Ένα τελείως διαφορετικό σκηνικό διαδραματίζεται πια στο «Survivor», με τα τεκταινόμενα στα παρασκήνια να είναι ακόμα πιο ενδιαφέροντα από αυτά που προβλήθηκαν στο πρώτο επεισόδιο του νέου κύκλου του ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ.

Από τα κάστινγκ της εκπομπής που παρουσιάζει ο Γιώργος Λιανός κόπηκαν παρά πολλοί ικανοί και γυμνασμένοι παίκτες λόγω χρήσης αναβολικών ουσιών, όπως μάλλον θα είδατε ήδη.

Ντοπαρισμένοι παίκτες που για να αντεπεξέλθουν στις δυσκολίες των αγωνισμάτων «εφοδιάστηκαν» με τα απαραίτητα κι έτρεξαν στον Άγιο Δομίνικο. Δεν ήξεραν, δεν ρώτησαν;

Αυτό που έχει σημασία -και το οποίο κυκλοφορούσε έντονα τις τελευταίες μέρες- το επιβεβαίωσε και ο Δημήτρης Πανόπουλος από το «Καλύτερα δε γίνεται!»:

«Από τα κάστινγκ του “Survivor” κόπηκαν παίκτες, καθώς στις εξετάσεις τούς έπιασαν ακραία ντοπαρισμένους», ανέφερε ο δημοσιογράφος.

Το τεστ ανίχνευσης ναρκωτικών και αναβολικών ουσιών

Φαίνεται πως είχε δοθεί οδηγία από τον ίδιο τον Ατζούν Ιλίτζαλι οι παίκτες να υποβληθούν σε τεστ ανίχνευσης ναρκωτικών και αναβολικών ουσιών.

Εννοείται ότι όλοι -θέλοντας και μη-, προκειμένου να συνεχίσουν στο ριάλιτι, έσπευσαν. Όμως, ενώ είχαν περάσει στην πρώτη φάση, ορισμένοι αποβλήθηκαν, καθώς βρέθηκαν θετικοί σε αναβολικά.

Από την πλευρά της, και προς αποφυγή διαρροών, η εταιρεία παραγωγής ζήτησε από το κανάλι του Φαλήρου, το συγκεκριμένο επεισόδιο με τη δοκιμασία αποχώρησης να τους αποσταλεί μέσω… Κωνσταντινούπολης.

Και μάλιστα το 24ωρο που ο σταθμός σκοπεύει να το προβάλει.

Η πολύ αυστηρή ρήτρα εχεμύθειας 

Άλλωστε, φέτος έχει επιβληθεί μέσω ιδιωτικού συμφωνητικού πολύ αυστηρή ρήτρα εχεμύθειας και στους εργαζόμενους: προβλέπει απόλυση εργαζόμενου χωρίς αποζημίωση αλλά και «επιφύλαξη της εταιρείας παραγωγής» για περαιτέρω κυρώσεις σε περίπτωση διαρροής.

Tip: Με το που έφτασαν στον Άγιο Δομίνικο οι παίκτες παρέδωσαν τις αποσκευές τους για έλεγχο.

Extra tip: Όσον αφορά στη ρήτρα τηλεθέασης, ΣΚΑΪ και Acun Medya αποφάσισαν να αναπροσαρμοστεί προς τα κάτω. Tι εννοούμε;

Το επεισόδιο του φετινού «Survivor» θα κοστίζει γύρω στις 100.000 ευρώ και θα ανεβαίνει προς όφελος του Τούρκου παραγωγού με κάθε μονάδα τηλεθέασης που θα ξεπερνά το 15% στο δυναμικό κοινό 18-54.

Πάντως, σε μιντιακό επίπεδο οι αποδόσεις του φετινού «Survivor» στους πίνακες τηλεθέασης είναι κρίσιμο crash test για τη συνέχεια της συνεργασίας Ατζούν Ιλίτζαλι - ΣΚΑΪ την επόμενη σεζόν.



*Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ" στις 8/1/2024