Η καλή µέρα από το πρωί φαίνεται, και το πρώτο επεισόδιο του δεύτερου κύκλου του «Maestro» έσκισε.
Την κορυφή της τηλεθέασης κατέκτησε η ατµοσφαιρική πρεµιέρα της δεύτερης σεζόν του «Maestro» στο Μega, το βράδυ της Πέµπτης.

Η επιτυχηµένη σειρά άνοιξε αυλαία µε ένα απολαυστικό επεισόδιο και οι τηλεθεατές την εκτόξευσαν στην κορυφή µε ποσοστό 20,1% στο δυναµικό κοινό 18-54. Στο συγκεκριµένο ηλικιακό γκρουπ, η σειρά προηγήθηκε του ανταγωνισµού µε τουλάχιστον 6,2 µονάδες. Στο γενικό σύνολο, το «Maestro» κατέγραψε 16,7%. Σε επιµέρους γυναικείο κοινό η σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη σηµείωσε το εντυπωσιακό ποσοστό 41,2%. Η κάλυψη άγγιξε το 1.500.000 τηλεθεατές.


«Maestro»: Το τηλεοπτικό γεγονός της βραδιάς και στα social media

Το «Maestro» ήταν το τηλεοπτικό γεγονός της βραδιάς και στα social media. Εκεί διαβάσαµε εκατοντάδες σχόλια για τη «συγκλονιστική ερµηνεία της Μαρίας Καβογιάννη». Η σειρά του Mega σηµείωσε ρεκόρ µε περισσότερα από 30.000 posts στο X (πρώην Twitter) και το σχετικό hashtag εκτοξεύτηκε στην πρώτη θέση των trends, όπου παραµένει µέχρι και σήµερα. Ενώ η απήχηση της σειράς συνολικά στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης ξεπέρασε τα 8.000.000 χρήστες. 

Το νέο επεισόδιο έχει τίτλο «Ζούγκλα»

Το ραντεβού των τηλεθεατών µε το «Maestro» ανανεώνεται για την ερχόµενη Πέµπτη 23 Μαΐου, στις 22.40, στο Mega.  Το νέο επεισόδιο έχει τίτλο «Ζούγκλα».

Η Αθήνα ως µια άλλη «ζούγκλα», σε αντίθεση µε το νησί, είναι το νέο σπίτι για την Κλέλια και τον Αντώνη, που προσπαθούν να κάνουν ένα νέο ξεκίνηµα, γνωρίζοντας νέους ανθρώπους και βιώνοντας τα νέα δεδοµένα της ζωής τους µακριά από το νησί. Το όνειρο της Κλέλιας να δώσει εξετάσεις και να µπει στο ωδείο θα τη φέρει πιο κοντά στον Ορέστη, θα αποφύγει όµως κάθε επαφή µαζί του, βρίσκοντας ασφάλεια στη σχέση της µε τον Θάνο. Γνωρίζει τη Ζωή, µε την οποία µοιράζονται την ίδια αγάπη για τη µουσική. Αυτή η φιλία θα αλλάξει την κοσµοθεωρία της και θα της δώσει την ευκαιρία να ζήσει για πρώτη φορά ελεύθερα µακριά από τους γονείς της.