Τηλεθέαση: Ο τελικός του Champions League απογείωσε το MEGA στην κορυφή
Εκτίναξη τηλεθέασης με φόντο τον τελικό Παρί – Ίντερ
Ο τελικός του Champions League Παρί Σεν Ζερμέν - Ίντερ χάρισε στο MEGA πρωτιά στην prime time ζώνη, με συντριπτικά ποσοστά τηλεθέασης που ξεπέρασαν το 32%. Δείτε αναλυτικά τα νούμερα.

Ο τελικός του Champions League μεταξύ Παρί Σεν Ζερμέν και Ίντερ δεν αποτέλεσε μόνο έναν ποδοσφαιρικό «περίπατο» για τη γαλλική ομάδα, αλλά και ένα τηλεοπτικό θρίαμβο για το MEGA, που σκαρφάλωσε στην κορυφή της τηλεθέασης, αφήνοντας τον ανταγωνισμό πίσω με μονοψήφια ποσοστά.
Πρωτιά για το MEGA με 32,9% στο δυναμικό κοινό
Η μετάδοση της κορυφαίας ευρωπαϊκής ποδοσφαιρικής διοργάνωσης σημείωσε 32,9% στο δυναμικό κοινό, αγγίζοντας σε τέταρτο το 36,1%, αποτυπώνοντας το τεράστιο ενδιαφέρον του κοινού. Καμία άλλη εκπομπή δεν κατάφερε να προσεγγίσει αυτά τα νούμερα, με τη μαγειρική εκπομπή του Άκη Πετρετζίκη να ακολουθεί με 9,8% και τη σειρά του ΑΝΤ1 «VIΠ Καλά Γεράματα» με 9,4%.
Η Δημόσια Τηλεόραση σε μονοψήφια επίπεδα
Η ΕΡΤ φάνηκε επηρεασμένη από την ποδοσφαιρική υπεροχή, με την εκπομπή «Τετράγωνα των Αστέρων» να φτάνει το 4,9% και την «Παρέα» του Γιώργου Κουβαρά να περιορίζεται στο 1,8%.
Γενικό σύνολο: Κυριαρχία και εκεί για το MEGA
Αντίστοιχη εικόνα κατέγραψαν οι μετρήσεις της Nielsen και στο γενικό σύνολο τηλεθέασης. Ο τελικός του Champions League χάρισε στο MEGA 32,9%, ενώ το Akis Food Tour συγκέντρωσε 13,3% και το VIΠ Καλά Γεράματα 10,4%. Η ΕΡΤ διατηρήθηκε σε χαμηλά ποσοστά, με 6,2% και 5,4% αντίστοιχα για τις δύο εκπομπές της prime time.
Αναλυτικά τα νούμερα τηλεθέασης:
Δυναμικό κοινό:
Παρί Σεν Ζερμέν – Ίντερ: 32,9%
Akis Food Tour: 9,8%
VIΠ Καλά Γεράματα: 9,4%
Τετράγωνα των Αστέρων: 4,9%
Παρέα: 1,8%
Γενικό σύνολο:
Παρί Σεν Ζερμέν – Ίντερ: 32,9%
Akis Food Tour: 13,3%
VIΠ Καλά Γεράματα: 10,4%
Τετράγωνα των Αστέρων: 6,2%
Παρέα: 5,4%
Όταν η μπάλα φέρνει νούμερα
Η μετάδοση του τελικού επιβεβαίωσε για άλλη μία φορά ότι το ποδόσφαιρο αποτελεί τηλεοπτικό μαγνήτη, με το MEGA να αποκομίζει σημαντικά κέρδη τόσο σε τηλεθέαση όσο και σε ενίσχυση brand awareness. Σε μια βραδιά όπου το σκορ εντός γηπέδου ήταν ξεκάθαρο, το ίδιο συνέβη και στην τηλεθέαση: νίκη χωρίς αντίπαλο.