Η τηλεθέαση της πρωινής ζώνης ήταν… καφές φίλτρου με έξτρα εντάσεις! Gossip, ενημέρωση και χαμόγελα μπλέχτηκαν σε μια ζώνη που αποδεικνύει καθημερινά πως τίποτα δεν είναι τυχαίο. Η πρωινή ζώνη μετά τις 10:00 συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο «ζωντανά» κομμάτια της καθημερινής τηλεοπτικής ροής. Το «Buongiorno» του Mega επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά τον πρωταγωνιστικό του ρόλο, με σταθερό ρυθμό, infotainment προσέγγιση και ισχυρή παρουσία στο δυναμικό κοινό. Η «Super Κατερίνα» του Alpha κράτησε γερά τη δική της θέση με έντονο gossip, ρυθμό και τηλεοπτική ενέργεια, δείχνοντας πως έχει αποκτήσει σταθερό κοινό. Από κοντά, το «Happy Day» συνέχισε να ενισχύει τη συνολική lifestyle παρουσία του Alpha στις πρωινές ώρες, διαμορφώνοντας ένα τρίπτυχο που καλύπτει μεγάλο μέρος του νεανικού κοινού.

Διαβάστε: Τηλεθέαση χθες: Από την "Κοινωνία Ώρα Mega" μέχρι τον "Άγιο Έρωτα" - Οι μεγάλοι νικητές και οι απογοητεύσεις της Τρίτης (Εικόνες)

1-tsimtsili-happy_day

Τηλεθέαση πρωινής ζώνης: Infotainment vs Lifestyle

Στη «μεσαία» ώρα της ζώνης, γύρω στις 10:00-12:00, ξεδιπλώνεται η γνωστή μάχη μεταξύ infotainment και lifestyle. Οι «Αταίριαστοι» του ΣΚΑΪ εξακολουθούν να αποτελούν εναλλακτική ενημερωτική δύναμη, προσελκύοντας κυρίως το γενικό κοινό που αναζητά έναν πιο χαλαρό αλλά ουσιαστικό σχολιασμό της επικαιρότητας. Απέναντι, η «Super Κατερίνα» και το «Buongiorno» ποντάρουν στον πιο γρήγορο ρυθμό, στο gossip και στην ποπ τηλεοπτική αύρα. Το «Πρωινό» του ANT1 και το «Breakfast @ Star» διατήρησαν τη δική τους θέση στο τηλεοπτικό τοπίο, χωρίς εντυπωσιακές μετακινήσεις, αλλά με σταθερό κοινό που ακολουθεί πιστά τα πρόσωπα και το στιλ τους.

Το Πρωινό ΑΝΤ1

Η πρωινή ζώνη της Τρίτης ανέδειξε για ακόμη μία φορά τα δύο διαφορετικά τηλεοπτικά «στρατόπεδα»: από τη μία, το «Buongiorno» και οι «Αταίριαστοι», που επενδύουν στην ενημέρωση με πιο χαλαρό τόνο· από την άλλη, τα lifestyle προγράμματα του Alpha και του Star, που ποντάρουν στη διασκέδαση, στο gossip και στις τηλεοπτικές προσωπικότητες. Το τοπίο παραμένει σταθερό, με σαφείς ηγεσίες και μικρές μόνο μετακινήσεις στις δεύτερες θέσεις. Η ζώνη αυτή δεν χαρακτηρίζεται από εκπλήξεις, αλλά από συνειδητές τηλεθεατικές επιλογές, που έχουν πλέον εδραιωθεί στη συνήθεια του κοινού.

EARLY MORNING

  • Κοινωνία Ώρα Mega (MEGA) – Δυναμικό: 25,7% | Σύνολο: 24,7%
  • Happy Day (ALPHA) – Δυναμικό: 15,2% | Σύνολο: 14,2%
  • Σήμερα (ΣΚΑΪ) – Δυναμικό: 12,1% | Σύνολο: 20,9%
  • Καλημέρα Ελλάδα (ANT1) – Δυναμικό: 7,8% | Σύνολο: 9,9%
  • Ώρα Ελλάδος (OPEN) – Δυναμικό: 2,4% | Σύνολο: 3,8%

ΠΡΩΙΝΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ

  • Buongiorno (MEGA) – Δυναμικό: 16,3% | Σύνολο: 14,5%
  • Super Κατερίνα (ALPHA) – Δυναμικό: 14,6% | Σύνολο: 11,5%
  • Αταίριαστοι (ΣΚΑΪ) – Δυναμικό: 11,1% | Σύνολο: 21,7%
  • Το Πρωινό (ANT1) – Δυναμικό: 11,0% | Σύνολο: 13,5%
  • Breakfast@Star (STAR) – Δυναμικό: 7,5% | Σύνολο: 6,4%
  • 10 παντού (OPEN) – Δυναμικό: 2,2% | Σύνολο: 3,8%