Οι αμοιβές του Μ. Τσαμάζ και το match point της Green Cola με τη Σάκκαρη
Οι αμοιβές της διοίκησης του ΟΤΕ
-Σε 2,08 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι αμοιβές του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΤΕ Μιχάλη Τσαμάζ για το 2020. Από αυτά περίπου το 49% αντιστοιχεί στις σταθερές αμοιβές (βασικός μισθός, αποζημιώσεις από Δ.Σ., συνταξιοδοτικά προγράμματα κ.λπ.) και το 51% στις μεταβλητές, δηλαδή στα μπόνους βάσει στόχων. Για τον Χαράλαμπο Μαζαράκη επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών του ομίλου ΟΤΕ, η αποζημίωση πέρυσι ανήλθε σε κάτι περισσότερο από 1 εκατ. ευρώ. Εξ αυτών το 52,4% των αμοιβών αφορούν σε σταθερές αμοιβές και το υπόλοιπο 47,6% σε μεταβλητές.
-Σημειώνεται ότι οι ετήσιες τακτικές αμοιβές των δύο στελεχών παραμένουν οι ίδιες από το 2012-13. Είναι η πρώτη φορά που ο ΟΤΕ δίνει αναλυτικά στοιχεία αμοιβών των εκτελεστικών μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της μητρικής εταιρείας. Στο παρελθόν οι αποζημιώσεις αναφέρονταν συνολικά για τα μέλη του Δ.Σ. και των διευθυντικών στελεχών του ομίλου ΟΤΕ και ανέρχονταν περίπου σε 5 εκατ. ευρώ.
Το καλό και το κακό νέο για την Intralot
-Δύο είναι τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από τις οικονομικές καταστάσεις α’ τριμήνου της Intralot. Το ένα μάλιστα συμπέρασμα έχει αρνητική διάσταση, αλλά το δεύτερο θετική.Το αρνητικό συμπέρασμα των οικονομικών καταστάσεων, είναι ότι η εταιρεία τρεις μήνες πριν την λήξη του πρώτου Κοινού Ομολογιακού Δανείου, δεν έχει έλθει σε συμφωνία με τους πιστωτές για την αναδιάρθρωση. Η δήλωση της εταιρείας παραμένει ότι βρίσκεται κοντά στην επίλυση της αναδιάρθρωσης του δανείου, όπου επιζητείται ένα «κούρεμα» και μια μετάθεση της αποπληρωμής στο 2025.
-Σημειώνεται ότι η λήξη της αποπληρωμής του δανείου ονομαστικής αξίας 250 εκατ. ευρώ, είναι για 15 Σεπτεμβρίου 2021.Το θετικό συμπέρασμα των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας τεχνολογίας και τυχερών παιγνίων, είναι ότι για πρώτη φορά τα οικονομικά μεγέθη ανέκαμψαν. Παρόλο που συνέχισαν και στο τρίμηνο αυτό οι ζημίες, εν τούτοις είναι μικρότερες σε σχέση με εκείνες του α’ τριμήνου του 2020. Συγκεκριμένα τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε ζημία ύψους 7,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 17,3 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020. Παράλληλα για πρώτη φορά μετά από πολλά τρίμηνα η εταιρεία εμφάνισε αύξηση εσόδων (κάτι λιγότερο από 10% στα 102 εκατ. ευρώ) και κυρίως σημείωσε σημαντική αύξηση των λειτουργικών κερδών (EBITDA) κατά 55% φτάνοντας τα 24,4 εκατ. ευρώ.
Match point της Green Cola με τη Σάκκαρη
-Φλέβα χρυσού χτύπησαν στην Green Cola με τη χορηγία της Μαρίας Σάκκαρη η οποία ξεκίνησε λίγο πριν την θεαματική πορεία της στο Rolland Garros και από ότι πληροφορούμαστε θα διαρκέσει για δύο χρόνια. Με ένα στοχευμένο μήνυμα η καμπάνια ήρθε ακριβώς τη στιγμή που έπρεπε, στην έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου και ακριβώς πριν τις μεγάλες επιτυχίες της αθλήτριας.
