Τηλεθέαση Σαββάτου: Ποιο πρόγραμμα κυριάρχησε με 24,9% - Πώς κινήθηκαν "Roadshow", "Εκατομμυριούχος" και "Akis Food Tour"
Η μάχη της βραδινής ζώνης ανέδειξε ξεκάθαρο νικητή
Ποια εκπομπή αναδείχθηκε για ακόμη μία φορά νικητής της prime time το Σάββατο 08/11/2025, σημειώνοντας εντυπωσιακά ποσοστά τηλεθέασης, αφήνοντας πίσω τα υπόλοιπα προγράμματα.
Το βράδυ του Σαββάτου 8 Νοεμβρίου 2025, η τηλεοπτική μάχη για την πρωτιά στη ζώνη της prime time είχε ξεκάθαρο νικητή. Το The Voice του ΣΚΑΪ κέρδισε το ενδιαφέρον του κοινού και έκοψε πρώτο το νήμα στα ποσοστά τηλεθέασης, σημειώνοντας διπλή πρωτιά τόσο στο δυναμικό όσο και στο γενικό κοινό.
Ο «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» σημείωσε 12,2% στο δυναμικό και 14,4% στο γενικό, διατηρώντας σταθερό το κοινό του. Το The Roadshow του Γρηγόρη Αρναούτογλου ακολούθησε με 9,9% στο δυναμικό κοινό και 10,3% στο γενικό, επιβεβαιώνοντας πως κερδίζει σταδιακά τηλεθεατές με τον ταξιδιωτικό του χαρακτήρα και τις ανθρώπινες στιγμές του παρουσιαστή.
Το Akis Food Tour κατέγραψε 9,7% στο δυναμικό και 10,2% στο γενικό κοινό, ενώ η σειρά «Τρομεροί γονείς» του ΑΝΤ1 είχε 10,4% και 9,5% αντίστοιχα. Τέλος, η «Παρέα» έκλεισε τη λίστα με 1,6% στο δυναμικό και 4,2% στο γενικό κοινό.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
Το The Voice συνεχίζει την ανοδική του πορεία
Με μέσο όρο 20,8% στο δυναμικό κοινό και 24,9% στο γενικό σύνολο, το δημοφιλές talent show διατήρησε τη σταθερή του δυναμική και επιβεβαίωσε πως παραμένει το απόλυτο φαβορί του Σαββατόβραδου. Οι συγκινητικές auditions, οι ανατροπές των coaches και οι αυθόρμητες στιγμές, όπως το ντουέτο Μαζωνάκη & Μουζουράκη, κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των τηλεθεατών.
Οι επιδόσεις των υπόλοιπων προγραμμάτων
Ο «Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος» σημείωσε 12,2% στο δυναμικό και 14,4% στο γενικό, διατηρώντας σταθερό το κοινό του. Το The Roadshow του Γρηγόρη Αρναούτογλου ακολούθησε με 9,9% στο δυναμικό κοινό και 10,3% στο γενικό, επιβεβαιώνοντας πως κερδίζει σταδιακά τηλεθεατές με τον ταξιδιωτικό του χαρακτήρα και τις ανθρώπινες στιγμές του παρουσιαστή.Το Akis Food Tour κατέγραψε 9,7% στο δυναμικό και 10,2% στο γενικό κοινό, ενώ η σειρά «Τρομεροί γονείς» του ΑΝΤ1 είχε 10,4% και 9,5% αντίστοιχα. Τέλος, η «Παρέα» έκλεισε τη λίστα με 1,6% στο δυναμικό και 4,2% στο γενικό κοινό.
LATE NIGHT – Οι τάσεις μετά τις 23:00
Μετά το τέλος των μεγάλων προγραμμάτων της prime time, η τηλεθέαση έδειξε μικρές μεταβολές, με το κοινό να παραμένει κυρίως στο The Voice λόγω της έντονης συναισθηματικής κορύφωσης των τελευταίων auditions. Η εκπομπή του ΣΚΑΪ κράτησε μέχρι το φινάλε υψηλά ποσοστά, ενώ το Roadshow διατήρησε αξιοπρεπή σταθερότητα.Η ανάλυση των αριθμών της τηλεθέασης
Η prime time του Σαββάτου δείχνει ξεκάθαρα πως το κοινό επιλέγει τη μουσική και τη συγκίνηση του The Voice. Ο ΣΚΑΪ πέτυχε ακόμα μια νίκη στη ζώνη του ανταγωνισμού, αφήνοντας πίσω ΑΝΤ1, Mega και Alpha. Παράλληλα, οι σταθερές επιδόσεις του ΑΝΤ1 με το Roadshow δείχνουν ότι το ταξιδιωτικό format του Γρηγόρη Αρναούτογλου αρχίζει να βρίσκει σταθερό κοινό, ενώ η μαγειρική πρόταση του Άκη Πετρετζίκη διατηρεί τη δική της ισχυρή βάση.Πίνακας τηλεθέασης – PRIME TIME (Σάββατο 8 Νοεμβρίου)
| Εκπομπή / Πρόγραμμα | Κανάλι | Δυναμικό Κοινό | Γενικό Σύνολο |
|---|---|---|---|
| The Voice | ΣΚΑΪ | 20,8% | 24,9% |
| Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος | ANT1 | 12,2% | 14,4% |
| The Roadshow | ANT1 | 9,9% | 10,3% |
| Akis Food Tour | ALPHA | 9,7% | 10,2% |
| Τρομεροί γονείς | MEGA | 10,4% | 9,5% |
| Παρέα | ΕΡΤ1 | 1,6% | 4,2% |
Η βραδιά της τηλεόρασης με αριθμούς και συναισθήματα
Η βραδιά του Σαββάτου απέδειξε για ακόμη μία φορά πως το κοινό αναζητά θέαμα, μουσική και συναίσθημα. Το The Voice συνεχίζει να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος της prime time, με εντυπωσιακή διαφορά από τους ανταγωνιστές του, ενώ τα υπόλοιπα προγράμματα διατηρούν τις δικές τους σταθερές επιδόσεις στη μάχη της τηλεθέασης.*Τα στοιχεία τηλεθέασης αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.
En