Η Alter Ego Media ενισχύει τη διεθνή της παρουσία: Έγινε μέλος της egta που εκπροσωπεί τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές πλατφόρμες σε πάνω από 40 αγορές
"Πρόσβαση σε πολύτιμη τεχνογνωσία"
Η Alter Ego Media ανακοίνωσε τη νέα της συνεργασία με την egta

Τη συνεργασία με την egta, ανακοίνωσε η Alter Ego Media. Ο γνωστός όμιλος μέσων μαζικής ενημέρωσης είναι πλέον μέλος του κορυφαίου ευρωπαϊκού οργανισμού που εκπροσωπεί εμπορικές τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές πλατφόρμες. Η egta αριθμεί περισσότερα από 180 μέλη και έχει παρουσία σε πάνω από 40 αγορές, παγκοσμίως.
Διαβάστε: Η Alter Ego Media εξαγόρασε Newsit και Tlife
Να σημειωθεί ότι egta παρέχει στα μέλη της ένα δυναμικό δίκτυο ανταλλαγής βέλτιστων πρακτικών, εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στρατηγικών εργαλείων γύρω από τις σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες στην εμπορική αξιοποίηση πολυπλατφορμικού περιεχομένου.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Alter Ego Media «η συμμετοχή στην egta αποτελεί ένα στρατηγικό βήμα που ενισχύει την εξωστρέφεια και τη δυναμική εξέλιξη του Ομίλου, προσφέροντας πρόσβαση σε πολύτιμη τεχνογνωσία και διεθνή εμπειρία. Παράλληλα, διασφαλίζει ενεργή παρουσία στα κέντρα λήψης αποφάσεων για το μέλλον της εμπορικής τηλεόρασης στην Ευρώπη, ενισχύοντας τη στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά διαφήμισης».
Διαβάστε: Η Alter Ego Media εξαγόρασε Newsit και Tlife
Να σημειωθεί ότι egta παρέχει στα μέλη της ένα δυναμικό δίκτυο ανταλλαγής βέλτιστων πρακτικών, εκπαιδευτικών προγραμμάτων και στρατηγικών εργαλείων γύρω από τις σύγχρονες προκλήσεις και ευκαιρίες στην εμπορική αξιοποίηση πολυπλατφορμικού περιεχομένου.
Καινοτόμες προσεγγίσεις
Μάλιστα, πρόσφατα, η egta διοργάνωσε την Senior Executives Academy 2025, με επίκεντρο την εμπορική αξιοποίηση του διαφημιστικού αποθέματος της τηλεόρασης, μέσα από καινοτόμες προσεγγίσεις τιμολόγησης, αξιοποίησης δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης.Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Alter Ego Media «η συμμετοχή στην egta αποτελεί ένα στρατηγικό βήμα που ενισχύει την εξωστρέφεια και τη δυναμική εξέλιξη του Ομίλου, προσφέροντας πρόσβαση σε πολύτιμη τεχνογνωσία και διεθνή εμπειρία. Παράλληλα, διασφαλίζει ενεργή παρουσία στα κέντρα λήψης αποφάσεων για το μέλλον της εμπορικής τηλεόρασης στην Ευρώπη, ενισχύοντας τη στρατηγική τοποθέτηση της εταιρείας στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά διαφήμισης».