Λεφτά μόνο σε όσους τα ξοδεύουν
χρηματα_
Οικονομία

Λεφτά μόνο σε όσους τα ξοδεύουν

Άδικες είναι πολλές φορές οι κατηγορίες που εκτοξεύονται σε βάρος του Έλληνα αστυνομικού, συχνά με στόχο μόνο και μόνο την πρόκληση προσωρινών πολιτικών εντυπώσεων, ανέφερε ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Λευτέρης Οικονόμου απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Χρήστου Κατσώτη βουλευτή ΚΚΕ στη Βουλή.

"Θα πρέπει να θυμίσω ότι όλες οι έρευνες για τις έκνομες ενέργειες και συμπεριφορές της ηγεσίας και των μελών της Χρυσής Αυγής εξελίχθηκαν από τις υπηρεσίες της Ελληνικής Αστυνομίας. Το υλικό των προανακρίσεων, στα στοιχεία των οποίων βασίστηκαν οι δικογραφίες σε βάρος της Χρυσής Αυγής, υπήρξε προϊόν επίμονης και μεθοδικής έρευνας της Ελληνικής Αστυνομίας" υπογράμμισε ο κ. Οικονόμου.

Κυρίως όμως, θα πρέπει να μπει ρήτρα επένδυσης/αξιοποίησης, ώστε να εξασφαλιστεί ότι τα χρήματα αυτά θα πέσουν άμεσα στην αγορά και δεν θα λιμνάζουν στα ταμεία των πιο ισχυρών επιχειρήσεων ή στις τράπεζες, ακυρώνοντας τη σκοπιμότητά τους.

Η ρήτρα επένδυσης στέλνει ένα σαφές μήνυμα: θα στηριχθούν γενναιόδωρα οι κλάδοι και οι εταιρείες με τις μεγαλύτερες ανάγκες, ώστε να διασφαλιστεί η βιωσιμότητά τους, δίνοντας παράλληλα, μια μεγάλη ανάσα στην αγορά που στενάζει από την έλλειψη ρευστότητας. Έτσι, κάθε ευρώ ενίσχυσης δημιουργεί πολλαπλάσια σε προϊόντα, μισθούς και κέρδη.

Λεφτά λοιπόν, μόνο σε όσους τα ξοδεύουν! Να ποια πρέπει να είναι η πυξίδα μας από δω και πέρα!

Ασφαλώς, δεν ισχυρίζεται κανείς να ανοίξουν οι κάνουλες του χρήματος προς όλους, δίχως όρους και προϋποθέσεις. Τουναντίον, οφείλουν και οι επιχειρήσεις να επανεξετάσουν το μοντέλο λειτουργίας τους με βάση τα νέα δεδομένα που δημιουργεί, όχι μόνο η πανδημία, αλλά και η κλιματική κρίση και η όλο και μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση του κοινού για το περιβάλλον, το κοινωνικό αποτύπωμα και τη χρηστή εταιρική διακυβέρνηση.

Να εντάξουν, με δύο λόγια, κανόνες ESG στη λειτουργία τους, να επενδύσουν περισσότερο στον ψηφιακό τους μετασχηματισμό και το ηλεκτρονικό εμπόριο, την ενεργειακή εξοικονόμηση και τη μείωση του λειτουργικού τους κόστους, μαζί με την αναβάθμιση των ικανοτήτων του προσωπικού τους.

Όλα αυτά όμως δεν μπορούν να γίνουν όσο οι εταιρείες παλεύουν μόνες τους να καλύψουν τα τρέχοντα ανοίγματα και τις ανελαστικές δαπάνες, σε μια αγορά που φυτοζωεί.

Απαιτείται, αντίθετα, καλύτερος συντονισμός και ακόμα πιο στενή συνεργασία ανάμεσα στο κράτος, τις τράπεζες και τις επιχειρήσεις, ώστε να κινητοποιηθούν ταχύτερα οι διαθέσιμοι πόροι, να μοχλευτούν γενναία και να φτάσουν έγκαιρα εκεί όπου υπάρχει η μεγαλύτερη ανάγκη.

Και όλη αυτή η προσπάθεια πρέπει να οργανωθεί με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Η έγνοιά μας δεν πρέπει να είναι μόνο να περιορίσουμε τις συνέπειες της κρίσης, αλλά και να βελτιώσουμε την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων, να εκσυγχρονίσουμε την οικονομία μας.

Γιατί κάθε κρίση εμπεριέχει κινδύνους, κρύβει όμως και ευκαιρίες για μια νέα αρχή σε πιο γερά θεμέλια. Χρέος μας είναι να αναμετρηθούμε με τους κινδύνους, αλλά και να εκμεταλλευτούμε τις ευκαιρίες. Στο χέρι μας είναι.

* Ο κ. Γιάννης Δέτσης είναι Διευθύνων Σύμβουλος διαφημιστικής εταιρείας Choose Strategic Communication Partner


Πηγή: Capital.gr

Aποδοχή Cookies

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies της Google ή/και άλλων παρόχων διαφήμισης για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.

Διαβάστε περισσότερα