Moda Bagno: Ο Νίκος Βαρβέρης έχει το κοκαλάκι της νυχτερίδας
Το «κοκαλάκι της νυχτερίδας» φαίνεται ότι έχει ο επιχειρηματίας Νίκος Βαρβέρης, αφού εν μέσω της πανδημίας και με κλειστά τα καταστήματα, κατάφερε η εταιρεία του, η Moda Bagno που είναι συνώνυμο των πολύ ακριβών επίπλων, πλακιδίων και ειδών υγιεινής, να ξεπουλήσει.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. Οι πωλήσεις ειδών υγιεινής, επίπλων και αξεσουάρ μπάνιου αυξήθηκαν 28,95%, κατά 56,53% αυξήθηκαν οι πωλήσεις επίπλων κουζίνας και οικιακών συσκευών, 13,87% πλακιδίων, 44,73% ειδών διακόσμησης και 11% επίπλων σπιτιού και γραφείου.
Μοναδική παραφωνία η πτώση κατά 66,16% του τζίρου της εστίασης. Αποτέλεσμα, λόγω της εστίασης, ο τζίρος της να μειωθεί σε επίπεδο ομίλου στα 13,226 εκατ. ευρώ από 15,185 εκατ. ευρώ.
Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στο 1,765 εκατ. ευρώ από 2,118 εκατ. ευρώ, το σύνολο των υποχρεώσεων αυξήθηκε στα 27,5 εκατ. ευρώ όπως και τα ταμειακά διαθέσιμα τα οποία υπερτριπλασιάστηκαν στα 1,829 εκατ. ευρώ από 527.918 ευρώ.
Όσο για τη φετινή χρονιά, παρόλο που ξεκίνησε αρνητικά λόγω της συνέχισης, με αυξητικές τάσεις της πανδημίας και τα καταστήματα λιανικής το πρώτο τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος να είναι κλειστά, η εταιρεία εκμεταλλευόμενη την δυνατότητα πώλησης με χονδρική στον κλάδο της οικοδομής, ο οποίος εξακολουθεί να δείχνει άνοδο όλο αυτό το διάστημα, ο τζίρος του πρώτου τριμήνου σε σχέση με τον αντίστοιχο της ίδιας περιόδου του 2020, είναι αυξημένος κατά 11,8%.
Βέβαια αυτά τα ποσά απέχουν έτη φωτός από τα 44 εκατ. ευρώ που ήταν οι πωλήσεις του στην Ελλάδα το πολύ μακρινό 2008.
O Μr Interni
Ποιος όμως είναι ο Νίκος Βαρβέρης και ποια η Moda Bagno;
Όλα ξεκίνησαν στις 7 Ιανουαρίου του 1974 όταν ο Mr Interni γνωστός και ως ο βασιλιάς των parties και επιστήθιος φίλος όλων των διασήμων και επιχειρηματίας που τα έπιπλά του έπρεπε να έχει κάθε βίλα που χτιζόταν στην Εκάλη και την Πολιτεία, δημιουργεί το πρώτο κατάστημα Moda Bagno στην Ηρακλείτου 4 στο Κολωνάκι.
Το πρώτο αυτό κατάστημα διέθετε στο κοινό αποκλειστικά είδη για τον εξοπλισμό του μπάνιου (έπιπλα, πλακίδια, είδη υγιεινής).
Η επέκταση στον χώρο των επίπλων κουζίνας έγινε το 1977 ενώ με τη σημερινή της μορφή η εταιρεία ιδρύθηκε το 1980 με έδρα στο Νέο Ψυχικό.
Στο τέλος του 1996 η εταιρεία εισήλθε στην αγορά της επίπλωσης οικίας με την ίδρυση του πρώτου καταστήματος λιανικής πώλησης εισαγόμενων επίπλων και ειδών οικίας, (INTERNI), στο Κολωνάκι και 1997 και το 1998 η Moda Bagno επελέγη ως μία από τις 500 γρηγορότερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ευρώπης – Europe’s 500.
Στιο Χρηματιστήριο η εταιρεία εισήλθε στις 17 Απριλίου του 2000 οπότε και άρχισε η διαπραγμάτευση της μετοχής της Moda Bagno στην Παράλληλη Αγορά, ενώ την ίδια στιγμή ξεκίνησε την ενασχόλησή της με το χώρο της εστίασης (INTERNI RISTORANTE).
Την ίδια χρονιά εισέρχεται στο χώρο του real estate, με την αγορά οικοπέδων στην Κηφισιά (Εκάλης 22) και στην Νέα Ερυθραία (Ιουστινιανού 6) με σκοπό την ανέγερση πρότυπων κατοικιών υψηλών προδιαγραφών (STRUCTURE by ModaBagno).
Παράλληλα, με μια πρωτοποριακή για τα ελληνικά επιχειρηματικά δεδομένα κίνηση, ιδρύει θυγατρική εταιρεία στην Κωνσταντινούπολη, η οποία διαμόρφωσε εκθεσιακό χώρο σε μια από τις εμπορικότερες περιοχές της Πόλης, το Etiler, ξεκινώντας τη λειτουργία της το Δεκέμβριο του 2000.
Η Moda Bagno προωθεί τα είδη της μέσω ενός δικτύου 8 (οκτώ) καταστημάτων– εκθέσεων, ιδιόκτητων και ενοικιαζόμενων.
Ως επί το πλείστον, στα εταιρικά καταστήματα -εκθέσεις, τα είδη υγιεινής και έπιπλα κουζίνας, συνήθως εκθέτονται στον ίδιο χώρο υπό την επωνυμία Moda Bagno ενώ σε διαφορετικά καταστήματα εκθέτονται τα έπιπλα και είδη σπιτιού υπό την επωνυμία INTERNI by Moda Bagno, τα έπιπλα γραφείου υπό την επωνυμία INTERNI OFFICE by Moda Bagno.
