Eurovision 2026: Το νέο λογότυπο του διαγωνισμού για τα 70 χρόνια - Κάνει πρεμιέρα η "Καρδιά Χαμαιλέων"
Δείτε τις πληροφορίες
Η επετειακή ταυτότητα της Eurovision, παρουσιάστηκε ενόψει της διοργάνωσης στην Αυστρία το 2026, με απλοποιημένο λογότυπο, πιο έντονη "καρδιά" και ειδικό εικονίδιο "70" - Η αλλαγή σηματοδοτεί νέα εποχή για το brand του θεσμού

Η Eurovision γυρίζει σελίδα και μπαίνει επίσημα στη ζώνη των 70ών της γενεθλίων με μια φρέσκια, καθαρή οπτική ταυτότητα. Από σήμερα, ο διαγωνισμός παρουσιάζει το ανανεωμένο λογότυπο του, στο πλαίσιο του εορτασμού για τα 70 χρόνια του θεσμού που θα τιμηθούν το 2026, χρονιά κατά την οποία η επετειακή διοργάνωση θα φιλοξενηθεί στην Αυστρία - έπειτα από τη νίκη του JJ στη Βασιλεία το 2025 με το τραγούδι «Wasted Love». Ο οπτικός ανασχεδιασμός αγγίζει την καρδιά του brand: το λογότυπο που συνοδεύει τη Eurovision από το 2004 (και είχε τροποποιηθεί το 2014) απλοποιείται και μετατρέπεται σε ενιαίο σήμα. Η αναγνωρίσιμη «καρδιά» διατηρείται ως το κεντρικό σύμβολο, αποκτώντας όμως ακόμη πιο έντονη παρουσία και ευκρίνεια στη σύγχρονη, ψηφιακή χρήση.
Eurovision 2026: Το νέο λογότυπο του διαγωνισμού
Μαζί με το βασικό σήμα, παρουσιάστηκε και ένα νέο ανεξάρτητο σύμβολο, η «Καρδιά Χαμαιλέων» (Chameleon Heart). Πρόκειται για τη «συναισθηματική πυξίδα» του θεσμού: ένα στοιχείο που απορροφά πολιτισμικές και μουσικές επιρροές και προσαρμόζεται κάθε φορά στην ταυτότητα της διοργανώτριας χώρας ή στον χαρακτήρα του καλλιτέχνη, παραμένοντας πιστό στον πυρήνα της Eurovision. Το πρώτο δείγμα εφαρμογής της νέας ταυτότητας έρχεται με το επετειακό εικονίδιο «70». Η «καρδιά των 70» συντίθεται από 70 στρώσεις - καθεμία αφιερωμένη σε ένα έτος γεμάτο τραγούδια, λάμψη και αναμνήσεις που ενώνουν εκατομμύρια θεατές σε όλη την Ευρώπη και, πλέον, σε όλον τον κόσμο. Με φόντο μια χρονιά που θα είναι αφιερωμένη στην ιστορία του διαγωνισμού, οι αναδρομές και οι δημιουργικές αναφορές στο παρελθόν αναμένονται να έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο.
Ο Martin Green CBE, Διευθυντής του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision, σημείωσε με νόημα: «Ο Διαγωνισμός της Eurovision είναι πάντα μια διαδικασία εξέλιξης, μουσικά, πολιτισμικά και δημιουργικά. Αυτή η ανανέωση τιμά 70 υπέροχα χρόνια και ταυτόχρονα οδηγεί το brand σε ένα συναρπαστικό μέλλον. Είναι τολμηρό, παιχνιδιάρικο και γεμάτο καρδιά, ακριβώς όπως ο διαγωνισμός. Είμαστε περήφανοι που το παρουσιάζουμε στον κόσμο».
Και συνέχισε: «Το νέο μας λογότυπο και η οπτική ταυτότητα σχεδιάστηκαν για να κάνουν το brand της Eurovision πιο ξεκάθαρο στις ψηφιακές πλατφόρμες, να ενώσουν τα διάφορα projects μας κάτω από την ίδια στέγη και να προστατεύσουν την ταυτότητα του θεσμού παγκοσμίως για τα μέλη της EBU, καθώς ο διαγωνισμός προσελκύει συνεχώς νέο κοινό από κάθε γωνιά της γης. Θα αρχίσετε να βλέπετε περισσότερα στοιχεία από αυτή τη νέα ταυτότητα καθώς προχωράμε προς τον Διαγωνισμό Τραγουδιού της Eurovision 2026 - και θα υπάρξουν πολλές εκπλήξεις και δραστηριότητες που θα γιορτάζουν τα 70 χρόνια "Ενότητας μέσω της Μουσικής", τους επόμενους μήνες».