Η Κωνσταντίνα παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη στο «Gala» και αναφέρθηκε με ειλικρίνεια σε κομβικά σημεία της καλλιτεχνικής της διαδρομής. Από τη συμμετοχή της στη Eurovision, μέχρι τη συνεργασία της με τη Μαρινέλλα και την παλαιότερη προστριβή της με την Άννα Βίσση, η Κωνσταντίνα ξεδιπλώνει μνήμες, εμπειρίες και συναισθήματα, υπογραμμίζοντας ότι όσα υπήρξαν δύσκολα έχουν πλέον ξεπεραστεί.

Διαβάστε: Κωνσταντίνα: Αυτό είναι το τραγούδι που είχε απορρίψει και έγινε μεγάλη επιτυχία από την Γλυκερία (Βίντεο)


Η Κωνσταντίνα και η πρώτη εμπειρία στη Eurovision το 1983

Η αναδρομή ξεκινά από το 1983, όταν ο Σταύρος Σιδεράς της πρότεινε να συμμετάσχει στη Eurovision με το τραγούδι «Η αγάπη ακόμα ζει». Όπως περιγράφει, όλα συνέβησαν σχεδόν αιφνιδιαστικά, καθώς από τις μουσικές σκηνές της Αθήνας βρέθηκαν ξαφνικά στη μεγάλη ευρωπαϊκή σκηνή. «Το ’83 ο Σταύρος Σιδεράς μου ζήτησε να συμμετάσχω στη Eurovision με το τραγούδι “Η αγάπη ακόμα ζει” που ερμηνεύσαμε παρέα. Ξαφνικά, από τα μαγαζιά της Αθήνας βρεθήκαμε με τις κιθάρες μας στον διαγωνισμό», θυμάται η Κωνσταντίνα. Η εμπειρία αυτή, αν και δεν συνοδεύτηκε από μια υψηλή θέση, αποδείχθηκε διαχρονική, καθώς το τραγούδι συνέχισε να ζει μέσα στον χρόνο.

Οι γνωριμίες, ο Τζόνι Λόγκαν και η διαχρονική επιτυχία

Κατά τη διάρκεια εκείνης της Eurovision, η Κωνσταντίνα είχε την ευκαιρία να γνωρίσει σημαντικές προσωπικότητες του διαγωνισμού, ανάμεσά τους και τον Johnny Logan, για τον οποίο μιλά με θερμά λόγια. Παρότι το τραγούδι «Η αγάπη ακόμα ζει» δεν βρέθηκε στις πρώτες θέσεις, η αξία του αποδείχθηκε μακροχρόνια. Όπως σημειώνει, μέχρι και σήμερα το κομμάτι αυτό έχει ενταχθεί στο ρεπερτόριο σχολικών χορωδιών σε πολλές περιοχές της Κύπρου, γεγονός που της προκαλεί ιδιαίτερη συγκίνηση.

«Το ’83 ο Σταύρος Σιδεράς μου ζήτησε να συμμετάσχω στη Eurovision με το τραγούδι “Η αγάπη ακόμα ζει” που ερμηνεύσαμε παρέα. Ξαφνικά, από τα μαγαζιά της Αθήνας βρεθήκαμε με τις κιθάρες μας στον διαγωνισμό», θυμάται η Κωνσταντίνα.

Η δεύτερη επιστροφή της Κωνσταντίνας στη Eurovision με το «Μάνα μου»

Δεκατέσσερα χρόνια αργότερα, η Κωνσταντίνα επέστρεψε στη Eurovision με διαφορετικό ρόλο, αυτή τη φορά ως δημιουργός. Το τραγούδι «Μάνα μου», που έγραψε η ίδια, ερμήνευσαν τα αδέλφια της, Άντρος και Χαρά Κωνσταντίνου, εκπροσωπώντας την Κύπρο. Η εμπειρία αυτή είχε διαφορετική βαρύτητα, καθώς συνοδεύτηκε από την πέμπτη θέση στον διαγωνισμό. «Γυρίσαμε από την Ιρλανδία πολύ συγκινημένοι και περήφανοι έχοντας λάβει την πέμπτη θέση για το νησί μας», αναφέρει, περιγράφοντας το συναίσθημα της δικαίωσης και της χαράς.

Η συνεργασία με τη Μαρινέλλα και τα λόγια που τη σημάδεψαν

Μετά τη Eurovision του 1983, η Κωνσταντίνα βρέθηκε σε ένα ιδιαίτερο σχήμα με πέντε σπουδαίες γυναικείες φωνές. Μαζί με τη Μαρινέλλα, τη Βίκυ Μοσχολιού, την Άννα Βίσση και τη Δώρα Στέρη, εμφανίστηκαν σε ένα πρόγραμμα που ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη και άφησε έντονο αποτύπωμα. Η ίδια μιλά με θαυμασμό για τη Μαρινέλλα, χαρακτηρίζοντάς την πρωτοπόρο και καθοδηγητική φιγούρα. «Μου έλεγε: “Έχεις τα φόντα να κάνεις καριέρα. Θέλω να βγαίνεις και να βλέπεις πώς είμαι στη σκηνή”», θυμάται, τονίζοντας πόσο σημαντική υπήρξε η στήριξή της. Μάλιστα, οι δυο τους συνεργάστηκαν και σε ντουέτο με το τραγούδι «Μπορεί».

Η Κωνσταντίνα μιλά για τη Eurovision, τη σπουδαία συνεργασία της με τη Μαρινέλλα και την παλιά προστριβή της με την Άννα Βίσση, ξεκαθαρίζοντας πως όλα ανήκουν στο παρελθόν.

Η προστριβή με την Άννα Βίσση και όσα ανήκουν στο παρελθόν

Στην ίδια περίοδο εντοπίζεται και η προστριβή με την Άννα Βίσση, για την οποία η Κωνσταντίνα μιλά σήμερα χωρίς πικρία. Όπως εξηγεί, η ένταση προέκυψε όταν η Μαρινέλλα αποφάσισε να φωτογραφηθούν και οι πέντε γυναίκες μαζί, ωστόσο υπήρξε αντίδραση από το περιβάλλον της Βίσση, με αποτέλεσμα η φωτογράφηση να επαναληφθεί μόνο με τα τρία μεγαλύτερα ονόματα. «Με τη Βίσση υπήρξε μία προστριβή, βέβαια αυτά πια έχουν περάσει», ξεκαθαρίζει, προσθέτοντας πως είναι λογικό, όταν οι καλλιτέχνες παλεύουν να κάνουν καριέρα, να προκύπτουν και συγκρούσεις. Για την ίδια, όλα αυτά ανήκουν οριστικά στο παρελθόν και αποτελούν απλώς κομμάτι της ιστορίας της.