Ζιμάιστερ – JYSK: Ακολουθεί την τεχνολογική επανάσταση στο retail
Ο διευθύνων τη δανέζικη αλυσίδα στο χώρο των ειδών σπιτιού, κήπου και ύπνου JYSK για τη χώρα μας, την Αυστρία και την Ουγγαρία Σάντορ Ζιμάιστερ (Sandor Szimeiszter) έχει κάθε λόγο να υπερηφανεύεται. Κι αυτό διότι σε περιόδους οικονομικής καχεξίας ο Ούγγρος μάνατζερ δείχνει να έχει αντιληφθεί την πραγματικότητα της Ελλάδος σε όλα τα πεδία.
Η Ουγγαρία για χρόνια υπήρξε για πολλούς Έλληνες τόπος εξορίας. Μετά την ήττα των ανταρτών του Δημοκρατικού Στρατού, εξελίχθηκε σε κέντρο υποδοχής των Ελλήνων αντιφρονούντων. Η πανέμορφη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης σήμερα αποτελεί ένα σύγχρονο success story. Μπορεί η κυβέρνηση Όρμπαν να θεωρείται αυταρχική, όμως οι επενδύσεις στη συγκεκριμένη χώρα είναι μεγάλες και διαρκείς.
Ο άνθρωπος πίσω από την επιτυχία της JYSK
Ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την ιστορικά εκπληκτική χρονιά της JYSK στην Ουγγαρία το 2018 και για την οποία η δανέζικη πολυεθνική ψηφίστηκε ως κορυφαίος εργοδότης της χώρας, ο άνθρωπος που πέρασε από τη βρετανική Tesco με επιτυχία δεν έδειξε επενδυτικό φόβο σε μια Ελλάδα των πολλών οικονομικών προβλημάτων.
Μετά από έξι και πλέον χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η επιτυχημένη πολυεθνική JYSK, εξελίσσεται ακολουθώντας «την τεχνολογική επανάσταση στο retail που έχει ξεκινήσει εδώ και κάποια χρόνια». Ο Σάντορ Ζιμάιστερ , είχε πέρυσι υποσχεθεί βέβαια 50 καταστήματα JYSK στην Ελλάδα εντός του 2020. Αυτό δεν κατέστη εφικτό λόγω της πανδημίας. Όμως και 42 μαγαζιά δεν τα λες λίγα. Από το 2019 όμως επιμένει ότι τα καταστήματα θα φθάσουν τα 60 ενώ συζητούνται και μετεγκαταστάσεις και διορθώσεις στο δίκτυο.
Πρόσφατα εγκαινιάστηκε νέο κατάστημα στο Άργος. Η Jysk άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015 και παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, συνεχίζει το πλάνο επέκτασής της, που προβλέπει πολλά νέα καταστήματα αλλά και ανακαινίσεις υπαρχόντων καταστημάτων τα επόμενα χρόνια.
Βέβαια ο Σάντορ Ζιμάιστερ , είναι Country Manager των Jysk Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας. Όχι μόνο της Ελλάδας. Αυτή η δομή είναι κάπως ανορθόδοξη καθώς ενοποιεί ανόμοιες θυγατρικές δίχως γεωγραφικές ομοιότητες. Ταυτόχρονα με την επέκταση και αναβάθμιση του δικτύου καταστημάτων αλλά και την ανάπτυξη του τζίρου, η εταιρεία θέλει να αναπτύξει περισσότερο τη marketing επικοινωνία και παρουσία της πράγματα στα οποία έχει μείνει αδικαιολόγητα για μια μεγάλη ευρωπαϊκή αλυσίδα πίσω, ενώ η ομάδα των στελεχών της μεγαλώνει συνεχώς, καθώς προστίθενται τομείς που απαιτούν νέες δεξιότητες, όπως για παράδειγμα το κανάλι Β2Β.
H ιστορία της JYSK
Θα πρέπει να πούμε πως η δανέζικη JYSK αυτή τη στιγμή έχει τον αριθμό ρεκόρ των 3030 μαγαζιών. Η JYSK, προφέρεται Γιουσκ, έχει υποκαταστήματα σε 50 χώρες, τα οποία λειτουργούν με ποικίλα ονόματα. Είναι μια πολυεθνική αλυσίδα καταστημάτων που πουλάει είδη για το σπίτι όπως στρώματα, έπιπλα και είδη διακόσμησης εσωτερικού και εξωτερικού χώρου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη δανέζικη αλυσίδα πολυκαταστημάτων και μέχρι εντός σημείου αντίβαρο της σουηδικής ΙΚΕΑ. Οι εργαζόμενοι της είναι περίπου 25.000. Η JYSK (που σημαίνει Γιουτλάνδη) ιδρύθηκε από τον Λαρς Λάρσεν, ο οποίος άνοιξε το πρώτο κατάστημα στο Σιλκεμπούργκβεϊ, στην δανέζικη πόλη Όρχους το 1979. Η σημερινή αλυσίδα καταστημάτων έχει ακόμα ως ιδιοκτήτη της τον ίδιο, που είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στη χώρα του. Στο λογότυπο απεικονίζεται μια πάπια.
