Ο νόμος 4339/2015, που αφορά τις τηλεοπτικές άδειες, είναι γνωστός και ως «νόμος Παππά».

Στην πράξη, όμως, περιλαμβάνει και άλλες σημαντικές θεσμικές πρωτοβουλίες, όπως το Μητρώο on-line media, όπου ήδη άρχισαν οι εγγραφές, αλλά και το Συμβούλιο Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής (ΣΕΕΠ). Το ΣΕΕΠ ξεκίνησε τον Ιούνιο, με την πρώτη συνεδρίασή του να γίνεται υπό την προεδρία του πρωθυπουργού και με την παρουσία σημαντικών υπουργών της κυβέρνησης. Αθόρυβα και σταθερά το ΣΕΕΠ προετοιμάζεται από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για τη δεύτερη συνεδρίασή του το φθινόπωρο.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Secret», υπάρχει ήδη ένα στρατηγικό σχέδιο για τη βελτίωση της εικόνας της χώρας, βασισμένο σε αναλύσεις χιλιάδων άρθρων του ξένου Τύπου για την Ελλάδα και στη διασταύρωση στοιχείων για τις επικοινωνιακές δράσεις των φορέων του Δημοσίου.

Πρόκειται για ένα εθνικό σχέδιο rebranding, με το οποίο η Ελλάδα παίρνει επιτέλους την κατάσταση στα χέρια της μέσα από διυπουργικό συντονισμό δυνάμεων και μεταρρυθμίσεων που προάγουν τον τουρισμό, τον πολιτισμό και την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας.

Το κάθε υπουργείο, στο πλαίσιο του ΣΕΕΠ και με γνώμονα την εξυπηρέτηση του οράματος και των στόχων που έχουν τεθεί, θα πρέπει να προτείνει συγκεκριμένα μέτρα/projects/δράσεις εντός τριών μηνών. Τα μέτρα αυτά μπορούν να κατηγοριοποιηθούν με βάση τους έξι φυσικούς διαύλους που διαμορφώνουν την εικόνα μιας χώρας: τον τουρισμό, τον πολιτισμό, τις πολιτικές και τις αποφάσεις σε επίπεδο κυβέρνησης, τα εξαγώγιμα προϊόντα που παραπέμπουν στη χώρα προέλευσής τους, την προσέλκυση επενδύσεων και το ανθρώπινο δυναμικό, το ανθρώπινο «κεφάλαιο», τους ίδιους τους ανθρώπους της χώρας, στο σύνολό τους.