Έχουμε και λέμε λοιπόν. Οι πωλήσεις ειδών υγιεινής, επίπλων και αξεσουάρ μπάνιου αυξήθηκαν 28,95%, κατά 56,53% αυξήθηκαν οι πωλήσεις επίπλων κουζίνας και οικιακών συσκευών, 13,87% πλακιδίων, 44,73% ειδών διακόσμησης και 11% επίπλων σπιτιού και γραφείου.
Μοναδική παραφωνία η πτώση κατά 66,16% του τζίρου της εστίασης. Αποτέλεσμα, λόγω της εστίασης, ο τζίρος της να μειωθεί σε επίπεδο ομίλου στα 13,226 εκατ. ευρώ από 15,185 εκατ. ευρώ.
Τα EBITDA διαμορφώθηκαν στο 1,765 εκατ. ευρώ από 2,118 εκατ. ευρώ, το σύνολο των υποχρεώσεων αυξήθηκε στα 27,5 εκατ. ευρώ όπως και τα ταμειακά διαθέσιμα τα οποία υπερτριπλασιάστηκαν στα 1,829 εκατ. ευρώ από 527.918 ευρώ.
Όσο για τη φετινή χρονιά, παρόλο που ξεκίνησε αρνητικά λόγω της συνέχισης, με αυξητικές τάσεις της πανδημίας και τα καταστήματα λιανικής το πρώτο τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος να είναι κλειστά, η εταιρεία εκμεταλλευόμενη την δυνατότητα πώλησης με χονδρική στον κλάδο της οικοδομής, ο οποίος εξακολουθεί να δείχνει άνοδο όλο αυτό το διάστημα, ο τζίρος του πρώτου τριμήνου σε σχέση με τον αντίστοιχο της ίδιας περιόδου του 2020, είναι αυξημένος κατά 11,8%.
Βέβαια αυτά τα ποσά απέχουν έτη φωτός από τα 44 εκατ. ευρώ που ήταν οι πωλήσεις του στην Ελλάδα το πολύ μακρινό 2008.
O Μr Interni
Ποιος όμως είναι ο Νίκος Βαρβέρης και ποια η Moda Bagno;
Όλα ξεκίνησαν στις 7 Ιανουαρίου του 1974 όταν ο Mr Interni γνωστός και ως ο βασιλιάς των parties και επιστήθιος φίλος όλων των διασήμων και επιχειρηματίας που τα έπιπλά του έπρεπε να έχει κάθε βίλα που χτιζόταν στην Εκάλη και την Πολιτεία, δημιουργεί το πρώτο κατάστημα Moda Bagno στην Ηρακλείτου 4 στο Κολωνάκι.
Το πρώτο αυτό κατάστημα διέθετε στο κοινό αποκλειστικά είδη για τον εξοπλισμό του μπάνιου (έπιπλα, πλακίδια, είδη υγιεινής).
Η επέκταση στον χώρο των επίπλων κουζίνας έγινε το 1977 ενώ με τη σημερινή της μορφή η εταιρεία ιδρύθηκε το 1980 με έδρα στο Νέο Ψυχικό.
Στο τέλος του 1996 η εταιρεία εισήλθε στην αγορά της επίπλωσης οικίας με την ίδρυση του πρώτου καταστήματος λιανικής πώλησης εισαγόμενων επίπλων και ειδών οικίας, (INTERNI), στο Κολωνάκι και 1997 και το 1998 η Moda Bagno επελέγη ως μία από τις 500 γρηγορότερα αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις της Ευρώπης – Europe’s 500.
Στιο Χρηματιστήριο η εταιρεία εισήλθε στις 17 Απριλίου του 2000 οπότε και άρχισε η διαπραγμάτευση της μετοχής της Moda Bagno στην Παράλληλη Αγορά, ενώ την ίδια στιγμή ξεκίνησε την ενασχόλησή της με το χώρο της εστίασης (INTERNI RISTORANTE).
Την ίδια χρονιά εισέρχεται στο χώρο του real estate, με την αγορά οικοπέδων στην Κηφισιά (Εκάλης 22) και στην Νέα Ερυθραία (Ιουστινιανού 6) με σκοπό την ανέγερση πρότυπων κατοικιών υψηλών προδιαγραφών (STRUCTURE by ModaBagno).
Παράλληλα, με μια πρωτοποριακή για τα ελληνικά επιχειρηματικά δεδομένα κίνηση, ιδρύει θυγατρική εταιρεία στην Κωνσταντινούπολη, η οποία διαμόρφωσε εκθεσιακό χώρο σε μια από τις εμπορικότερες περιοχές της Πόλης, το Etiler, ξεκινώντας τη λειτουργία της το Δεκέμβριο του 2000.
Η Moda Bagno προωθεί τα είδη της μέσω ενός δικτύου 8 (οκτώ) καταστημάτων– εκθέσεων, ιδιόκτητων και ενοικιαζόμενων.
Ως επί το πλείστον, στα εταιρικά καταστήματα -εκθέσεις, τα είδη υγιεινής και έπιπλα κουζίνας, συνήθως εκθέτονται στον ίδιο χώρο υπό την επωνυμία Moda Bagno ενώ σε διαφορετικά καταστήματα εκθέτονται τα έπιπλα και είδη σπιτιού υπό την επωνυμία INTERNI by Moda Bagno, τα έπιπλα γραφείου υπό την επωνυμία INTERNI OFFICE by Moda Bagno.