Οι πρωτόγνωρες συνθήκες της πανδημίας τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο lockdown άλλαξαν σε μεγάλο βαθμό τις συνήθειες μας. Πολλοί συμπολίτες δούλεψαν από το σπίτι μέσω της τηλεργασίας, η τηλεκπαίδευση για τους μαθητές και τις μαθήτριες έγινε καθημερινότητα ενώ πολλοί χρειάστηκε να αποκτήσουν τα κατάλληλα εργαλεία για να ξεκινήσουν νέες δραστηριότητες (DIY κατασκευές, παζλ, μαγειρική) και φυσικά να παραμείνουν σε επαφή με τα αγαπημένα τους πρόσωπα χωρίς να βρίσκονται στον ίδιο χώρο.

Σε αυτές τις νέες ανάγκες και τις απαιτήσεις που προέκυψαν η αλυσίδα Πλαίσιο ανταποκρίθηκε με απόλυτη επιτυχία, φέρνοντας εις πέρας έναν τεράστιο όγκο παραγγελιών τόσο για τις επιχειρήσεις, όσο και για τα νοικοκυριά. Για την επιτυχία αυτή χρειάστηκε να κινητοποιηθεί και να συντονιστεί, σε συνθήκες τηλεργασίας, μια ομάδα 1.500 στελεχών και να αξιοποιηθούν στο έπακρο οι δύο σύγχρονες εγκαταστάσεις logistics στη Μαγούλα και τη Μάνδρα Αττικής, οι οποίες λειτουργούν με ημι-αυτόματο σύστημα.

Η πλατφόρμα plaisio.gr είχε αναβαθμιστεί ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2019, επιτρέποντας να ανταποκριθεί στην τεράστια επισκεψιμότητα που παρουσίασε η online ζήτηση (έφτασε σε ημερήσιο ρεκόρ 780.000 επισκέψεων σε ένα 24ωρο). Παράλληλα, το in-house call center & customer service, το οποίο απαρτίζεται από 350 συνεργάτες αξιοποιήθηκε στο έπακρο.

Αξίζει να αναφερθούν κάποια νούμερα που δείχνουν τις κατηγορίες που ξεχώρισαν κατά το διάστημα 1-11/2020
-Πουλήθηκαν περίπου 150.000 ηλεκτρονικοί υπολογιστές (laptop, desktop, tablets)
- Η κατηγορία των web cameras παρουσίασε κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown αύξηση 1300%
- Οι πωλήσεις ακουστικών και μικρόφωνων διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι (την ίδια περίοδο με το δεύτερο lockdown)
- Οι πωλήσεις των παιχνιδιών παρουσιάζουν αύξηση 75% στο 11μηνο, ενώ αύξηση 75% παρουσιάζει και η κατηγορία των οικιακών συσκευών κατά το τρίτο τρίμηνο 2020 (το οποίο είναι και το μόνο διαθέσιμο συγκρίσιμο).

Όλα τα παραπάνω αποτυπώθηκαν τόσο στα εντυπωσιακά οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου 9μήνου όσο και στον εντυπωσιακό αριθμό των 1.100.000 κουτιών που παραδόθηκαν.

Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα εξής στοιχεία
Ο ρυθμός αύξησης του κύκλου εργασιών έφτασε το 9,6%, καθώς οι πωλήσεις ανήλθαν σε 234,905 εκατ. ευρώ έναντι 214,417 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) ήταν 3,482 εκατ. ευρώ έναντι 3,677 εκατ. ευρώ.
Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διατηρήθηκαν στα περσινά επίπεδα, ήτοι σε 9,220 εκατ. ευρώ έναντι 9,205 εκατ. ευρώ.
Τέλος, ο ρυθμός αύξησης των κερδών πριν τη φορολογία (EBT) επιταχύνθηκε και διαμορφώθηκε σε 42,8% σε σχέση με το εννιάμηνο του 2019, τα δε κέρδη σε απόλυτο μέγεθος προσέγγισαν τα 2 εκατ. ευρώ.