Σε νέους κύκλους ενδιαφέροντος ξαναμπαίνει το κρυμμένο «φιλέτο» της Πάρου - του οποίου η επενδυτική ευκαιρία διαδίδεται εντόνως από στόμα σε στόμα, τα τελευταία χρόνια.

avant-panoramic-view

Ειδικότερα, τους τελευταίους μήνες γίνονται συζητήσεις σχετικά με την εξαγορά μεγάλου ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην περιοχή της Σάντα Μαρία - ένα προνομιακό σημείο του νησιού που προσφέρεται για εναλλακτικό τουρισμό, θαλάσσια σπορ και digital nomads.

Σύμφωνα με πληροφορίες του parapolitika.gr, κατά τη διάρκεια του φετινού χειμώνα, υπήρξαν αυξημένες πτήσεις charter με τις οποίες κατέφθαναν στο νησί brokers για να βολιδοσκοπήσουν την περιοχή, με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον να προέρχεται από Ισραηλινούς και Ελληνο-αμερικανούς επιχειρηματίες.

Άλλωστε, από τους πρώτους που είχαν εκφράσει το ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη μονάδα ήταν το γνωστό ξενοδοχειακό brand ισραηλινών συμφερόντων, Slina, που ήδη έχει δραστηριοποιηθεί στο νησί με το Selina Paros στην περιοχή της Πούντας.

Στη λίστα των «μνηστήρων» συμπεριλαμβάνεται και ο Θεόδωρος Δουζόγλου, γνωστός επιχειρηματίας στο real estate του οποίου το όνομα έγινε περισσότερο γνωστό με την εξαγορά του Πεντελικού στην Κηφισιά που διαχειρίζεται η Hilton και που θα επαναλειτουργήσει ανανεωμένο το 2024.

Τέλος, το ξενοδοχείο της Santa Maria έχει τραβήξει το ενδιαφέρον του Βλάση Γεωργάτου, βασικού μετόχου της Γρηγόρης Μικρογεύματα που δραστηριοποιείται έντονα στο real estate, αλλά και της Prodea Investments που τον τελευταίο χρόνο έχει απασχολήσει την τουριστική αγορά της Πάρου, καθώς προσπαθεί να ξεμπλοκάρει ένα άλλο μεγάλο εγχείρημα, με την ανακαίνιση του Port of Paros στην περιοχή Κολυμπήθρες.

Η αξία πάντως της μονάδας κυμαίνεται κοντά στα 40 εκατ. ευρώ.

Την ίδια ώρα, στη Νάουσα της Πάρου, τις πόρτες του ανοίγει για πρώτη φορά φέτος, το νέο πεντάστερο  boutique ξενοδοχείο της Grivalia Hospitality. 

santa-maria-beach__2_

 

Πρόκειται για το Avant Mar στην παραλία Πιπέρι, με τριανταοκτώ δωμάτια-σουίτες και deluxe κατοικίες με ιδιωτικές πισίνες σε μια συνολική έκταση 6.100 τ.μ.

Η επένδυση του εγχειρήματος περικλείει εργασίες ανακατασκευής στο συγκρότημα που προϋπήρχε στο σημείο, καθώς και την κατασκευή νέων κτιρίων.  

Ακόμη, περιλαμβάνει το διεθνούς φήμης  signature  restaurant  «Matsuhisa», ένα ειδικό χώρο spa, ένα εμπορικό κατάστημα και ένα ελληνικό παραδοσιακό ζαχαροπλαστείο, με το σύνολο της επένδυσης να φτάνει τα 20 εκατ. ευρώ.

Το φετινό καλοκαίρι αναμένεται να είναι ένα μεγάλο στοίχημα για την τουριστική κίνηση της Πάρου με την εικόνα να παραμένει ένα ερωτηματικό για την ώρα, αφού οι κρατήσεις του Μαϊου δεν επιβεβαιώνουν τις αρχικές προσδοκίες με τα νούμερα να είναι πιο χαμηλά σε σχέση με την περυσινή αντίστοιχη περίοδο που σηματοδοτούσε την ομαλότητα και το φαινόμενο revenge tourism, στη μετά covid εποχή.

Το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελλληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) οι αφίξεις στην Πάρο σημείωσαν peak με τον Αύγουστο να καταγράφει 21.984 αφίξεις στο αεροδρόμιο του νησιού.