Η Ουγγαρία για χρόνια υπήρξε για πολλούς Έλληνες τόπος εξορίας. Μετά την ήττα των ανταρτών του Δημοκρατικού Στρατού, εξελίχθηκε σε κέντρο υποδοχής των Ελλήνων αντιφρονούντων. Η πανέμορφη χώρα της Κεντρικής Ευρώπης σήμερα αποτελεί ένα σύγχρονο success story. Μπορεί η κυβέρνηση Όρμπαν να θεωρείται αυταρχική, όμως οι επενδύσεις στη συγκεκριμένη χώρα είναι μεγάλες και διαρκείς.
Ο άνθρωπος πίσω από την επιτυχία της JYSK
Ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την ιστορικά εκπληκτική χρονιά της JYSK στην Ουγγαρία το 2018 και για την οποία η δανέζικη πολυεθνική ψηφίστηκε ως κορυφαίος εργοδότης της χώρας, ο άνθρωπος που πέρασε από τη βρετανική Tesco με επιτυχία δεν έδειξε επενδυτικό φόβο σε μια Ελλάδα των πολλών οικονομικών προβλημάτων.
Μετά από έξι και πλέον χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η επιτυχημένη πολυεθνική JYSK, εξελίσσεται ακολουθώντας «την τεχνολογική επανάσταση στο retail που έχει ξεκινήσει εδώ και κάποια χρόνια». Ο Σάντορ Ζιμάιστερ , είχε πέρυσι υποσχεθεί βέβαια 50 καταστήματα JYSK στην Ελλάδα εντός του 2020. Αυτό δεν κατέστη εφικτό λόγω της πανδημίας. Όμως και 42 μαγαζιά δεν τα λες λίγα. Από το 2019 όμως επιμένει ότι τα καταστήματα θα φθάσουν τα 60 ενώ συζητούνται και μετεγκαταστάσεις και διορθώσεις στο δίκτυο.
Πρόσφατα εγκαινιάστηκε νέο κατάστημα στο Άργος. Η Jysk άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Αθήνα τον Σεπτέμβριο του 2015 και παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, συνεχίζει το πλάνο επέκτασής της, που προβλέπει πολλά νέα καταστήματα αλλά και ανακαινίσεις υπαρχόντων καταστημάτων τα επόμενα χρόνια.
Βέβαια ο Σάντορ Ζιμάιστερ , είναι Country Manager των Jysk Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας. Όχι μόνο της Ελλάδας. Αυτή η δομή είναι κάπως ανορθόδοξη καθώς ενοποιεί ανόμοιες θυγατρικές δίχως γεωγραφικές ομοιότητες. Ταυτόχρονα με την επέκταση και αναβάθμιση του δικτύου καταστημάτων αλλά και την ανάπτυξη του τζίρου, η εταιρεία θέλει να αναπτύξει περισσότερο τη marketing επικοινωνία και παρουσία της πράγματα στα οποία έχει μείνει αδικαιολόγητα για μια μεγάλη ευρωπαϊκή αλυσίδα πίσω, ενώ η ομάδα των στελεχών της μεγαλώνει συνεχώς, καθώς προστίθενται τομείς που απαιτούν νέες δεξιότητες, όπως για παράδειγμα το κανάλι Β2Β.
H ιστορία της JYSK
Θα πρέπει να πούμε πως η δανέζικη JYSK αυτή τη στιγμή έχει τον αριθμό ρεκόρ των 3030 μαγαζιών. Η JYSK, προφέρεται Γιουσκ, έχει υποκαταστήματα σε 50 χώρες, τα οποία λειτουργούν με ποικίλα ονόματα. Είναι μια πολυεθνική αλυσίδα καταστημάτων που πουλάει είδη για το σπίτι όπως στρώματα, έπιπλα και είδη διακόσμησης εσωτερικού και εξωτερικού χώρου. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη δανέζικη αλυσίδα πολυκαταστημάτων και μέχρι εντός σημείου αντίβαρο της σουηδικής ΙΚΕΑ. Οι εργαζόμενοι της είναι περίπου 25.000. Η JYSK (που σημαίνει Γιουτλάνδη) ιδρύθηκε από τον Λαρς Λάρσεν, ο οποίος άνοιξε το πρώτο κατάστημα στο Σιλκεμπούργκβεϊ, στην δανέζικη πόλη Όρχους το 1979. Η σημερινή αλυσίδα καταστημάτων έχει ακόμα ως ιδιοκτήτη της τον ίδιο, που είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στη χώρα του. Στο λογότυπο απεικονίζεται μια πάπια.