Στο 90 και 1
Στο 90 και 1 Κώστας Γκόντζος Διονύσης Βερβελές
1-Sasmos-vs-survivor-all-star
Media

Τηλεθέαση: Η μυθοπλασία αφήνει πίσω της το Survivor All Star

Δεύτερη ημέρα που οι σειρές «κονταροχτυπήθηκαν» με το ριάλιτι επιβίωσης και νικήτρια ήταν η μυθοπλασία.

Το βράδυ της Τρίτης 17/01/2023 , το «Survivor All Star» συνάντησε για δεύτερη φορά τη μυθοπλασία και το «MasterChef» στη βραδινή ζώνη. Ο ανταγωνισμός αποδείχτηκε και πάλι σκληρός, με τη μυθοπλασία να παίρνει προβάδισμα και να αποδεικνύει τη δυναμική της.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στο σύνολο του κοινού την πρώτη θέση κατέκτησε ο «Σασμός». Η μεγάλη επιτυχία του ALPHA κέρδισε το 24,4% των τηλεθεατών και έδειξε ότι το κοινό δεν αλλάζει την τηλεοπτική του συνήθεια.

Στο σύνολο, επίσης, «Η Γη της Ελιάς» έκανε 18,7% ενώ το «Survivor All Star» ακολούθησε με 18,5%. Το «Μαύρο Ρόδο» του MEGA, από τις 22.50 έως τις 24.00, άγγιξε το 16,1%.

Η σειρά του ΑΝΤ1, «Παγιδευμένοι», σημείωσε 13,7% και το «MasterChef» του STAR 11,4%. Τα σίριαλ «Ποιος Παπαδόπουλος;» του ΑΝΤ1 και «Τα καλύτερά μας χρόνια» στην ΕΡΤ1 έκαναν, στο σύνολο, 5,7% και 4%.

Στο δυναμικό κοινό, η κατάταξη άλλαξε

Αν και στην πρώτη θέση παρέμεινε η παραγωγή μυθοπλασίας «Σασμός» με 20,5%, στη δεύτερη θέση βρέθηκε το «Survivor All Star» με 19,3%.

Το «MasterChef» του STAR έκανε 15,7% και οι «Παγιδευμένοι» 13,6%.

Οι σειρές του MEGA εμφανίστηκαν με χαμηλότερα ποσοστά, με τη «Γη της Ελιάς» να κάνει 13,5% και το «Μαύρο Ρόδο» 12,3%. Η σειρά «Ποιος Παπαδόπουλος» αρκέστηκε στο 6% και «Τα καλύτερα μας χρόνια» 3,9%.

Να σημειωθεί ότι, στη ζώνη των 20.00, η σειρά «Ο Παράδεισος των Κυριών» στον ALPHA έκανε 20% στο σύνολο και 15% στους τηλεθεατές 18-54. Οι «Ράδιο Αρβύλα» του ΑΝΤ1 έκαναν 14,7% και 18,2% αντίστοιχα.

Όπως αποτυπώνεται παραπάνω, το «Survivor All Star» εμφανίζεται «λαβωμένο» από τη μάχη με τις σειρές χάνοντας την πρώτη θέση. Βέβαια και η μυθοπλασία φαίνεται να έχει χάσει μέρος τηλεθεατών, καθώς τα ποσοστά τηλεθέασης των σίριαλ -το δεύτερο μισό της σεζόν- δεν συγκρίνονται με τα αντίστοιχα των πρώτων μηνών. Το επόμενο διάστημα, πάντως, θα δούμε πού «θα καθίσει η μπίλια» και θα υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα.