Δύο είναι τα δεδομένα που το τελευταίο διάστημα χαρακτηρίζουν τα ελληνικά σούπερ μάρκετ και τα βασικά καταναλωτικά αγαθά που πωλούνται στα ράφια τους. Αφενός, παρατηρείται ότι η αξία του μέσου καλαθιού αγορών επώνυμων προϊόντων από τις 5 Ιανουαρίου του 2025 έως και τις 6 Απριλίου έχει μειωθεί από τα 212,03 ευρώ που ήταν στην αντίστοιχη περίοδο του 2024, στα 210,65 ευρώ φέτος, ποσοστό 0,65%. Ποσοστό ωστόσο το οποίο απέχει πολύ από το σχεδόν 20% που είναι το ποσοστό αύξησης στην τιμή του μέσου καλαθιού στην τετραετία 2021-2024 καθότι είναι δεδομένο ότι οι τιμές δεν θα επιστρέψουν ποτέ στα επίπεδα που βρίσκονταν προ του 2021.


Η ευρύτερη αποκλιμάκωση των τιμών στα επώνυμα ταχυκίνητα αγαθά είναι κάτι που παρατηρείται το τελευταίο διάστημα, λόγω της μείωσης του πληθωρισμού. Ταυτόχρονα, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας παρά το γεγονός ότι δεν είναι επώνυμα, καθότι κατασκευάζονται για λογαριασμό των αλυσίδων σούπερ μάρκετ με δική τους επωνυμία, παρουσιάζουν διαρκή άνοδο τιμής. Πιο συγκεκριμένα η μέση τιμή καλαθιού στο διάστημα από 5 Ιανουαρίου έως και 6 Απριλίου αυξήθηκε φέτος στα 144,6 ευρώ για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας από 143,89 ευρώ που ήταν το αντίστοιχο ποσό στην ίδια χρονική περίοδο του 2024.

Διαβάστε περισσότερα στο powergame.gr