Παραγγελία με… QR code
-Την πρακτική που ακολουθούσαν κάποιες ταβέρνες και στην Ελλάδα κατά το παρελθόν, να δίνουν δηλαδή τη δυνατότητα στον πελάτη να συμπληρώνει μόνος του το δελτίο παραγγελίας, σκέπτονται να ακολουθήσουν εστιατόρια στην Ευρώπη, που ψάχνουν αλλά δεν μπορούν να βρουν προσωπικό. Φυσικά, σε πιο σύγχρονη εκδοχή: τοποθετώντας QR code σε κάθε τραπέζι ώστε οι πελάτες να βλέπουν το μενού (η τεχνολογία αυτή υπάρχει ήδη και στην Ελλάδα) και να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά.Δύο άλλοι τρόποι που εξετάζει ο κλάδος της εστίασης για να ανταπεξέλθει στην έλλειψη προσωπικού είναι τα μικρότερα μενού ώστε να χρειάζονται λιγότεροι εργαζόμενοι στην κουζίνα καθώς και το multi-tasking, δηλαδή η απασχόληση των εργαζομένων σε πολλαπλούς ρόλους.
Έργο της Αττικό Μετρό στην κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Θεμέλη
-Η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Θεμέλη ανακηρύχθηκε από την Αττικό Μετρό προσωρινός ανάδοχος για το έργο επέκτασης του αμαξοστασίου του τραμ στο Ελληνικό προϋπολογισμού 18,3 εκατ. ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέου μεταλλικού κτιρίου/στεγάστρου, ανοικτού περιμετρικά, διαστάσεων περίπου 70 x 43 μέτρων, σε νέο χώρο εμβαδού 5 περίπου στρεμμάτων, παρακείμενο στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο τραμ, που θα εξυπηρετεί την εναπόθεση είκοσι δύο νέων οχημάτων τραμ σε 11 παράλληλες νέες τροχιές σε έρμα, με λειτουργικό μήκος εναπόθεσης 2 οχημάτων η κάθε μία.
-Σε 2,08 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι αμοιβές του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΤΕ Μιχάλη Τσαμάζ για το 2020. Από αυτά περίπου το 49% αντιστοιχεί στις σταθερές αμοιβές (βασικός μισθός, αποζημιώσεις από Δ.Σ., συνταξιοδοτικά προγράμματα κ.λπ.) και το 51% στις μεταβλητές, δηλαδή στα μπόνους βάσει στόχων. Για τον Χαράλαμπο Μαζαράκη επικεφαλής των οικονομικών υπηρεσιών του ομίλου ΟΤΕ, η αποζημίωση πέρυσι ανήλθε σε κάτι περισσότερο από 1 εκατ. ευρώ. Εξ αυτών το 52,4% των αμοιβών αφορούν σε σταθερές αμοιβές και το υπόλοιπο 47,6% σε μεταβλητές.
-Σημειώνεται ότι οι ετήσιες τακτικές αμοιβές των δύο στελεχών παραμένουν οι ίδιες από το 2012-13. Είναι η πρώτη φορά που ο ΟΤΕ δίνει αναλυτικά στοιχεία αμοιβών των εκτελεστικών μελών του Διοικητικού Συμβουλίου της μητρικής εταιρείας. Στο παρελθόν οι αποζημιώσεις αναφέρονταν συνολικά για τα μέλη του Δ.Σ. και των διευθυντικών στελεχών του ομίλου ΟΤΕ και ανέρχονταν περίπου σε 5 εκατ. ευρώ.
Το καλό και το κακό νέο για την Intralot
-Δύο είναι τα βασικά συμπεράσματα που προκύπτουν από τις οικονομικές καταστάσεις α’ τριμήνου της Intralot. Το ένα μάλιστα συμπέρασμα έχει αρνητική διάσταση, αλλά το δεύτερο θετική.Το αρνητικό συμπέρασμα των οικονομικών καταστάσεων, είναι ότι η εταιρεία τρεις μήνες πριν την λήξη του πρώτου Κοινού Ομολογιακού Δανείου, δεν έχει έλθει σε συμφωνία με τους πιστωτές για την αναδιάρθρωση. Η δήλωση της εταιρείας παραμένει ότι βρίσκεται κοντά στην επίλυση της αναδιάρθρωσης του δανείου, όπου επιζητείται ένα «κούρεμα» και μια μετάθεση της αποπληρωμής στο 2025.
