης, ο καλλιτέχνης εμφανίστηκε στη σκηνή μέσα σε κλίμα έντονης συγκίνησης, με το κοινό να τον αποθεώνει. Οι στίχοι των τραγουδιών του απέκτησαν, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς συνέχιζε να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, ενώ η προσωπική του περιπέτεια απασχολούσε ήδη τα μέσα ενημέρωσης.Από νωρίς, οι ουρές έξω από το νυχτερινό κέντρο έδειχναν ότι κάτι ξεχωριστό θα λάμβανε χώρα εκείνο το βράδυ. Λίγο μετά τα μεσάνυχτα, ο Γιώργος Μαζωνάκης εμφανίστηκε στην πίστα και η είσοδός του συνοδεύτηκε από καταιγισμό χειροκροτημάτων, που αντήχησαν σε όλο το χώρο. Φανερά συγκινημένος, με έναν κόμπο στο λαιμό, άρχισε να ερμηνεύει τις μεγαλύτερες επιτυχίες του, ξεκινώντας με το «Ανήκω σε εμένα», και αμέσως κατάφερε να μεταδώσει τη δύναμη και την ενέργειά του στο κοινό. Οι διάδρομοι του μαγαζιού γέμισαν ασφυκτικά, αλλά η μουσική και η ζωντάνια του καλλιτέχνη κράτησαν την ατμόσφαιρα στο κόκκινο μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Οι στίχοι του τραγουδιού «Η ζωή μου βήμα» φάνηκαν να αποκτούν ένα προσωπικό και συμβολικό νόημα, καθώς ο Μαζωνάκης συνέχιζε να δίνει τον καλύτερό του εαυτό, αφήνοντας πίσω του την προσωπική περιπέτεια που έχει απασχολήσει τις τελευταίες ημέρες τα μέσα ενημέρωσης.
Η απάντηση Μαζωνάκη και οι ισχυρισμοί περί εκβιασμού
Ο Γιώργος Μαζωνάκης απάντησε επίσημα μέσω του πληρεξούσιου δικηγόρου του, Χαράλαμπου Λυκούδη, κάνοντας λόγο για οργανωμένο σχέδιο εκβίασης. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, επιχειρήθηκε αρχικά εκβιασμός με αναφορές σε ονόματα κρατουμένων, ενώ στη συνέχεια, όπως υποστηρίζει, στρατολογήθηκαν πρόσωπα για ψευδείς καταγγελίες. Ο δικηγόρος τονίζει ότι οι καταγγελίες είναι απολύτως ψευδείς και ανυπόστατες και επισημαίνει ότι ο χρόνος κατάθεσης της μήνυσης, λίγες ώρες πριν από την πρεμιέρα, ενισχύει τον ισχυρισμό περί εκβιασμού. Παράλληλα, ο καλλιτέχνης έχει προσφύγει στη Δίωξη Εκβιαστών, καταθέτοντας στοιχεία και ονόματα που, σύμφωνα με την πλευρά του, συνδέονται με το παρασκήνιο της υπόθεσης.Ο δικηγόρος του καλλιτέχνη εξηγεί ότι η προσφυγή στη Δίωξη Εκβιαστών προηγήθηκε χρονικά και δεν συνιστά αντίδραση στη μήνυση. Όπως επισημαίνει, ο τραγουδιστής εκβιάζεται για παράνομες απαιτήσεις και του ζητούνται χρήματα που δεν οφείλει από επιχειρηματία νυχτερινού κέντρου, ο οποίος έχει ήδη κληθεί από τις Αρχές. Οι εμπλεκόμενοι επικαλέστηκαν ακόμη και ονόματα σκληρών ποινικών από τις φυλακές, αφήνοντας αιχμές για πράξεις βίας εναντίον του καλλιτέχνη. Όταν ο Μαζωνάκης δεν ενέδωσε, φέρεται να τον απείλησαν με τη φράση «περίμενε και θα δεις», ενώ υπήρξε και προαναγγελία για τον τρόπο με τον οποίο θα καταγγελθεί.
Ο Χαράλαμπος Λυκούδης επανέλαβε ότι πρόκειται για οργανωμένο σχέδιο, επισημαίνοντας ως ενδεικτικό στοιχείο το χρόνο κατάθεσης της μήνυσης, λίγες ώρες πριν από την πρεμιέρα, για περιστατικό που φέρεται να συνέβη εννέα μήνες νωρίτερα. «Γιατί όχι έναν ή δύο μήνες νωρίτερα; Γιατί την ημέρα της πρεμιέρας; Και μάλιστα αφού είχε προαναγγελθεί από την Κυριακή ότι η μήνυση θα γίνει την Πέμπτη. Αυτό, κατά τη γνώμη μου, είναι ο ορισμός της εκβίασης», τόνισε. Επιπλέον, ανακοίνωσε ότι τη Δευτέρα ο Μαζωνάκης θα καταθέσει μήνυση κατά του επιχειρηματία που θεωρεί ηθικό αυτουργό της υπόθεσης.
Όπως δηλώνει ο Χ. Λυκούδης, ο καλλιτέχνης «ξεκίνησε να δέχεται εκβιαστικές απειλές για άσκηση βίας με χρήση “βαριών” ονομάτων του Κορυδαλλού, στις οποίες δεν υπέκυψε, και έκτοτε ξεκίνησαν απειλές για καταγγελίες οι οποίες φαίνονται ότι πραγματοποιούνται».
