Σούπερ Μάρκετ: Καταλύτης ανάπτυξης η αποκλιμάκωση του πληθωρισμού τροφίμων
Tο ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε μεταρρυθμίσεις, όπως αυτές για τις προσφορές και τις εκπτώσεις
Στελέχη του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας τονίζουν ότι το πρόβλημα της ακρίβειας στην Ελλάδα δεν είναι πλέον μεγαλύτερο από αυτό που αντιμετωπίζουν οι υπόλοιπες χώρες στην Ευρώπη
Αν και η οικονομική αβεβαιότητα πιθανότατα θα συνεχιστεί το 2024, όπως δείχνουν οι εξελίξεις στη Μέση Ανατολή, το οργανωμένο λιανεμπόριο προσβλέπει σε ανάπτυξη πωλήσεων και κερδοφορίας, ποντάροντας σε καλύτερη ποιότητα ανταγωνισμού με τη σταδιακή απόσυρση των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση της πληθωριστικής κρίσης, που έδωσε σημάδια αποκλιμάκωσης.
Στελέχη του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας τονίζουν ότι το πρόβλημα της ακρίβειας στην Ελλάδα δεν είναι πλέον μεγαλύτερο από αυτό που αντιμετωπίζουν οι υπόλοιπες χώρες στην Ευρώπη. Αν και δεν αμφισβητείται ότι υπάρχει πρόβλημα, οι διαβουλεύσεις μεταξύ στελεχών της κυβέρνησης και της αγοράς εστιάζουν σε λιγότερο παρεμβατικά και περισσότερο διαρθρωτικά μέτρα. Έτσι, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε μεταρρυθμίσεις, όπως αυτές για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, και απ’ ό,τι φαίνεται οι ρυθμίσεις από την πλευρά του κράτους τη βάση υπολογισμού της κερδοφορίας δεν θα έχουν μεγάλη διάρκεια, υπό την προϋπόθεση ότι η ένταση μεταξύ Ιράν – Ισραήλ δεν θα κλιμακωθεί, γεγονός που θα θέσει νέα δεδομένα. Στον βαθμό δε που επιβεβαιωθούν οι προσδοκίες των αλυσίδων για απόσυρση του μέτρου για το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, θα υπάρξει μεγαλύτερη ευελιξία στο πεδίο του ανταγωνισμού και θα ευνοηθεί η ανάπτυξη της κερδοφορίας του κλάδου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr
Στελέχη του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας τονίζουν ότι το πρόβλημα της ακρίβειας στην Ελλάδα δεν είναι πλέον μεγαλύτερο από αυτό που αντιμετωπίζουν οι υπόλοιπες χώρες στην Ευρώπη. Αν και δεν αμφισβητείται ότι υπάρχει πρόβλημα, οι διαβουλεύσεις μεταξύ στελεχών της κυβέρνησης και της αγοράς εστιάζουν σε λιγότερο παρεμβατικά και περισσότερο διαρθρωτικά μέτρα. Έτσι, το ενδιαφέρον επικεντρώνεται σε μεταρρυθμίσεις, όπως αυτές για τις προσφορές και τις εκπτώσεις, και απ’ ό,τι φαίνεται οι ρυθμίσεις από την πλευρά του κράτους τη βάση υπολογισμού της κερδοφορίας δεν θα έχουν μεγάλη διάρκεια, υπό την προϋπόθεση ότι η ένταση μεταξύ Ιράν – Ισραήλ δεν θα κλιμακωθεί, γεγονός που θα θέσει νέα δεδομένα. Στον βαθμό δε που επιβεβαιωθούν οι προσδοκίες των αλυσίδων για απόσυρση του μέτρου για το πλαφόν στα περιθώρια κέρδους, θα υπάρξει μεγαλύτερη ευελιξία στο πεδίο του ανταγωνισμού και θα ευνοηθεί η ανάπτυξη της κερδοφορίας του κλάδου.
Διαβάστε τη συνέχεια στο powergame.gr