Ξεκίνησε ο έλεγχος του ΣΔΟΕ στους influencers με σκοπό αρχικά την κοστολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, ενώ στη συνέχεια θα ζητούνται τα στοιχεία από τις εταιρείες.

Μοντέλα, αθλητές, ηθοποιοί, τραγουδιστές και άλλες λαμπερές προσωπικότητες έχουν μπει στο στόχαστρο της Εφορίας, καθώς η νέα μορφή εμπορικής-επιχειρηματικής δραστηριότητας που έχει φτάσει προ πολλού και στη χώρα μας μπορεί να εξελιχθεί σε… πανηγύρι φοροδιαφυγής. Γι’ αυτό και αναμένεται να ελεγχθούν όλοι από το ΣΔΟΕ για τα προϊόντα που προωθούν, αλλά και πώς τα προωθούν.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «OΝ time», αυτό που θα «ξεσκονίσουν» οι αρμόδιοι ελεγκτές είναι και τα δώρα των επωνύμων, γνωστά και ως «Give away».

Αυτά που χαρίζουν στους followers μέσα από διαγωνισμούς κερδίζοντας οι ίδιοι χρήματα για να προβάλουν το προϊόν. Αξίζει να σημειωθεί πως έρευνα της HypeAuditor έδειξε ότι ακόμα και οι «νέοι» στην πιάτσα, με λίγες χιλιάδες followers, μπορούν να βγάζουν γύρω στα 1.200 ευρώ το μήνα χωρίς ιδιαίτερο κόπο.

Για τους πολύ έμπειρους, τα ποσταρίσματα είναι σίγουρα πιο προσοδοφόρα, καθώς το μηνιαίο εισόδημα ξεπερνά τις 15.000 ευρώ. Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, η πιο κερδοφόρα κατηγορία δεν είναι τα καλλυντικά ή η μόδα, αλλά τα… ζώα, αφού τουλάχιστον στις ΗΠΑ αποδίδουν περίπου 4.500 ευρώ το μήνα.

Όσο για την ελεγκτική μέθοδο, είναι απλή: Στην αρχή, μια «ακτινογραφία» του προφίλ του ή της ελεγχόμενης. Στη συνέχεια μια γενική κοστολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών, με βάση στοιχεία που θα δοθούν ή θα αντληθούν από τις εταιρείες που προωθούν με αυτόν τον τρόπο τα προϊόντα τους και στο τέλος διασταύρωση με τα εισοδήματα που έχουν δηλωθεί στην Εφορία την τελευταία 5ετία, για να υπάρχει και μέτρο σύγκρισης.