Τα οικονομικά, το εξώδικο και το παρασκήνιο
Στο ίδιο πλαίσιο, ο ιδιοκτήτης του νυχτερινού κέντρου «Fever», Θανάσης Παπαγεωργίου, απέστειλε εξώδικο στον Γιώργο Μαζωνάκη, διεκδικώντας επιστροφή εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ. Περιγράφει συμφωνίες για εμφανίσεις, κάλυψη εξόδων και αποκλειστική συνεργασία, οι οποίες, όπως υποστηρίζει, δεν τηρήθηκαν. Η υπόθεση περιλαμβάνει αντικρουόμενες αφηγήσεις, οικονομικές διεκδικήσεις, καταγγελίες και αναφορές σε πιέσεις με «βαριά» ονόματα, συνθέτοντας ένα σύνθετο σκηνικό που πλέον βρίσκεται στα χέρια της Δικαιοσύνης.Στο έγγραφο απαιτεί επιστροφή χρημάτων ύψους εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, κατηγορώντας τον τραγουδιστή ότι, αρνούμενος την καταβολή, υπέβαλε καταγγελία στο τμήμα Δίωξης Εκβιαστών, και απορρίπτει κατηγορηματικά οποιαδήποτε σύνδεση με υποθέσεις σεξουαλικής παρενόχλησης. Σύμφωνα με το εξώδικο, είχε συμφωνηθεί ο Γιώργος Μαζωνάκης να κάνει δέκα εμφανίσεις και αργότερα, τη σεζόν 2025-2026, με πλήρη κάλυψη εξόδων, προσωπικής φροντίδας και ανακαίνισης του χώρου. Ωστόσο, ο τραγουδιστής δεν τήρησε τη συμφωνία, διαπραγματευόμενος εμφανίσεις με τρίτους, με αποτέλεσμα να διακοπεί η επικοινωνία τους. Ο Θανάσης Παπαγεωργίου ζητά δημόσια αποκατάσταση και επιστροφή των οφειλόμενων ποσών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η πλευρά του επιχειρηματία υποστηρίζει ότι είχαν «δώσει τα χέρια» τον Φεβρουάριο για 10 εμφανίσεις στο νυχτερινό κέντρο «Fever», από τις οποίες πραγματοποιήθηκαν μόνο οι 6, και ότι υπήρχε συμφωνία για αποκλειστική συνεργασία με τον Γιώργο Μαζωνάκη για τη χειμερινή σεζόν (2025-2026), όπου τα έξοδά του θα καλύπτονταν από τον επιχειρηματία από τον Φεβρουάριο του 2025. Ως αποτέλεσμα, δημιουργήθηκε οφειλή ανώτερη των 200.000 ευρώ, μεταξύ Φεβρουαρίου και Σεπτεμβρίου 2025, από τα οποία ο Γ. Μαζωνάκης έχει επιστρέψει 50.000 ευρώ. Σύμφωνα με τον επιχειρηματία, είχαν συμφωνήσει να του καλύπτει τα προσωπικά του έξοδα, 24ωρη φύλαξη (τρεις εναλλασσόμενους φρουρούς-οδηγούς), καθαρίστρια, χρυσαφικά-ρολόγια, ταξίδι στη Γαλλία με το στιλίστα του (το οποίο δεν έγινε, αλλά τα ρούχα αγοράστηκαν), αλλά και διήμερα στο Καβούρι.
Ποιος είναι ο 22χρονος Stef
Ο Στέφανος Παπαδόπουλος, γνωστός καλλιτεχνικά ως Stef, δραστηριοποιείται επαγγελματικά στη μουσική τα τελευταία τρία χρόνια. Ο Στέφανος Παπαδόπουλος εμφανιζόταν την προηγούμενη σεζόν στο ίδιο νυχτερινό κέντρο με τον Γιώργο Μαζωνάκη, ενώ στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram διατηρεί βίντεο και φωτογραφίες από εκείνη τη συνεργασία.Όταν ρωτήθηκε γιατί δεν τα έχει αφαιρέσει, απάντησε ότι πρόκειται για επαγγελματικό υλικό και κομμάτι της πορείας του. Ο Stef δραστηριοποιείται επαγγελματικά στη μουσική τα τελευταία τρία χρόνια και πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο του σινγκλ «Λιώνω». Κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη, από πολύτεκνη οικογένεια, και έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως η Μαρία Καρλάκη, ο Πάνος Καλίδης και ο Δημήτρης Μπάσης. Τον Μάρτιο του 2025 έκανε το πρώτο του σημαντικό βήμα στην Αθήνα δίπλα στον Μαζωνάκη και έχει συμμετάσχει σε μουσικά τηλεοπτικά κάστινγκ, όπως το «Fame Story» και το «The Voice».
Ωστόσο, εντύπωση προξενεί το ότι, μόλις πριν από ένα μήνα, ο Στέφανος Παπαδόπουλος ακολουθούσε τον Γιώργο Μαζωνάκη στα social media και μάλιστα του είχε κάνει «like», παρά το γεγονός ότι στη μήνυση αναφέρεται σε ψυχολογική πίεση και ταπείνωση. Ο 22χρονος είχε συνεργαστεί με τον τραγουδιστή και το καλοκαίρι στην εμφάνισή του στην Κύπρο. Ο δικηγόρος του Αλέξανδρος Παπαϊωαννίδης τόνισε ότι δεν γνωρίζει τι συμβαίνει στο Instagram του εντολέα του και ότι η ερμηνεία ενός «like» αφορά αποκλειστικά τον ίδιο τον Stef. Συμπλήρωσε ότι ένα «like» δεν υποβαθμίζει την υπόθεση και ότι τις επόμενες μέρες αναμένονται πιο σοβαρές καταγγελίες από άλλα πρόσωπα.
Δημοσιεύθηκε στην Ontime
En