-Σημειώνεται ότι η λήξη της αποπληρωμής του δανείου ονομαστικής αξίας 250 εκατ. ευρώ, είναι για 15 Σεπτεμβρίου 2021.Το θετικό συμπέρασμα των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας τεχνολογίας και τυχερών παιγνίων, είναι ότι για πρώτη φορά τα οικονομικά μεγέθη ανέκαμψαν. Παρόλο που συνέχισαν και στο τρίμηνο αυτό οι ζημίες, εν τούτοις είναι μικρότερες σε σχέση με εκείνες του α’ τριμήνου του 2020. Συγκεκριμένα τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε ζημία ύψους 7,4 εκατ. ευρώ έναντι ζημίας 17,3 εκατ. ευρώ το α’ τρίμηνο του 2020. Παράλληλα για πρώτη φορά μετά από πολλά τρίμηνα η εταιρεία εμφάνισε αύξηση εσόδων (κάτι λιγότερο από 10% στα 102 εκατ. ευρώ) και κυρίως σημείωσε σημαντική αύξηση των λειτουργικών κερδών (EBITDA) κατά 55% φτάνοντας τα 24,4 εκατ. ευρώ.
Match point της Green Cola με τη Σάκκαρη
-Φλέβα χρυσού χτύπησαν στην Green Cola με τη χορηγία της Μαρίας Σάκκαρη η οποία ξεκίνησε λίγο πριν την θεαματική πορεία της στο Rolland Garros και από ότι πληροφορούμαστε θα διαρκέσει για δύο χρόνια. Με ένα στοχευμένο μήνυμα η καμπάνια ήρθε ακριβώς τη στιγμή που έπρεπε, στην έναρξη της καλοκαιρινής περιόδου και ακριβώς πριν τις μεγάλες επιτυχίες της αθλήτριας.
Παραγγελία με… QR code
-Την πρακτική που ακολουθούσαν κάποιες ταβέρνες και στην Ελλάδα κατά το παρελθόν, να δίνουν δηλαδή τη δυνατότητα στον πελάτη να συμπληρώνει μόνος του το δελτίο παραγγελίας, σκέπτονται να ακολουθήσουν εστιατόρια στην Ευρώπη, που ψάχνουν αλλά δεν μπορούν να βρουν προσωπικό. Φυσικά, σε πιο σύγχρονη εκδοχή: τοποθετώντας QR code σε κάθε τραπέζι ώστε οι πελάτες να βλέπουν το μενού (η τεχνολογία αυτή υπάρχει ήδη και στην Ελλάδα) και να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά.Δύο άλλοι τρόποι που εξετάζει ο κλάδος της εστίασης για να ανταπεξέλθει στην έλλειψη προσωπικού είναι τα μικρότερα μενού ώστε να χρειάζονται λιγότεροι εργαζόμενοι στην κουζίνα καθώς και το multi-tasking, δηλαδή η απασχόληση των εργαζομένων σε πολλαπλούς ρόλους.
Έργο της Αττικό Μετρό στην κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Θεμέλη
-Η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Θεμέλη ανακηρύχθηκε από την Αττικό Μετρό προσωρινός ανάδοχος για το έργο επέκτασης του αμαξοστασίου του τραμ στο Ελληνικό προϋπολογισμού 18,3 εκατ. ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή νέου μεταλλικού κτιρίου/στεγάστρου, ανοικτού περιμετρικά, διαστάσεων περίπου 70 x 43 μέτρων, σε νέο χώρο εμβαδού 5 περίπου στρεμμάτων, παρακείμενο στο υφιστάμενο αμαξοστάσιο τραμ, που θα εξυπηρετεί την εναπόθεση είκοσι δύο νέων οχημάτων τραμ σε 11 παράλληλες νέες τροχιές σε έρμα, με λειτουργικό μήκος εναπόθεσης 2 οχημάτων η κάθε μία.